2013. március 28., csütörtök

Jake Abel „Screen Invasion” interjú

Jake "A burok" premierjén
Jake Abel (Luke) a Screen Invasion-nak adott interjút, melyet a honlap a tegnapi napon (március 27-én) tett közzé. A beszélgetés A burok apropójából jött létre, de nem maradt ki a párbeszédből a legújabb Percy Jackson-film sem, a Szörnyek tengere.
Az interjú számunkra érdekes részét fordítottam le, a teljes pedig a ScreenInvasion honlapján elolvasható!
[…]
- Szóval szerepelsz a Percy Jackson folytatásában – miben lesz ez más? Meglepődtünk, hogy ennyi év után érkezik csak a Percy Jackson folytatás!
- Senki sem lepődött meg jobban, mint én. Ez vicces. Megváltak Chris Columbustól és felkértek egy új rendezőt, Thor Freudenthalt, aki nyilvánvalóan nem készített annyi filmet, mint Chris, így egyikünk sem tudta igazán mire számíthat. De a dolog, amit láttam, nem tudom hogyan hoztuk össze és készítettük el ezt a filmet – de igazán jól néz ki. És igazán mókás. Van stílusa, könnyed és sok komédia van benne. Nem valami ostoba bohózat vagy unalmas komédia – ez pimasz. Néhány napon belül fogok készíteni kis utószinkront (ADR-t*) a filmhez, izgatott vagyok, hogy többet láthatok majd belőle. Ez sokkal nagyobb lesz, mint az első film – nagyobb szörnyek, nagyobb kaland, több karakter a könyvből. Benne lesz Tyson, Clarisse és az én karakterem, Luke, aki minden szükséges eszközzel újra megpróbálja elpusztítani a világot. Alkalmas srác a színészi játékhoz. Ez lesz az első jó srác, akit A burokban fogok alakítani.
[…]
- Mi a következő lépés?
- Nemrég fejeztem be a Percy Jackson forgatását, ami augusztusban fog kijönni. […]
* ADR: utószinkront jelent, erre akkor van szükség, amikor egy film készítése során használhatatlanná válnak bizonyos dialógusok, például a háttérzaj vagy egyéb tényezők miatt, így újra rögzítik azokat szinkronstúdióban.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése