2013. július 26., péntek

Szörnyek tengere filmzene: IAMEVE - "To Feel Alive"

JustJaredJr megosztotta IAMEVE "To Feel Alive" című dalát egy rövid cikkel egybekötve. A dal a Percy Jackson - Szörnyek tengere filmzenei albumon és a filmben is helyet kapott. A "To Feel Alive" egy kellemes hangzású és könnyed dal.
Ki áll készen meghallgatni a Percy Jackson - Szörnyek tengere filmzene első számát?

JJJ-nek köszönhetően az elsők között hallgathatod meg a "To Feel Alive" című dalt, amit IAMEVE ad elő és Andrew Lockington komponált.

IAMEVE megosztotta, hogy "a felvétel és a visszahallgatás a dalt életre keltette a stúdióban, ami hihetetlen élmény volt. Andrew zseniális zeneíró és zeneszerző... soha nem tapasztaltam ilyet. Boldog és hálás vagyok a lehetőségért, amiért ilyen fenomenális emberekkel dolgozhattam együtt és láthattam Thália dalát ilyen varázsos módon életre kelni."

A Percy Jackson - Szörnyek tengere filmzene augusztus 5-én jelenik meg, már MOST megrendelheted a "To Feel Alive" dalt. Emelett IAMEVE debütáló albuma, a "The Everything Nothing"  is idén fog megjelenni.

MIT GONDOLSZ a dalról?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése