2015. április 13., hétfő

Frissítések (közérdekű információk)

Tegnap és ma nem jelent meg újabb bejegyzés az oldalon, de nyugi, attól én még a háttérben nagyon is ügyködöm! :) Véghezvittem pár nagyobb és néhány kisebb frissítést az oldalon.

Szereplők menüpont frissítése
  • Apróbb frissítést eszközöltem a Percy Jackson és az olimposziak szereplőinek képeit illetően, szebb felbontású képekre cseréltem le a hivatalos illusztrációkat (1 darab egyelőre változatlan maradt: Hüperiónt; hozzá igyekszem nagyobb felbontású hivatalos illusztrációt találni, de eddig csak ez van).
  • Jóval nagyobb frissítésen esett az Az Olimposz hősei-sorozat szereplőgárdája. A második könyv megjelenése miatt: most már elérhető minden fontosabb karakter neve és hivatalos illusztrációja (néhány kivételnél továbbra is fanart található). Kibővítettem a titánok és kisistenek/halhatatlanok listáját! Mostantól a főbb lények, szörnyek is megtekinthetők!

"Ismerd meg a szereplőket", "Mitológia Percy Jackson-módra" és a "Héroszok"
Mindhárom bejegyzéssorozat összes tagja (főként az első kb. 40 darabra gondolván) egységes kinézetet kapott (betűtípus, tördeltség, ajánlók, stb...). Némelyik rész új, jobb minőségű illusztrációval lett ellátva. Nem pár perces munka volt, gondolhatjátok! :)

Könyvsorozatok menüpont frissítése
A menüpontban frissítve lett az összes könyv! A leírások egységes kinézetet és illusztrációkat kaptak!

Rick Riordan menüpont frissítése
Rick bácsi leírása is az oldal kinézetéhez alkalmazkodó külsőt kapott. Valamit frissítve lett könyveinek listája is!

Az oldal fejléce
Az oldal fejléce is "újabb" képet kapott. Minimalistát és egyszerűt akartam, ahonnan visszaköszönnek a Percy Jackson-kötetek és egyben megtalálható a Félvér tábor logója (és fő színe) is. A végleges eredményt fent láthatjátok!

Ezeken kívül elképzelhető még máshol is frissítés. Annyi mindent korrigáltam és igazgattam a napokban... Nehéz őket felsorolni. Remélem továbbra is örömötöket lelitek a frissebb oldalon!
Köszönettel: Geri

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése