2015. április 2., csütörtök

Megújult külsővel jelentkezik a rajongói oldal

Megújult külsővel jelentkezik a Percy Jackson rajongói oldal! Az oldal 2 éves születésnapja óta tervezgettem, hogy lecserélem a dizájnt és sokkal egyszerűbb, letisztultabb kinézetet próbálok kialakítani... Nos, ez a pillanat elérkezett!

Nagyon sokat gondolkodtam a témát illetően és a jelenlegi megoldás mellett tettem le a voksomat. Azt akartam, hogy az oldal sokkal hűbb legyen Rick Riordan világához, így a fejlécben helyet kapott a Félvér tábor pegazusos logója (Fekete Péter, ha úgy tetszik) és a betűtípus is a tábort idézi.

Az oldal fő színei a fekete és a narancssárga. Egyértelmű a célzás, ugye? Félvér tábor. :)
Gondoltam arra is, hogy fekete, narancssárga és lila (a Jupiter tábor miatt) színeket használok, de úgy már sok(k) lett volna a színekből és a világos téma is elveszett volna.

Az oldalsávban helyet kapott az oldal üdvözlője alatt az ún. Félisteneknek ajánlott szekció, ahol egy helyen megtaláljátok az oldal legjelentősebb extra tartalmait (Olimposzi történetek, Az utolsó olimposzi törölt jelenete, magyar rajongói illusztrációk és a Percy Jackson kihívás).
A szekció hátterében John Rocco illusztrációját láthatjátok, ami a megújult külsővel megjelent Percy Jackson és az olimposziak-sorozathoz készült.

A bejegyzések ezentúl új formában kerülnek ki az oldalra, mint az már most is látható. Megtekinthető egy kép és a poszt első pár sora. Erre az átláthatóság miatt volt szükség, szerintem így sokkal könnyebb lesz böngészni a hírek között.

Szintén megújult a menüsáv is. Egy sávba kerültek a fő gombok és azokon belül elérhetitek az általatok keresett tartalmakat.

Minden más funkció elérhető maradt! Remélem, elnyeri tetszésetek az új dizájn! További jó böngészést kívánok mindenkinek! ~ Geri

4 megjegyzés:

  1. Le a kalappal Geri nagyon szép és igényes lett az oldal!! Mondjuk eddig is az volt :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez az új külső, az előző is jó volt és ez is nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  3. Jó lett nagyon! Bár még meg kell szoknom :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszik nektek!
    Ui.: Még nekem is szoknom kell (természetesen pozitív értelemben)! :)

    VálaszTörlés