2013. december 12., csütörtök

Moziajánló: "Jupiter Ascending" előzetes és ismertető

A napokban került fel YouTube-ra a jövő év "űroperájának", a "Jupiter Ascending" című sci-fi előzetese, melyben szerepet kapott Sean Bean, azaz a Villámtolvaj - Percy Jackson és az olimposziakban Zeuszt alakító színész. Külföldön 2014. július 25-én mutatják be a filmet. Az előzetes alapján tényleg szuper mozifilm lesz, de ez csak saját vélemény.


A CineStar ismertetője a filmhez:
"Hirtelen a semmiből befutott a Wachowski-fivérek saját ötletén alapuló filmjének, a Jupiter Ascendingnek az első előzetese. Hogy is fogalmazzak szépen, érthetően, de bizonyos kereteken belül.. Nagyon "űberbrutáljól" néz ki!!!

Már épp aludni próbáltam, amikor felfedeztem ezt a kincset a Youtube-on, és miután lefekvés előtt megnéztem.. Hát felébresztett, maradjunk annyiban. Eszméletlenül jól néz ki Andy és Lana Wachowski új filmje, a Jupiter Ascending, amit olyan sztárokkal forgattak, és forgatnak még mindig, mint Channing Tatum, Eddie Redmayne, Mila Kunis, Sean Bean, Douglas Booth, Tuppence Middleton, Doona Bae és James D’Arcy. A film történtének főszereplője Jupiter (Mila Kunis), aki elég merész dolgokról, többek között csillagokról álmodozik, csillagokba vágyakozik, ám ezen dolgoknak a fele sem valósulhat meg. Egészen addig, amíg egy érte küldött ex-katonával (Channing Tatum) történt tlálkozás következtében fel nem fedezi, hogy az ő genetikai állományával képes megváltoztatni a világegyetem egyensúlyát. A film 2014. július 25-ére várható, nehéz lesz kivárni, az biztos!"
Magyar feliratos előzetes:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése