2013. december 8., vasárnap

The Fan Carpet: Exkluzív Logan Lerman interjú

A The Fan Carpet a hamarosan megjelenő Percy Jackson - Szörnyek tengere Blu-Ray és DVD apropójából interjút készített a címszereplőt alakító Logan Lermannel.
Az extra hosszú interjúban Logan mesél a Percy Jackson-sorozatról és a hamarosan megjelenő blu-ray extráiról, továbbá beszél magánéletéről, a "Noé" és az "Egy különc srác feljegyzései" filmekről, jelenlegi  projektjéről, terveiről, zenei karrierjéről, stb. Nagyon érdekes interjú!
Logan Lerman beszél a franchise-hoz való visszatérésről és a tinilányok közötti népszerűségről 
Percy Jackson - Szörnyek tengere
Logan Lerman nagykorúvá vált a szórakoztató iparban lenyűgöző munkájával és rohamosan egyike lett Hollywood legkeresettebb fiatal színészeinek, legyen szó független vagy fő (magas támogatottságú) filmről. Lerman nemrég főszerepet játszott a kritikusok által elismert független "nagykorúvá válás" drámában, az "Egy különc srác feljegyzései" című filmben Emma Watson, Paul Rudd és Ezra Miller közreműködésével. Lerman csatlakozott Darren Aronofsky várva várt bibliai ihletésű "Noé" című produkciójához, melyben szerepel Russell Crowe, Jennifer Connelly, Anthony Hopkins, Douglas Booth és Emma Watson. Jelenleg a legvártabb második világháborús drámát forgatja, mely a "Fury" címet viseli, írta és rendezte David Ayer. 
A Percy Jackson - Szörnyek tengere még közelebb áll a regényekhez, ahogy csatlakozunk Percy Jacksonhoz és barátaihoz egy lenyűgöző küldetésen, hogy megmentsék mitikus világukat. A Blu-ray kiadás az egyetlen, amin látható egy exkluzív, soha nem látott animációs rövidfilm, melyben közreműködik Percy legújabb riválisa, Clarisse, és az egyetlen módja annak, hogy megtapasztalják az izgalmat otthon mozis 3D-ben.
Az alábbi interjúban Logan beszél visszatérésről Percy szerepéhez, ismertségéről a tinilányok körében és a maradék józanságáról Hollywoodban. 

AZ INTERJÚ A FOLYTATÁSRA KATTINTVA OLVASHATÓ EL!
Elolvastad a könyveket, mielőtt eljátszottad ezt a karaktert?
Nem, nem olvastam. Igazából nem is tudtam róluk. A fiatalabb unokatestvéreim ismerték és nagyon izgatottak voltak emiatt. Lecsekkoltam őket, és valóban jók. 
Hogyan hoztátok össze ezt a folytatást? Hogyan készültél rá? 
Egyik nap kaptam egy hívást, mikor éppen egy forgatáson dolgoztam, ekkor közölték velem, hogy lesz folytatás és megkaptam a forgatókönyvet, aztán olvastam és kidolgoztam az anyagot. Mihelyst elvállaltam egyenesen a forgatásra mentünk, nem volt sok időnk beszélni róla, vagy átgondolni, vagy ilyesmi. Tehát belevágtam, és megpróbáltam dolgozni az anyaggal, amit kaptam. 
Sikerült látnod az elő-változatot, az elő-vizualizációt? 
Láttam. Átnéztem a storyboardokat és ilyesmi cuccokat. Átvizsgáltam őket, hogy tudjam, mit csinálunk napról napra, és ez kifejezetten segíti a jelenetekhez elképzelni a vizuális hatásokat és a szörnyek sokaságát, meg ilyesmi, szóval pontosan tudom, hogy mit akarnak, és ezek nagyon speciális jelenetek, hiszen ők nem cécóznak.
Szóval, ha olyan jeleneteket forgatsz, mint ezek, akkor nincs idő improvizálni és azt mondani: "Hé srácok, nekem jobb ötletem van"? 
Nem sok alkalom volt az improvizásálra ebben a filmben. Különösen, ahogy én gondolom, tudod, van egy csipetnyi sötét humorérzékem, így nem igazán lehet improvizálni sötét humorral egy családi filmben! 
Van "Egy félisten tetőtől talpig" című rövidfilm a DVD-n, ami arról szól, hogyan kell eljátszani egy félistent? Milyenek voltak a kaszkadőrjelenetek ebben a filmben, az elsőhöz képest? 
Nos, az első filmben viszonylag semmit sem tudtam a kaszkadőr munkáról, de most már ismerek egy csomó kaszkadőr mutatványt, és így tehettem Percyből #1-t; akciófilmet készíthettem, jobban bánok a karddal és hasonló dolgokkal és jobb harcos lettem, így sokkal komfortosabban éreztem magam, több munka kellett a keményebb akciójelenetekhez. 
A Percy Jackson-filmeknek és -könyveknek van egyfajta jellegzetes kötődésük az utazás, a kaland és a felfedezés/küldetés iránt. Ezek közül van olyan, amit te is élvezel? Tudsz utazni, amikor forgatás van, és akkor is, amikor reklámozzátok a filmet? 
Aha, igen, az utazás szempontjából? Imádok utazni. Elkényeztetettnek érzem magam attól, hogy mennyi utazáson vehettem részt. Ez igazán felnyitja egy fiatal ember szemét. 
Van kedvenc helyed? 
Kimondottan egy nincs, viszont van több kedvencem. Nem voltam mindenhol, de az a néhány utazás, amin voltam, az fantasztikus volt. Például Japán valóban csodálatos és szemkápráztató. Németország csodálatos volt. Ez a két hely igazán klassz volt. Voltam Olaszországban a film promóciózásán, és elképesztő volt. Korea hihetetlen volt. Klassz helyeken jártam, általában valaki korombeli, mint a barátaim, nem tudnak utazni, mert anyagilag nehéz számukra az utazás, és ez a kemény világ jelenleg munka elé állítja őket, kevés az olyan munkalehetőség, ahol tudnék utazni... 
Hogyan reagálsz arra, amikor az emberek azt mondják, te vagy a következő nagy dolog Hollywoodban? 
Ezt csak tőled hallom és talán még egy-két embertől, de én nem igazán érzem így. Úgy vélem, jelenleg nagyon nehéz szerepeket kapni jó filmekben. Az az egész csak felhajtás, közben meg ez a valóság. 
Tehát ugyanabban az állapotban vagy, mint Percy? Nem nagyon tudja, hogy ő-e a következő nagy dolog vagy sem! 
Igen, nagyon hasonló hozzá. Tényleg nem tudom. Minden megváltozhat, úgyhogy mindig igyekszem kihozni magamból a legjobb teljesítményt. 
Tudsz beszélni egy kicsit a "Noé" filmről és a közös munkáról Russell Crowe-val? 
Aha, ő egy nagyon klassz srác, és a "Noé" egy nagyon izgalmas film. Nagy rajongója vagyok Aronofsky-nak. Ő egy filmrendező, imádom, hogy ennek a nagyon izgalmas projektnek a részese lehetek. 
Mi lepett meg Russellben? 
Tudod, már a film előtt ismertem Russellt. Néhány évvel ezelőtt szerepeltünk egy filmben, így jó volt újra látni őt, és egyfajta büszkeséget éreztem, mert ehhez hasonlóan reagált: ismerlek téged, még akkor kisgyerek voltál. 
Mi lepett benne? Hát, nem volt túl nagy meglepetés, hiszen már ismertem őt, viszont ő egy nagylelkű ember, és nagyon nagylelkű hozzám, és nagyon kedves volt velem és eszes és egy csomó tanácsot adott nekem, amiről úgy gondolta, hasznát vehetem. Amikor gyerek voltam, ő tényleg sokat megtanított nekem a forgatásról, tudod, mások tiszteletéről, és hogyan kell tisztelettel kezelni másokat - nem azért, mert tiszteletlen voltam, hanem csak rámutatott dolgokra, mint egy jó fej srác - kedves. 
Tapasztaltál változást az "Egy különc srác feljegyzései" után? 
Nem igazán. Nem volt olyan nagy film. Korlátozott számban mutatták be. Úgy értem, jól szerepelt a film, csak a mozik száma volt alacsony. De professzionális szinten tekintve, a fentiek nélkül, nem tudtam volna végigcsinálni a "Noé"-t – ez segített nekem a "Noé" filmben, és ez segített hozzá más szerepekhez és ez nyitott ki más ajtókat különböző filmkészítők és producerek felé. A külön srác valóban kinyitotta az ajtót, ez egy lehetőség volt, hogy egy összetettebb filmes szerepem legyen. Kevés ilyen szerep van a korombeliek számára.
A legtöbb barátod színész? 
Nem, egyikük sem. 
Pedig Los Angelesből származol?
LA-ből, igen. 
Ebbe a filmiparba születtél? 
Eléggé úgy tűnik. LA egyik terméke vagyok. Mindenünk oda köthető. Ez csak Hollywood, amihez minden visszanyúlik. Tudod, ott van a Hollywoodi Hírességek Sétánya - ez nagyjából a legrégebbi dolgunk, amink van.
Tehát ez az egyik célod? A Hollywoodi Hírességek Sétányára akarsz kerülni? 
Nem, nem. Ez nem érdekel. Érdekes lenne, de nem igazán érdekel a Hírességek Sétánya. 
Szeretsz híres lenni, vagy ez egy kicsit ijesztő?
Kis felhajtás. Csinnadratta. Nem akarnék híres lenni a munka nélkül. Egy csomó olyan ember van, akik munka nélkül híresek. Igazi munka nélkül. Jó munka nélkül. 
De az is ijesztő, hogy ez a világ a paparazzik elismerésétől is függ, nem? 
Nem tudom. Ennek az elképzelése az ijesztő, azt hiszem. De ez ezzel jár. 
Volt már sok furcsa vagy vicces élményed? 
Semmi furcsa. Kaptam néhány különös dolgot e-mailben, és ilyesmik. Inkább, mikor dolgozom. Emlékszem, mentem haza munka után a szállodába és valaki rajzolt egy képet rólam az arcommal és a számával egy papírra, ami az ajtóm küszöbén volt. Remélhetőleg nem ölnek meg az éjszaka közepén. Ennyi az egész. Semmi furcsaság. 
Nagyon szerénynek látszol, annak ellenére, hogy sikeres vagy. Hogyan kerülted el, hogy letérj a rossz útra? Volt ilyen problémád? Ezeket a tragikus történeteket látjuk állandóan Hollywoodban. 
Remélem ez nem érint engem. Azt hiszem, a mentális egészségem rendben van. Remélhetőleg ez így is marad, soha nem lehet tudni, mikor megy el az ember esze. Nem tudom. Nagyon szoros a kapcsolatom a szüleimmel. Ez vajon befolyásol akármit? Nem tudom. Sosem lehet tudni. Remélem, nem követek el rossz hibákat. 
Továbbra is csak a munkámra koncentrálok. Nem az a szándékom, hogy híres legyek vagy partizzak. Úgyhogy ez nem fog hatni a viselkedésemre, azt hiszem. Szeretem a filmeket. 
Még mindig a szüleiddel élsz? 
Nem, többé már nem a szüleimmel élek. Velük éltem, egészen a közelmúltig. Olyan sokszor távol vagyok a várostól, hogy nem igazán élek sehol sem. 
Hogyan oldod meg a főzést és a mosást és minden ilyesmit? 
Jól. Mármint nem vagyok jó szakács, de jól bánok a mikróval, valamint a mosásban nagy vagyok. Nagyon jól mosom ki a szennyesem. Nagyon megfontolt vagyok. Ezt az egy dolgot az emberek is tudják rólam. Tudod, amikor beülök egy autóba szeretek én vezetni. Nem szeretem, ha más ember vezet. Amikor mosok, azt szeretem én csinálni. 
Érdekel az írás vagy saját filmek rendezése? Bármilyen különös műfaj? 
Ez nem műfaj specifikus. Nagyra értékelem a rendezőket. Ez minden a világon, amit akarok, mihelyst készen állok. De ez nem műfaj specifikus. Nem gondolkodtam még az íráson. Ebben kicsit bizonytalan vagyok. 
Mit szeretsz csinálni a munkán kívül? 
Zenélni. Szeretek zongorázni. Ez egyfajta terápia számomra. 
Szeretnél rock karriert? 
El sem tudom képzelni. Ez egy furcsa üzlet – a zene –, pillanatnyilag átgondva. Igazán nehéz. 
Játszottál már élőben bárokban? 
Játszottam bárokban. Volt rá példa. Néha zenéltem a barátaim bandájában. Játszottam a számaikban. Élvezem az írást, de a dalok, amiket írok, néha elég személyesek és ideges vagyok, ha megosztom őket.
Énekeltél már nekik? 
Embereknek? Nem. Nem igazán. Játszani fogok nekik, de énekelni nem. Énekelni csak magamnak fogok.
Rengetegen követést kapsz Twitteren?
Igen, ez furcsa. Nem túl gyakran tweetelek. Éppen ma néztem. Valahogy így reagáltam: azta, egy csomó ember van itt! Ez érdekes. Nagyon hízelgő. Úgy értem, nem vagyok olyan érdekes. Nem sokat posztoltam, de az jó, hogy az emberek követnek és én értékelem a követőket, tudod, ők rajongók. Manapság ez egy nagy része a filmiparnak. Ez része annak, hogy színész vagy. Ez segít neked a filmeket tisztességesebbé tenni. 
Kik a példaképeid Hollywoodban? 
Azokat az embereket szeretem, akik folyamatosan dolgoznak, jó rendezők és jó döntéseket hoznak. Ezek azok az emberek, akiknek olyan nézetei vannak, amik másoknak nincsenek. Sok olyan ember van, akiknek a számlák kifizetéséért dolgozniuk kell, de tudod, vannak olyan emberek, akik olyan helyzetben vannak, hogy a világ minden választása a kezükben van, és rossz döntéseket hoznak, nem nagyon szeretem ezeket. Szeretem azokat a színészeket, akik jó rendezőkkel akarnak együtt dolgozni, következetesen, és kihívást jelentő szerepeket vállalnak el.
 

Magyarországon a Percy Jackson - Szörnyek tengere Blu-Ray és Blu-Ray 3D lemezeken, valamint DVD-n 2013. december 18-án jelenik meg!
Hamarosan jön egy még hosszabb Alexandra Daddario interjú, amit lehet, hogy két részletben fogok lefordítani...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése