2014. január 15., szerda

Tehetséges alkotók rajzai: Percy Jackson & Heroes of Olympus

Viria alkotása a Heroes of Olympus-sorozathoz!
A chat-et olvasva láttam, hogy kifejezetten érdekelnek titeket bizonyos rajongók vagy inkább művészek alkotásai, ezeket nézegetve pár alkotó gyűjteménye meg is tetszett, mint például Viria és Nikadonna. A chat-en több nevet is találtok!

Az ukrajnai lány, Viria viszont abszolút favorit, nagyon tetszenek a munkái (már korábban is láttam néhányat). Percy Jackson és Heroes of Olympus témáin kívül érdemes megnézni Harry Potter galériáját, amiben hihetetlen mennyiségű és minőségű digitális, valamint kézzel készült rajz található!

+ Megemlíteném még Yori Narpati nevét, aki remélem ismerős nektek, hiszen október 9-én egy bejegyzésben megosztottam a "The House of Hades" könyvhöz készült illusztrációit. A stílusa nekem nagyon bejön és lenyűgöznek az alkotásai, egy igazi tehetség!

Nektek van személyes kedvencetek? Írjátok le ehhez a bejegyzéshez!

Yori Narpati legújabb "The House of Hades" alkotása

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése