2014. január 28., kedd

The Fan Carpet: Alexandra Daddario interjú, 2. rész

Befejeztem Alexandra Daddario a The Fan Carpet számára adott interjújának fordítását. Ebben a részben Alex mesél karrierjének kezdetéről, a színészetről, projektjeiről és jövőbeli terveiről. Az 1. részt IDE kattintva elolvashatjátok újra!
Mivel szeretne foglalkozni a Percy Jackson-filmek Annabeth-e a színészkedésen kívül? Mit szóltak szülei a választott karrierhez? Az interjú második felét elolvasva megtudhatjátok!
Alex és kutyusa (Alex hivatalos Instagram profiljáról)
Mit szeretsz csinálni, ha éppen nem színészkedsz? 
Szeretek filmeket nézni. Zongorázom. Rájöttem, ez a legjobb módja a pihenésnek és a stresszűzésnek. Nemrég kaptam egy kutyust. Most olyan az életem, mintha gyerekem lenne - minden időmet a kutyával töltöm, és trükköket tanítok neki, meg ilyenek, valamint jógázni járok ás találkozom a barátaimmal. Most eléggé visszafogottan élek. Sokáig New Yorkban éltem, sokszor jártam bárokba és pörögtem ezerrel, amíg itt éltem, most viszont nagyon unalmas vagyok. 
Régebben modellkedtél? Hogyan jött a színészet? 
Próbáltam modellkedni, de nem nekem való. Egy idétlenül kinéző tini voltam, hogy őszinte legyek. Nem igazán sikerült betörnöm a modellszakmába. Színészkedtem, gyerekként szerepeltem reklámokban, és miután 16 évesen szerepeltem egy szappanoperában, akkor határoztam el, hogy színésznő szeretnék lenni, fizetést is kaptam és ezzel megvolt a munkám, majd volt pár nehéz évem miután kitettek az említett szappanoperából. Majd több aprócska szerepet kaptam filmekben és sorozat epizódokban, és rengeteg válogatáson vettem részt és aztán Percy lefoglalt.
AZ INTERJÚ MÁSODIK RÉSZE A FOLYTATÁSRA KATTINTVA OLVASHATÓ EL!

Volt B-terved arra az eshetőségre, ha nem így alakult volna a karriered? 
Kipróbáltam egy B-tervet - főiskolára mentem, de nem találtam a helyem, mert fogalmam sem volt arról, hogy mit akarok csinálni. Nem adtam bele a szívemet-lelkemet - nagyon szerettem volna színész lenni - tudtam, hogy kell egy B-terv, de nem igazán jött be. Szóval örülök, hogy eddig jól alakul minden. Szerintem ez jó dolog - ha másba fektettem volna több energiát, az elterelt volna attól, hogy színésznő lehessek és bántana, ha nem adtam volna bele 100%-ot, szóval akkoriban ez volt a helyes út. 
Volt-e valamilyen fő terved a sok sorozat és horrorfilm után? 
Úgy gondoltam: 'Imádnék benne lenni egy HBO-s sorozatban' és most benne vagyok egy HBO-sorozatban! Ez januárban debütál Matthew McConaughey és Woody Harrelson főszereplésével. Imádtam részt venni az eddigiekben, és imádtam a Percy Jacksont, de ahogy öregszem egyre több felnőtt szerepre vágyom és különféle szerepekre, a Percy Jackson megnyitotta előttem az ajtót, hogy ezeket megvalósíthassam és válogatásokon vehessek részt ezekre a szerepekre. Imádnék ilyesfajta szerepeket eljátszani, de szerintem minden eddigi szerepemben találtam valami érdekességet. 
Mi a te szereped az HBO-sorozatban? 
Egy lányt alakítok, aki kapcsolatban áll Woody Harrelson karakterével, és egy kicsit defektes karakter - ők mind defektesek -, de végül a karakterem némi problémát okoz a házasságában. 
8 epizódról van szó, mindet ugyanaz a rendező rendezte. Ő egy kiváló rendező. A forgatókönyv hihetetlen és szerintem nagy show lesz belőle. 
Néhány szereped szerint, mint a "Vásott szülők" és "A törvény nevében", rossz lányt kellett alakítanod, szórakoztatóbb rossznak lenni? 
Nos a "Vásott szülők" c. sorozatban megpróbáltam megtalálni a karakterem megváltó tulajdonságait, és azt hiszem, a "Vásott szülők"-ben naiv és fiatal volt (a szerepbeli lány), és érdekes volt eljátszani ezeket a karaktereket, akik hibákat követnek el, mint mindenki más - senki sem csak egy dologban hibázik - senki sem lehet csak rossz vagy csak jó - szóval szeretem megtalálni ezeket a hibás karaktereket és eljátszani különc tulajdonságaikat, azután vagy eljátszod ezeket vagy nem. Úgy gondolom, az egyik oka annak, hogy színész vagyok, hogy imádom az embereket és szeretem kideríteni kicsodák ők valójában, és miért teszik azt, amit tesznek, ezért szórakoztató alakítani az ilyen jellegű karaktereket. 
Ki a példaképed? Kinek karrierjét szeretnéd követni? 
Nos, anyukám a példakép számomra, több okból is. Imádom Charlize Theront. Olyan karriert szeretnék, mint Charlize Theroné. Szeretem Charlize Theront. Még soha nem találkoztam vagy dolgoztam vele, de ösztönző számomra, hogy ennyire a földön jár, nagyon klassz, hogy ennyire tehetséges, szerintem ez fantasztikus. Imádom Steve Martint. Szerintem nagyon érdekes karrierje volt. Ő egy komikus, de készített és írt néhány olyan filmet, amikben nagy mélység és érzelmesség rejlik, és azt hiszem, megfelelően alkalmazta a humort a megfelelő pillanatokban és a humoros oldalról közelítette meg a legnehezebb dolgokat az életben, és nagy hatással van rám a munkássága. 
Amikor úgy döntöttél, hogy színésznő leszel, a szüleid megrémültek? 
A szüleim jogászok, de ők inkább egymásra vannak felelősséggel. Beírattak egy színészeti csoportba, amikor még nagyon fiatal voltam. Szerintem csak boldognak akarnak látni. Szerintem soha nem húznának vissza, még akkor sem, ha látják, hogy stresszes vagyok, mint színésznő, amikor éppen nincs munkám. De soha nem rémültek meg és azt sem mondták: "hagyd abba és azonnal menj főiskolára", de tudod, ők csak boldognak szeretnének látni és mindaddig, amíg boldog vagyok, ők is boldogok. Izgatottak amiatt, hogy színésznő vagyok. Szerintem ők csodálatosak és nagyszerűek. Nagyon büszkék. Most a bátyám és a nővérem is színészkedik, így a szüleimnek három színészgyerekük van.
Érdekel a filmrendezés? 
Szeretem a filmrendezés elképzelését, nem vagyok elég magabiztos, de sokkal magabiztosabb lennék, nos, szeretnék írni. Egész életemben sokat írtam, és szerintem van hozzá sütnivalóm, így szeretnék egyszer írni valamit és szeretném látni, mit gondolnak róla az emberek, és ez lenne az első lépés a filmrendezés felé. 
Végiggondolva az eddigi irományaimat, legtöbbször történeteket írtam, gyakran nem forgatókönyv formában írok, de ez a végső célom. Folyton belekezdek dolgokba, de aztán megijedek, de próbálok átlépni ezen a félelmen.
Az interjú forrása: The Fan Carpet

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése