2014. április 2., szerda

Logan Lerman szavait kiforgatta az MTV, íme az igazság! Zöld utat kapott a harmadik film!

A The Independent március 31-i cikkében tisztázták a Percy Jackson rajongók körében kirobbant háborgást, hiszen az MTV News pár napja arról számolt be, miszerint a címszereplőt alakító színész megerősítette: nem lesz harmadik Percy Jackson-film. Ez nem igaz! SŐT!

Az Independent cikkéből kiderül, hogy az MTV csak egy részletet ragadott ki Logan Lerman interjújából, amit aztán így publikáltak: az MTV cikke. Nem csoda, ha a filmek producere sem tudott mit reagálni erre a hírre: Michael Barnathan kijelentése.

The Independent híre + Logan interjú:
Logan Lerman, a "Noé" sztárja: A Percy Jackson 3 még megvalósulhat
A pletykák szerint a színész azt állította, hogy nem lesz új film.

Logan Lerman elárulta, hogy a Percy Jackson 3 még mindig megvalósulhat, elutasította azt az állítást, miszerint a filmet már kiselejtezték.

A színész elmondta, hogy három filmre szóló szerződést írt alá annak idején, és úgy tűnik, hogy a franchise harmadik része zöld utat kapott.

A FOLYTATÁSRA KATTINTVA ELOLVASHATÓ A TELJES CIKK!
"Ha el akarják készíteni a harmadikat, akkor végigcsinálom, a szerződés három filmre kötelez. Imádom ezeket a filmeket, mókás őket készíteni" - mondta.

A pletykák arról szóltak a múlt héten, hogy az ifjú sztár azt mondta, hogy "nem fog megvalósulni", Logan nyilatkozta: "Ezt a szövegkörnyezetből ragadták ki, amikor erről beszéltem."

"Azt mondtam, hogy nem tudom, még nem hallottam felőle semmit, pedig már egy ideje megjelent a második film, tehát még nem hallottam semmit a harmadik filmről. Vagy csak nem hívnak engem, de szerintem ez nem valószínű."

A 22 éves színész azt mondta, hogy élvezte a filmek forgatását és szívesen visszatérne eljátszani a tizenéves Percy Jacksont, még akkor is, ha addig betölti a 30-at, majd hozzátette: "Ha 30 leszek, még akkor is eljátszom újra Percyt."
Forrás: The Independent

15 megjegyzés:

  1. Szeretünk Logan!!! ;P

    VálaszTörlés
  2. Ez már sokkal de sokkal jobban hangzik :D Szeretüünk :*
    Szegény nem győzött magyarázkodni...jól letámadhatták... <3

    (Ezt a szerződéses dolgot amúgy miért nem említik sehol??? Ez szerintem azért elég fontos infó a filmeket illetően...)

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek! Szeretünk Logan!!! <3

    VálaszTörlés
  4. Igen! ezaz! annyira orulok s annyira feldobta ez a napomat :D

    VálaszTörlés
  5. I LOVE YOU!!!!! LOGAN!!!! DE azért egy nagyon,nagyon kicsit szomorú vagyok,mert csak háromig lesz.És teljesen 5-ig van nem?

    VálaszTörlés
  6. megkönnyebbülés. Imádlak, logan!!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. azóta nincs semmi hír a továbbiakról?

    VálaszTörlés
  8. Remélem nem csak 3 hanem legalább 5 rész lesz!!! Szeretüüünk Logaaaan

    VálaszTörlés
  9. JUJJJ De JÓÓ!!!! Imádom a Percy-filmeket és alig várom a folytatáást!!!!ÉLJEN Logan!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Jó lenne tudni hogy folytatják e...

    VálaszTörlés
  11. EZ AZ!!az elsőkét film nagyon jó
    Lett de mikor hallottam hogy nem lessz 3. rész nagyon elszomordtam
    De végre van esély hogy lessz folytatás

    VálaszTörlés
  12. Remélem lesz Percy Jakson 3 mert nekem az első kettő is nagyon tetszet.
    Logan Lerman remélem hogy meg csinálod a 3.-kat is!!
    Mert én nagyon szeretem ezt a filmet.
    És szerintem a nézők is szeretik.
    (Soós Reni) voltam.
    Már alig várom a 3.-kat. :)

    VálaszTörlés