2014. április 27., vasárnap

Percy Jackson kihívás - A ti kérdéseitek: 15.


Újra kezdetét vette a Percy Jackson kihívás, de most azokkal a kérdésekkel, amiket Ti küldtetek!
2-3 naponta érkezik egy-egy újabb kérdés! Ne feledjétek, hogy még mindig várom a kérdéseiteket az oldal e-mail címére: percyjacksonhu@gmail.com! A bővebb tudnivalókat EBBEN a bejegyzésben újra elolvashatjátok!

15. kérdés
Kérdező: Linda
Ha Percy elfogadta volna a halhatatlanságot, szerinted minek az istene lenne?
Linda válasza: "Én a kék étel és a szarkazmus isteneként tudom elképzelni... :)"

Válaszom: Szerintem Percyből a félvérek védőistene lenne, segítene eljutni a félisteneknek a táborba, valamint kapcsolattartó lenne köztük és az istenek között. (Geri)

11 megjegyzés:

  1. Szerintem a dolgok már alaposan le vannak osztva odafent, úgyhogy Percy inkább csak egy reszfeladatot venné át az apjától.

    VálaszTörlés
  2. Hát, nem tudom... Talán tényleg a félvérek védőistene lehetne, vagy az apjának segíthetne.

    VálaszTörlés
  3. Az önzetlenség vagy az önfeláldozás istene. De én is inkább a félvérek védőistene felé hajlok O.o

    VálaszTörlés
  4. A hülyeség és a bátorság istene...

    VálaszTörlés
  5. A fárasztó, pimasz humoré, és a kék kajáké :D De, komolyra fordítva a szót, már amennyire lehet, szerintem ugyanolyan tengeri istenség lett volna Poszeidón papa mellett, mint Tritón vagy Néreusz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg logikus döntés lenne az istenektől, ha apja mellé helyeznék. Biztos vagyok benne, hogy nagyszerű tengeri istenség lenne Percyből.

      Törlés
    2. Igen de pont azt mondták neki hogy apja mellet lehetne és segíthetné a harcokban ezért ő egy másod tenger isten lenne.Egyébként én egyet értek Gerivel.Jó félvér védelmező isten lenne.

      Törlés
  6. bátorság és néha kicsit betegesen fárasztó humor.....de csak néha,mert van hogy jókat mond

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legalább egy örökkévalóságig idegesíthetné Dionüszoszt! :D

      Törlés
  7. Na, ez most nagyon nem függ össze: Tengerek, vizek, barátság, és humor. Hát ő egy ilyen... izé isten lenne. Vacak fogalmazó vagyok. :):):)

    VálaszTörlés