2014. április 14., hétfő

Percy Jackson kihívás - A ti kérdéseitek: 12.


Újra kezdetét vette a Percy Jackson kihívás, de most azokkal a kérdésekkel, amiket Ti küldtetek!
2-3 naponta érkezik egy-egy újabb kérdés! Ne feledjétek, hogy még mindig várom a kérdéseiteket az oldal e-mail címére: percyjacksonhu@gmail.com! A bővebb tudnivalókat EBBEN a bejegyzésben újra elolvashatjátok!

12. kérdés
Kérdező: Réka1213
Ki lenne a legjobb barátod a Félvér táborban és miért?
Nekem Percy és Annabeth lenne, őket választanám. :-)
Annabeth végig szimpatikus volt nekem a könyvek olvasása során, szóval egyértelmű, hogy keresném a társaságát. Percy pedig szórakoztató és jókat lehetne vele bandázni.

21 megjegyzés:

  1. Fogalmam sincs, de asszem Percy- vel jól kijönnék, mert hasonlóan "érdekes" látásmódom van, mint neki és legalább olyan peches is vagyok. Annabeth- el és Kheirón- nal meg valószínűleg azért, mert imádok tanulni új dolgokat és rém makacs vagyok, addig nem tágítok míg legalább egyszer sikerül.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem Percyvel abszolút jól kijönnék :D Meg Nicoval :)

    VálaszTörlés
  3. Percy vagy egy másik Hekate bungallós :)

    VálaszTörlés
  4. Percy-vel, Annabeth-szel és talán még Nico-val is! :)

    VálaszTörlés
  5. Percyvel az összes kvíz szerint testvérek lennénk és mivel nincs bátyám de mindigis akartam egyetet ezért úgy gondolom h vele és Annabethszel jönnék ki jól :) persze Groverrel is meg még estleg Tháliával

    VálaszTörlés
  6. Percyvel mert született hülye vagyok és imádok úszni *-* meg szerintem Nicoval is (agyilag olyan sötét vagyok mint ő) Annabeth hasonlít az egyik osztálytársamra és ezért vele is jól kijönnék :D

    VálaszTörlés
  7. Percy-vel és Annabethel biztos kijönnék, de Groverrel is összebarátkoznék meg sok más félvérrel :)

    VálaszTörlés
  8. Hát öööö :D Azt mondják, a nagyon hasonló személyiségek vagy legjobb barátok, vagy ellenségek lesznek. Talán Annabeth és én haverok lennénk. Bár szerintem elébb fojtanánk bele egymást egy kanál vízbe. Percy meg....Szigonytesó! Imádnék vele ökörködni :D Kicsinálnánk egymást a fárasztó humorunkkal :D De szerintem Kheirónnal is tök jóban lennék. Olyan kis aranyos a vén csődör :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vagy ahogy Tyson mondaná a pónival :D

      Törlés
    2. Höhöhö :D Jaja :D Sőt, szerintem Árapállyal jönnék ki a legjobban haha :D

      Törlés
  9. Szerintem én Percy-vel Annabeth-el és Kheirónnal is tökjól kilennék na meg Groverrel meg Borókával. :)
    De viszont az Árész kölyköket gyűlölném legszívesebben a Tartaroszba dobnám őket egyesével Clariss-szal kezdve!!!!!!!

    VálaszTörlés
  10. A Hermészesekkel kijönnék, mivel én is szeretem a rossz vicceket.(muhaha)
    Viszont szerintem az Athéné bungallóval lennének problémáim, mivel ki nem állhatom a túl nagy igazságérzettel rendelkező embereket. :D

    VálaszTörlés
  11. Percyvel mivel a bátyám hasonlóan fárasztó Groverrel a hülyeségei miatt és Annabethtszel mivel szerintem ő egy olyan anyáskodós típus

    VálaszTörlés
  12. Szerintem egyértelmű hogy én Percyvel és Groverrel lennék el a legjobban:D Hárman nagyon jókat ökörködnénk:)

    VálaszTörlés
  13. Az orákulum, szerintem tök jófej.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak sokszor beszélne "hülyeségeket" amiket nem értenél... :):):):)

      Törlés
  14. Annabeth, mert ravasz és okos, mint én (de ezt senki ne vegye kérkedésnek), és Percy, mert én is imádok ám baromkodni! :D:D:D

    VálaszTörlés
  15. Én szerintem bárkivel jól kijönnék, bár tuti, hogy Clarissal egymás torkának esnénk néhányszor (kicsit hasonló a természetünk)

    VálaszTörlés
  16. Percy, Tyson, Annabeth, Grover, Ellelopék.😊

    VálaszTörlés