2014. április 24., csütörtök

Percy Jackson kihívás - A ti kérdéseitek: 14.

Újra kezdetét vette a Percy Jackson kihívás, de most azokkal a kérdésekkel, amiket Ti küldtetek!
2-3 naponta érkezik egy-egy újabb kérdés! Ne feledjétek, hogy még mindig várom a kérdéseiteket az oldal e-mail címére: percyjacksonhu@gmail.com! A bővebb tudnivalókat EBBEN a bejegyzésben újra elolvashatjátok!

14. kérdés
Kérdező: Meryl
A könyvekből kinek a bőrébe bújnál szívesen? Kinek az életét cserélnéd el, hogy izgalmasabb életed legyen? Percy, Zeusz, Árész, bárki…
Mihelyst elolvastam a kérdést, egyszerre egy név ugrott be: Percy Jackson. Gondolom, nem meglepő. Bár élete korántsem mondható nyugodtnak, mégis kipróbálnám, milyen lehet Percynek lenni (csak 1 napra).

9 megjegyzés:

  1. Az ég világon senkiét, a szívem nem bírná ezt a sok rohangálást, életveszélyt és adrenalint!!!!! O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, pontosan ezért írtam, hogy csak egy napra vállalnám be én is! :)

      Törlés
  2. Percy-ét vagy Annabeth-ét simán kipróbálnám, de csak egy-két napra... :)

    VálaszTörlés
  3. Percy, Annabeth, hm.. végül is ha Aphrodithé vagy Árészéba azt tehetném amit Én akarook :D ( kicsit gonosz terv)

    VálaszTörlés
  4. Percy vagy Annabeth, de inkább Percy

    VálaszTörlés
  5. én pegazus, halpóni vagy mrs o'leary lennék

    VálaszTörlés
  6. Természetesen Percy.Ez nem kérdés de 1hétre vállalnám.1 küldetés erejéig ami sztem kb 1hét

    VálaszTörlés