2014. április 27., vasárnap

Riordan: Mr. Heath görög és római témájú osztályterme

Jeromie Heath
Rick Riordan nemrég Twitteren osztotta meg Jeromie Heath videóját, melyben a tanár bemutatja görög-római stílusú osztálytermét. A tanárt Rick Riordan munkássága ihlette és a videóban látható termet is elsősorban kedvenc írónk hatására rendezte be.
Nagyon klassz ez az osztályterem! Egyedi, ötletes és igazán kreatív! Biztos imádják a tanítványai is. Én is szívesen tanultam volna egy hasonlóban. :)

Érdekesség: Jeromie Heath egy általános iskolai tanító (Pine Tree Elementary School), aki híres különféle stílusban berendezett osztálytermeiről. Saját honlapján láthatjátok többek között "Super Mario", "Őrült tudós" vagy "Kalóz" stílusú osztálytermeit. Le a kalappal az ilyen tanítók és tanárok előtt! - Jeromie Heath honlapja

Heath üzenete Rick bácsinak:
"@camphalfblood Meg tudnád csekkolni a szörnyekkel teli ÓKORI GÖRÖG osztálytermemet? Szerintem tetszeni fog neked!"
A videó a folytatásban tekinthető meg!

3 megjegyzés:

  1. Már az dicséretreméltó, hogy ez a fickó a teremmel ennyit törődik. Nagyon szép, stílusos, igényes és kreatív. Bizonyára tanítóként is nagyon jól szerepel. Amúgy én Rick bácsit is úgy, de úgy megnézném órán! :D

    VálaszTörlés
  2. WOW! Járnék az óráira!!! :D XD Nagyon jófejnek tűnik!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóó *.* szép a terem, nagyon igényesen és kreatívan van berendezve :D szerintem az a legjobb, hogy még (akkor is ha csak egy videó erejéig) be is öltözik hozzá :)
    Medúza ijesztően jól van megcsinálva, a küklopsz kicsit fura, de az egyszeműek alapból is...khm... érdekesek, nekem a pajzs és a páncél meg a minimakettek tetszenek a legjobban :D

    VálaszTörlés