2014. május 11., vasárnap

Közérdekű információk

A kép forrása: blindbandit5
Már egy ideje gondolkodtam azon, hogy ismét kellene egy hasonló, úgymond összegző bejegyzést közzétennem, amiben az oldallal kapcsolatban kitérhetek néhány fontosabb információra, hogy lássátok, mindennek meg van az oka, amit itt az oldalon láthattok és olvashattok.
  1. Már eltelt egy kis idő "Az elveszett hős" megjelenése óta, szóval időszerűvé vált, hogy újra beindítsam az Ismerd meg a szereplőket bejegyzés-sorozatot, aminek köszönhetően időről-időre bemutatásra kerülhet egy-egy karakter. Ezért a tegnapi napon visszatért a sorozat, méghozzá Leo Valdez bemutatásával.
  2. Itt jön képbe a nemrég elindított közvélemény kutatásom, hiszen arra vagyok kíváncsi, hogy nektek ki a kedvencetek a három új főszereplő közül. Ezt a kérdést sem ok nélkül tettem ki az oldalsávba, láthatjátok. Eddig Leo Valdezre érkezett a legtöbb szavazat, ezért vele kezdtem el a fent említett bejegyzés-sorozat folytatását.
  3. Kanyarodjunk vissza az 1. ponthoz! Az Olimposz hősei-sorozat karakterein kívül tervezem további, a Percy Jackson és az olimposziak-sorozatban megismert szereplők bemutatását is, de pillanatnyilag a nemrég megjelent "Az elveszett hős" c. kötet karakterei élveznek elsőbbséget!
  4. A főmenü SZEREPLŐK menüpontjában kiválaszthatjátok, hogy a PJO- vagy a HoO-sorozat karakterei között szeretnétek böngészni!
  5. Gondolom az sem meglepő, hogy aktuálissá vált a Mitológia Percy Jackson-módra sorozat folytatása is, amire szintén nem kell már sokat várni!
  6. Az elmúlt napokban kicsit átrendeztem, illetve átalakítottam az oldalsáv megjelenését. Törekszem arra, hogy minden szem előtt és átlátható legyen, ezért egymás alatt megtalálhatjátok például az általatok küldött rajzok, a Percy Jackson Kihívás, a Percy Jackson Hungary Facebook csoport és "Az utolsó olimposzi" törölt jelenetének gyűjtőposztját.
  7. A CHAT gördülékenyebb működéséhez átfogalmaztam a szabályzatot, hogy a jövőben elkerülhetőbbek legyenek a kellemetlen szituációk.
Talán mindent sikerült leírnom, illetve kiírnom magamból. Szerettem volna, hogy lássátok, minden okkal történik itt az oldalon!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése