2014. május 1., csütörtök

Megnyitotta kapuit a "Szereplők - Az Olimposz hősei" menüpont!

A mai napon végre sikerült összeállítanom a Szereplők menüpont "Az Olimposz hősei" alpontját és annak tartalmát! Már egy ideje gyűjtögettem az információkat (próbáltam infómorzsákat is elszórni erről a Percy Jackson Hungary csoportban, de csak célzással), Word dokumentumban pár hete vázlatosan összegyűjtöttem a szereplőket, isteneket, lényeket, és most a magyar kiadásnak megfelelően igyekeztem frissíteni azokat a neveket, amik a fordításnak köszönhetően eltérnek az eredeti változattól.


Hamarosan nekilátok másodszor is elolvasni a könyvet és közben felírogatni magamnak a karaktereket, egyéb infókat. Erre azért van szükség, mert egyfelől nagyon tetszik a könyv, másrészt viszont első nekifutásra az olvasáson volt a hangsúly, nem a névmustrán. :)

A menüpont erősen fejlesztés alatt áll jelenleg, és természetesen számíthattok az "Ismerd meg a szereplőket", valamint a "Mitológia Percy Jackson-módra" új részeire! Remélem tetszeni fog Nektek az új menüpont!
***
+ CHAT! Gondolom észrevettétek, hogy eltűnt a chat az oldalról, ennek megvan az oka, ugyanis az egyik tag megsértette (több alkalommal) a szabályokat. Még jó régen volt hasonló arra, hogy lekerült a chat és akkor megígértem, hogy legközelebb kérés és kérdés nélkül leveszem az oldalról. Pár napig biztosan nem lesz elérhető! Kérlek, használjátok addig vagy továbbra is a bejegyzésekhez kapcsolódó megjegyzés lehetőséget! Köszönöm! - Geri

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése