2013. október 25., péntek

Facebook: Válaszolt kérdésemre a Könyvmolyképző

Most vettem észre, hogy körülbelül egy órával ezelőtt válaszolt az október 9-én feltett kérdésemre a Könyvmolyképző Márkabolt. A kérdésemet és a rá érkezett választ Ti is láthatjátok a kiadó Facebook oldalán, IDE kattintva, valamint idézem alább!
A kérdésem: "Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy várhatóan mikor jelenik meg a Percy Jackson-sorozat folytatása, a Heroes of Olympus első része? Még más Rick Riordan sorozatra is lehet számítani a későbbiekben? Előre is köszönöm szépen a választ! :)"
Könyvmolyképző Márkabolt válasza: "Még nincs kitűzött időpont, de mindenképpen meg szeretnénk jelentetni :)"
Szóval, ha pontos időpont nincs is, azért öröljünk ennek a válasznak, hiszen ugyanezt a kérdésemet a Vörös pöttyös? Szeretem. Facebook oldalán egyszerűen kitörölték...

Ti is várjátok már a Heroes of Olympus első részét, melynek címe "The Lost Hero" (Az elveszett hős)?

5 megjegyzés:

  1. Én már nagyon várom :D Remélem karácsonyra kiadják ;)

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon nagyon várom.Sajnos mivel nem tudok angolul sem németül olyan szinten még,hogy el tudjam olvasni ezért ki kell várnom a magyar megjelenést.

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon reménykedem, hogy minél hamarabb kiadják, már kíváncsi vagyok rá!! :)

    VálaszTörlés
  4. Én is várok rá, mivel én se tudok annyira profin angolul.
    Én annyira várom már, mivel rákattantam a Percy Jackson-sorozatra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon rákattantam :). És sajnos én sem tudok olyan szinten angolul, hogy egy könyvet el tudjak olvasni. :(

      Törlés