2013. október 11., péntek

Néhány friss: Rick Riordan körül pezseg az élet

Most olyan friss információkat (képeket) gyűjtöttem össze, amiket nem akartam külön-külön posztolni, így egy egyveleget készítettem belőlük, összefoglalva: Rick Riordan körül pezseg az élet!

Mivel október 8-án megjelent Riordan legújabb könyve, a "The House of Hades" (Hádész háza), ezért most a Percy Jackson-könyvek szerzője elég rendesen el van látva feladatokkal, hiszen a The House of Hades-turné keretein belül promóciózza könyvét.
  • A legfontosabb információval kezdeném: A New York-i dedikáláson Rick Riordan bemutatta a 2014 augusztusában megjelenő "Percy Jackson's Greek Gods" (Percy Jackson görög istenei) című könyvének borítóját!
  • Rick a Fairless Hills-ben található Barnes&Noble-ben tartott dedikálást és felolvasást október 10-én:
  • Október 9-én az Ottoson Middle Sccool-ban és a kulisszák mögötti dedikáláson:
  • Október 8-án a "The House of Hades" 1500 darab példányát dedikálta:
Az információk és a képek Rick Riordan hivatalos közösségi oldalairól származnak - Tumblr

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése