2013. augusztus 8., csütörtök

JustJaredJr: Logan Lerman és Alexandra Daddario interjú

JustJaredJr az alábbi Logan Lerman és Alexandra Daddario interjút osztotta meg oldalán! A beszélgetés központi része inkább a színészek érzéseiről, munkájáról szól, természetesen jól megfűszerezve Percy Jackson - Szörnyek tengere infókkal! 
Végre megérkezett -- Percy Jackson - Szörnyek tengere a mozikban!

A megjelenés tiszteletére utolértük a sztárokat: Logan Lerman-t és Alexandra Daddario-t, és csevegtünk a lenyűgöző folytatásról.

A filmben Percy (Lerman) és barátai a varázslatos Aranygyapjú keresésére indulnak.

Átszelik az odüsszeuszi Szörnyek tengere felderítetlen vizeit, közben harcolnak félelmetes lényekkel, egy sereg zombival, és a végső gonosszal.
*****
JustJaredJr.com interjú - Logan Lerman

JustJaredJr.com: Szia, Logan! Gratulálok a filmhez! Izgatott voltál, hogy szerepelhetsz a másodikban is?
Logan Lerman: Egy kicsit váratlanul ért. Nem igazán számítottam rá, mert olyan sok idő telt el az első film és az új rész között. Abban a pillanatban valami hasonlóra gondoltam: "Kíváncsi vagyok, milyen lesz újra részt venni benne." És amikor ez a lehetőség jött, ennyit mondtam: "OKÉ." Csináltam egy filmet, és rájöttem, Percy zöld utat kapott, és indultam egyenesen a film forgatására. Nem igazán volt előtte felkészülési idő, úgyhogy egyenesen fejest ugrottam bele.

JJJ: Jó volt újra találkozni a régi barátokkal?
LL: A legtöbben együtt dolgoztunk az első filmben. Mindannyian jól megvagyunk, nem igazán volt olyasvalaki, aki ne szerettünk volna az első filmben. És új arcokkal is kiegészültünk: Leven [Rambin] és Douglas [Smith], akik igazán odatették magukat egész idő alatt. Jó srácok. Jól éreztük magunkat. Jó móka és könnyed hangulat volt a forgatáson.

JJJ: Ez egy nagyszerű kalandfilm, de hogyan vélekedsz a film munkálatairól?
LL: Ez a munkám, a munkám kis része. Megkaptam a forgatókönyvet, mire én: "OKÉ, de hogyan fogom ezeket a valóságban megvalósítani?" Ez egy adok-kapok, és rengeteg munkával jár. Jó sok munkával.

JJJ: Hogyan vélekedsz Percről ebben a filmben? 
LL: Percy ebben a filmben már nem az a hős többé, aki az elsőben volt. Sokat foglalkozik az önbizalomhiány és a bizonytalanság problémájával. A film középpontjában állnak: a barátok és a család fontossága, valamint az erősebb kapcsolatok. És egyetértek ezzel. Felnőttem, már átjutottam azon az időszakon, amikor én is önbizalomhiánnyal küszködtem és a barátaimra támaszkodtam, a közeli csapatomra, akikkel a mai napig is közel állunk egymáshoz. És a családom, akikkel szintén szoros a kapcsolatom.

JJJ: Mit tapasztaltál a felnőtté válás során? Volt valaha gondod kötekedő emberekkel?
LL: Nem, nem volt. Nem igazán voltak ellenségeim, vagy hasonló. Egy kicsit szókimondó... típus voltam. Nem volt dolgom kötekedő srácokkal az iskolámban. Az a típusú srác voltam, akinek a vele szembe jövő emberek hasonlókat mondtak: "Mindjárt bemosok egyet az arcodba." Emlékszem, valaki ezt mondta nekem egyszer. De humorral szoktam megoldani a hasonló helyzeteket, és utána barátkozunk. Aztán csak vége lesz.

JJJ: Miért akartál színész lenni?
LL: Azt hiszem, mindannyian azon hely termékei vagyunk, ahonnan jöttünk, és én Los Angeles-i vagyok, az itteni kultúra pedig Hollywood köré épül. Azt hiszem, talán ez nagy hatással volt arra, hogy ennyire szeretem a filmeket. A filmek megszállottja voltam, de ebben a korban nem igazán tudtam, mi a fenét csinálok. Egyszerűen ilyen voltam. Aztán abbahagytam. És később újra visszacsöppentem bele. Abbahagytam újra, miután szerepeltem egy filmben. Ez csak egy rossz időszak volt. Gyerek voltam. Nem tudtam, mit csinálok (nevet).
Az "Alexandra Daddario interjút" a folytatásra kattintva olvashatod el!

JustJaredJr.com interjú - Alexandra Daddario

JJJ: Szia, Alexandra! Mit mondanál, mi volt a folytatás forgatásának legnehezebb része?
Alexandra Daddario: A legnagyobb kihívás számomra az volt, amikor Louisiana-ban forgatták a film egy részét a nyári időszakban, és egy flanelt viseltem, farmerkabátot, és farmert. Nagyon nehéz volt szinten tartani a fizikai energiámat ilyen melegben. Szóval azt hiszem, ez volt legnagyobb kihívás számomra, ezek a filmek nagy fizikai és jó sok koreográfiai munkát igényelnek.

JJJ: Hogyan tudsz ilyen jó formában maradni. Mi a titka?
AD: Rengeteget jógázom. Igazából a jóga miatt. Régebben sokat futottam, de elkezdett fájni a térdem és a hátam, így maradt a jóga. Egy kicsit mániás lettem. Nagyon közhelyes színésznő vagyok a zöld dzsúszommal, el szoktam vinni a kutyámat a Runyon Kanyonba, és minden ilyesmivel. Ez tart engem formában.

JJJ: Most szőke vagy! Miért ez a változás?
AD: Nem vagyok biztos ebben. Ezt azok az erők akarták így, akik ezt a végső döntést hozták. És nagyon boldog voltam, hogy szőke lehettem, viszont boldog voltam akkor is, amikor az első filmben barna maradhattam. Azt hiszem, minden egyes személy rendelkezik saját kreatív döntéssel. Szerintem az elsőben nem voltak biztosak benne, mit is fognak csinálni a hajammal, és azt hiszem, a végső döntés az volt, hogy jobban néztem ki barna hajjal. A rajongók az első film után nagyon akarták, hogy szőkévé varázsoljanak a következőben. Nagyon örülök annak, hogy boldoggá tettük a rajongókat és szőke lettem. Mindig is szerettem volna szőke lenni, szóval klassz volt néhány hónapig így lenni.

JJJ: Úgy érzed, nagyobb a nyomás egy olyan típusú szerepen, amelynek egy könyvsorozat szolgál alapjául, és aminek ilyen szenvedélyes rajongótábora van?
AD: Sokkal izgatottabbnak éreztem magam a nyomás alatt. Szerintem a könyv elolvasása segít abban... ha többet szeretnél megtudni egy karakterről. Én végül is hű maradtam a forgatókönyvhöz, de van néhány dolog, amiket talán a forgatókönyvből nem is tudsz megérteni teljesen, csak a könyvből. És azt hiszem, ez fontos, különösképpen a rajongók számára. És amúgy is kíváncsi voltam a könyvekre. De amikor egy olyan karakter helyébe lépsz, akit az emberek már ismernek és szeretnek, azt sokkal izgalmasabbnak találom, és ez csak arra késztetett, hogy még keményebben dolgozzam.

Győződj meg minderről, és nézd meg Percy Jackson - Szörnyek tengere című filmet a mozikban MOST!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése