2013. augusztus 27., kedd

The Permanent Rain Press interjú: Paloma Kwiatkowski

A The Permanent Rain Press interjút készített a 19 éves Paloma Kwiatkowski színésznővel, aki a Percy Jackson - Szörnyek tengere filmben Zeusz félvér lányát, Thália Grace-t alakította. Az ilyen interjú ritka, mint a fehér holló, szóval tessék elolvasni! :)

The Permanent Rain Press cikk + interjú:
Paloma Kwiatkowski neve még nem egy megszokott név, de csak várj pár évig, és az lesz. A vancouveri születésű színésznő - lengyel származású - csak három évvel ezelőtt kezdte meg pályafutását, és most gyorsan tör előre. 

Először is, Kwiatkowski megkapta Thália Grace, Zeusz félisten lányának szerepét a "Percy Jackson - Szörnyek tengere" filmadaptációban. Főszerepet kapott egy közelgő kanadai produkcióban, aminek címe: "Sitting on the Edge of Marlene", és a közelmúltban kapott egy visszatérő szerepet az A&E "Bates Motel" sorozatában. 

Lehetőségünk volt interjút készíteni Kwiatkowski-val e-mailben. Csekkold alább! 

A középiskolában komoly szereped volt a színház és film-készítésben. Mindig érdekelt egy művészeteken belüli karrier? 
Igen, már a középiskola kezdetétől tudtam, hogy egy művészeti pályafutást fogok választani. Ezt azonban a kamera másik oldalán terveztem. Amikor filmeztem a Percy Jackson - Szörnyek tengere forgatásán, nagyjából ezzel egy időben arra is rájöttem, hogy részt akarok venni egy filmes képzésen a Simon Fraser Egyetemen, és célom, hogy kapjak egy rendezői diplomát. Azt nem mondom, hogy soha nem fogom próbálni. Ez a legjobb ebben az egész iparágban - az összes lehetőség közül! 

Része vagy a Fource nevű improvizációs színházi csoportnak. Meglátásod szerint, mi az előnye és mi a hátránya az improvizációnak a megírt munkával szemben? 
Imádom az imprót! Azt mondom, hogy az improvizáció valóban kevésbé stresszesebb, mint a megírt munka. Különösen, ha egy olyan csapattal lehetsz, mint a FOURCE, ahol ismerem a tagokat és megbízom bennük. Ez megadja a szabadságot ahhoz, hogy úgy játszhass, ahogy a megírt jelenetekben nem tudnál. - Nincsen veszteni valód, szóval igazán kiadhatsz magadból mindent és nem kell tétováznod. Ez segít gyakorlatot szerezni a kamera előtti színészkedéshez és a meghallgatásokhoz. Úgy vélem, hogy ez rendkívül hasznos tréning! A hátránya azonban: kimész a színpadra és fogalmad sincs arról, hogy mi lesz a történet, ami a legtöbb esetben rendben van és egy nagy show-t tudsz produkálni, de van néhány olyan éjszaka, amikor néhány jelenetet és néhány sort betanulok, amire nem vagyok éppen büszke - hátha kapsz olyasmit, amit megoldhatsz egy előre megírt jelenettel. Sokkal jobban tudsz fókuszálni egy karakterre megírt jelenetekkel, mert nem leszel annyira leterhelve attól, hogy író / szerkesztő / rendező / színész is vagy egyben. 
A folytatásban Paloma beszél Thália karakteréről, egy picit a filmről és későbbi Bates Motel-es szerepéről.

Most már látható vagy a Percy Jackson - Szörnyek tengere filmben, mint Thália Grace. Emlékszel az első szavaidra, amikor megtudtad, hogy kiválasztottak?
Nem emlékszem pontosan mit mondtam, de arra emlékszem, hogy az ügynököm megdöbbent, hogy milyen nyugodt vagyok. Azt hiszem amolyan egyszerű, nyugodt és kontrollált "Igen." keveréke volt. Határozottan volt néhány nap, amíg valóban beleéltem magam.

Mi volt a kedvenc részed a szerep eljátszásából?
A kedvenc részem Thália Grace eljátszásában az volt, hogy ennek a világnak a részese lehettem. Hinni kezdtem ezeknek a mitikus lényeknek és legendás isteneknek a létezésében, ez annyira izgalmas! Minden, amit olvastam a könyvekben éltre kel még azon is túl, mint amit elképzeltem. Egyszerűen imádom magát a karaktert. Thália egy nagyon nemes fiatal nő. Abszolút megtiszteltetés volt eljátszani egy ilyen erős karaktert. 

Izgalmas volt látni magadat 3D-ben a vásznon? 
Libabőrös lettem, amikor végre megláttam magamat a képernyőn. Nagyon izgalmas volt! Különösen azért is, mert az egész film hihetetlenül jól vezette fel a jelenetet - az nagyon kielégítő volt, hogy abban a pillanatban minden összeállt, és vége. Ráadásul ez volt az én debütálásom a képernyőn! Hogy is ne lettem volna izgatott!
 
Már bejelentésre került, hogy kaptál egy visszatérő szerepet az A&E "Bates Motel" sorozatában, mint Cody Brennan. Gratulálok! Izgatott vagy, milyen lesz együtt dolgozni a stábbal? 
Köszönöm! Nem is tudok hangot adni az izgalmamnak, hogy együtt működhetek egy ilyen hihetetlen csapattal. Nagy rajongója vagyok a sorozatnak, és már alig vártam, hogy dolgozhassam benne, még mielőtt a pilot-ot leforgatták volna. Ez egy valóra vált álom.
 
Tudnál nekünk némi betekintést adni a karakteredbe? 
Nem tudok túl sokat a Cody-féle önmagamról, de nagyon szívesen részt veszek azon az úton, hogy kiderítsük, ki is ő. Azt hiszem, elég bajkeverő lesz. Ami egyet jelent jó sok mókával!
 
Mi a három kedvenc dolgod Vancouverben? 
Vancouver egy gyönyörű város. Szeretem a kerékpározást - ez olyan egyszerű egy napsütéses napon, az összes kerékpáros útvonalon át. Élvezem a túrázást és a hegyek meghódítását, ahol kiváló kilátás nyílik a városra. És természetesen szeretek színészkedni, és megnézni improvizációs színházakat városszerte.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése