2013. augusztus 5., hétfő

Vanity Fair: Leven Rambin cikk + interjú

A Vanity Fair magazin rövid interjút készített a Percy Jackson - Szörnyek tengere - egyik különc félistenét - Clarisse La Rue karakterét megformáló Leven Rambin-nel.
Az interjú fordítása:

Ebben a hónapban a 23 éves Leven Rambin a Percy Jackson - Szörnyek tengere filmben fog tündökölni, a sikeres mitikus-kalandsorozat második részében. A természetes szőke színésznőnek barna hajjal kellett alakítania Clarisse La Rue-t, Árész, a háború istenének lányát. "Valami teljesen mássá kellett válnom ebben a fantasztikus világban," mondja. "A karakterem egy kemény harcos, egy nagyon átlagos csaj, akivel nem packázhat akárki, és úgy látja, hogy soha nem tud hibázni és mindig elég durva."
Houston városában született és nevelkedett, a Texaco volt elnökének unokája, Leven bevallja, hogy ő mindig az a "született válogatós lány" típus volt, aki nem igazán volt együttműködő: "Nem szeretem a sört, nem szeretem a rakodóajtókat, nem szeretem a hot dogot, és nem eszem bordát vagy barbecue-t" Mikor tinédzser volt, Leven részt vett az első meghallgatásán, és hat éven keresztül játszotta féltestvére hasonmását az All My Children-ben. 2007-ben kapott egy Emmy jelölést. "Örülök, hogy ez volt az első munkám, mert megtanított nekem egy őrült munkaerkölcsöt," mondja. "Igazán képzett színészekkel kellett együtt dolgoznom, akik nem rótták fel nekem, hogy lusta vagy érdektelen lennék."
A következő áttörése Az Éhezők Viadalában volt (2012-ben). Ő alakította Glimmert, a szép és lendületes kiválasztottat az 1. körzetből, akit méhek csíptek halálra. "Emlékszem, extra ideges voltam a meghallgatáson. Azt hittem, soha nem fogom megkapni ezt a szerepet, szóval teljesen kikészültem - csak azt tudtam hajtogatni: megcsinálom - és valahogy megkaptam!" Azt mondja, mindig tart a tarsolyában némi masszív texasi vonást, és boldogan kamatoztatja azt. "Nem olyanok vagyunk, mint amit a déli emberek feltételeznek rólunk. Igazából erős és független személyekké növünk fel, harcolunk azért, amit akarunk."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése