2013. augusztus 8., csütörtök

Kids Pick Flicks: Nincsenek csajos csajok a Percy Jacksonban

A Kids Pick Flick közzétett oldalán egy cikket/interjút, amiben Alexandra Daddario (Annabeth) és Leven Rambin (Clarisse) mesélnek saját - a Percy Jackson - Szörnyek tengere filmben alakított - karaktereikről!
Leven Rambin & Alexandra Daddario: Nincsenek csajos csajok a PERCY JACKSONban

http://www.kidspickflicks.com/images/stories/alexandradaddriolevenrambin2.jpgRick Riordan népszerű Percy Jackson könyvsorozatának rajongói nem fognak csalódni a mozivásznon megjelenő folytatásban. Kezdőknek: A Percy Jackson - Szörnyek tengere filmben Percy helyzetét igencsak megnehezíti nélkülözhetetlen riválisa - Clarisse, akinek az első filmbeli hiánya nagyon felbosszantotta a rajongókat. A filmben Percy barellensége, Clarisse és Annabeth nagyon távol állnak a csajos-csajoktól. Annak ellenére, hogy a végső szereplők jócskán különböznek karaktereiktől (a szőke Leven Rambin alakítja a barna Clarisse-t, és a barna Alexandra Daddario alakítja a szőke Annabeth-t), mindkét karakter igazi harcos, akik szétrúgják ellenfeleik hátsóját - elég gyakran, beleértve Percyt is.

"Parókát vettem fel, ami sokat változtatott a testi megjelenésemen," mondta Leven Rambin, akinek nem kellett befesteni a haját, ellentétben Daddario-val. "Úgy éreztem, hogy sokkal kevésbé gátolt engem, és pimaszabbá, erőteljesebbé, erősebbé váltam tőle. Valahogy a barna haj áll emögött. Ez adott nekem erőt és önbizalmat ahhoz, hogy szóban is megsemmisíthessem [Percyt]."

Másrészt, Daddario karaktere megmutatja a finomabb oldalát, érzelmessége tündököl ebben a filmben. Daddario megvált az agresszív természetű Annabeth-től. "Az első filmben Annabeth nagyon kemény. Nagyon szerettem ilyennek az első filmben, és soha nem csináltam még ehhez hasonlót," jegyzi meg Daddario. "Azt hiszem, az emberek az erő és a gyengeség kombinációi, de imádtam a harcos oldalát."

Rambin rájött, hogy még Árész lányának is lehetnek gyengébb pillanatai. "Voltak bizonyos részek a filmben, amikor Clarisse már kezdte meglátni egyes karakterek finom oldalát. Végül megtalálta bennük a jót és értékes embereknek látta őket - vagy félvéreknek", mondja Rambin. "Igazán élveztem eljátszani Clarisse-t. Ő az a fajta vonakodó csapatjátékos. Az mókás volt, hogy olyan nehezen próbálta meggyőzni magát és mindenki mást, akit ismer, arról, hogy mit fog tenni. Szeretném látni, hogy Clarisse-nek van egy barátja, vagy egy szerelme, vagy valaki, aki vonzónak, aranyosnak és lányosnak találja őt."

De most Clarisse még mindig harcias és bátor versenyző, olyan, amilyennek a rajongók ismerik őt a könyvből. Valójában Rambin elolvasta a könyvet, hogy még elmélyültebben megértse karakterét. "Elolvastam a második könyvet, amiben Clarisse malacarcú, XXL méretű, és undorító," nevetett Rambin. "Így próbáltam beleélni magam. Nem aggódom a hiúság miatt és nem vagyok szuper test-mániás sem. Hagytam magam beleélni ebbe, mert nem akartam csinos lánynak érezni magam. Bizonyos részeknél lehunyom a szemem, mert ez segít megérteni nekem, mi az, amit a rajongók várnak."

És a rajongók nem csüggedhetnek. A Percy Jackson - Szörnyek tengere augusztus 7-től fröccsen be a mozikba.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése