2013. február 21., csütörtök

Alexandra Daddario interjú

A Collider.com január 3-án hozta nyilvánosságra a teljes Alexandra Daddario-val készült Los Angeles-i interjút. A beszélgetést Haleigh Foutch vezette és ő is tette közzé. A találkozó Alexandra január 4-én debütáló új filmje, A texasi láncfűrészes 3D apropójából jött lére. Ez Alexandra első horrorfilmje, ami a klasszikus texasi láncfűrészes feldolgozása, illetve folytatása. Azonban az interjúban Haleigh szerencsére kíváncsi volt az új Percy Jackson-film részleteire is, ezért faggatta róla kicsit a színésznőt. Most az interjúnak ezt a részletét ragadtam ki, és fordítottam le.

###

Feltétlenül akarok veled beszélni Percy Jacksonról, még mielőtt elfogyna az időnk. Ez egyike volt azoknak a filmeknek, amiről nem tudtam valami sokat, de egyik nap láttam a filmet az HBO-n, és nagy hatást gyakorolt rám.
Alexandra: Oh, ez fantasztikus.

Szóval örülök, hogy végül kapott egy folytatást.
Alexandra: Igen, én is. Nagyon kellemesen meglepett, amikor úgy döntöttek, elkészítik a filmet. Néhányan a szereplők közül a legjobb barátaim LA-ben. Három éve készítettük az első filmet, ami őrületes volt, és azt hiszem, a második film is igazán fantasztikus, rengeteg időt töltöttünk a forgatással. Ez egy igazán szórakoztató családi film lesz, a speciális effektusok, a zöld háttér, és ez csak az egyik mókás része a franchise-nak. Imádom a rajongótábort. Nagyon élvezem, hogy a részese lehetek mindennek.

Milyen a zöld háttér előtt játszani?
Alexandra: Érdekes, sokszor kell használni a fantáziád és a koncentrációd, nem hagyhatod, hogy a dolgok körülötted megzavarjanak. Ha túlságosan összpontosítasz a dolgodra, miközben egy villogó piros pontot nézel, és mindenhol emberek vesznek körül, egy idő után nevetni fogsz, mert ez kívülről teljesen nevetségesnek tűnhet. De azt hiszem, ez az egyik dolog, amikor színészként meg kell találnunk a módját, hogy mindez valóságosnak tűnjön, bármilyen módon is kell ezt megoldanunk, a képzeletünkkel vagy koncentrálással és hasonló dolgokkal. Ez elég szórakoztató tud lenni, mert beleképzelheted magad abba, amit csinálsz, és amikor látod a filmet, lehet, hogy teljesen más lesz, mint amit elképzeltem, és ez nagyon klassz.

Mennyi változtatás történt a második film forgatása alatt?
Alexandra: Jó sok.

Nyilván nem akarok kiszivárogtatni semmit, de tudsz mondani néhányat?
HA KÍVÁNCSI VAGY A TOVÁBBI RÉSZLETEKRE, KATTINTS A FOLYTATÁSRA!
Alexandra: Rengeteg változás volt. Úgy gondolom, jóformán minden tőlük telhetőt megtettek, talán kicserélik az egyik szörnyet egy másikra, és tudom, hogy minél hűbbek akarnak lenni a könyvhöz, ezért néha ki kell találniuk, hogyan oldhatják ezt meg.

Például szőke lettél erre az időre, nem igaz?
Alexandra: Igen.

Jó mókának találtad?
Alexandra: Igen, úgy értem, ez volt az első alkalom, hogy valaha is szőke voltam. Sajnos, azt hiszem túl sokat dolgoztam ahhoz, hogy több mókában lehetett volna részem. Mindig is szerettem volna szőke lenni, így ez klassz volt erre egy ideig. Örülök, hogy még hűebb lehettem a könyvhöz; azt hiszem ezt a rajongók is igazán méltányolni fogják.

Azt hiszem, miután ezek a szavak kikerülnek a netre, ez a kicsi változás is valóságosabbá teszi a könyveket és a rajongók izgatottan várják majd, hogy láthassanak egy még hűebb adaptációt.
Alexandra: Igen, és ez nem csak a hajam miatt van, vannak más dolgok is. Tudom, hogy ez egy nagy dolog, hiszen fontos volt számukra, hogy még hűbbek legyünk a könyvekhez.

Milyen élmény volt újra visszatérni, miután sok idő telt el a két film között? Nehezebben estél vissza ebbe, vagy jobban vetted fel a ritmust?
Alexandra: Olyan volt, mint ha egy másik mozifilmet készítenénk, csak ugyanazokkal az emberekkel. Kaptunk pár új szereplőt és mindannyian jól kijöttünk egymással. Ez érdekes volt, hiszen ezek a személyek, akikkel három évvel ezelőtt találkoztam, most néhányan a legjobb barátaim. Már ismerem őket három éve, és most együtt dolgozom velük. Ez érdekes dolog, hiszen jól ismerem őket. Nagyon jó volt. Mintha visszamennénk a nyári táborba.

Köszönöm és gratulálok a filmhez.
Alexandra: Köszönöm szépen.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése