2013. február 11., hétfő

Ismerd meg a szereplőket: Clarisse La Rue

Clarisse La Rue egy félisten, Árész (a háború istenének) lánya. Az Árész-kabin vezetője. Clarisse indulatos, arrogáns, nagytermetű, és erős. Meglehetősen jól kiképzett táborozó, a közelharcban ellenfele nem nagyon akad a többi félisten között. Sötétszőkés/barnás haja van, ami eléggé viseltes; illetve disznó-szerű barna szeme, szúrós tekintettel. 

Clarisse saját jellemzői/képességei: Harci reflexei különösen kifinomultak, közelharcban nehéz legyőzni. Nagyon erős és gyors, ami alkatából is adódik. A fegyverek szakértője. Stílusa inkább durva és brutális, ami Árésznak tulajdonítható. 
 
Kedvenc fegyvere egy elektromos lándzsa volt, amit maga az apja, Árész ajándékozott neki. De csak addig, míg Percy össze nem törte azt; természetesen ezért Clarisse csak még jobban utálta Poszeidón fiát. Viszont később kapott újat, amit a „Halál Ujjának” hívott, viszont a táborozók a „Halál Fogpiszkálójának” csúfolták a háta mögött. 

Eleinte nem kifejezetten kedvelte Percyt, de képes volt vele az együttműködésre, ha úgy hozta a helyzet. (Később kissé enyhült a fiúval szemben.) Silena Beauregard lett a legjobb barátnője, Silena adott neki tanácsot a randizáshoz. Chris Rodriguez barátnője. Silena hősies halála után ő is csatlakozott a csatához, a dühe apjáéhoz volt mérhető. Clarisse vezette csatába az Árész-növendékeket a titánok elleni harcban. 

Ismeretes Clarisse-ről, hogy az új táborozókat (a sértő beceneveken kívül) szereti egy bizonyos „beavatási szertartásban” részesíteni, ami annyiból áll, hogy belenyomja az illető fejét egy vécékagylóba. 
Annabeth és Percy folyamatosan gúny tárgyává vált Clarisse által. Árész lánya Annabeth-t okoskodónak, beképzeltnek és nagyképűnek tartotta, emellett „Miss Hercegnőnek” is szólította őt. Percyben sosem látott ellenfelet, nyápicnak és felkapaszkodott félistennek gondolta (mivel Poszeidón fia). A végső csata után Clarisse enyhébb lett a többiekkel szemben, láthatta hősként küzdeni őket. Természetesen az ugratásaitól és piszkálódásaitól azóta sem szabadulhat senki. 

Ha jobban szeretnéd megismerni Clarisse-t, olvasd el a könyvsorozatot! 
A folytatásban elolvashatod Clarisse és Percy vécéfülkés kalandjának egy részletét!

„Rugdaltam, hadonásztam. Rengeteg verekedésben volt már részem, de ennek a nagydarab lánynak vasmarka volt. A lányok fürdőjébe húzott - egyik oldalon egy sor vécéfülke, a másik oldalon zuhanyzók. Olyan szag terjengett, mint bármelyik nyilvános vécében, és arra gondoltam... már amennyire gondolkodni tudtam, miközben Clarisse a hajamat tépte, hogy ha ez a hely tényleg az isteneké, megengedhetnének maguknak tisztább klotyókat is.
Clarisse utánfutói gurultak a röhögéstől, és próbáltam valahogy erőt meríteni, olyan erőt, amivel a Minótauruszt legyőztem, de egyszerűen nem voltam képes.
- Még hogy ez a fickó „Nagy Triász"-leszármazott? - szólt Clarisse, miközben az egyik vécéfülke felé taszigált. - Na ja. A Minótaurusz biztos halálra röhögte magát, amikor megpillantotta ezt az idétlen, nyamvadt alakot.
A barátnői vihogtak.
Annabeth a sarokban állt, kezét a szeme elé kapta, ujjain át figyelt.
Clarisse térdre kényszerített, a fejemet a vécékagyló felé nyomta. Rozsdás csatornacső szaga volt, és... olyan szaga, mint amit a végén lehúzunk.
Küszködtem, hogy fenntartsam a fejemet. A habos vízre néztem, és arra gondoltam, nem hagyom, hogy belenyomjon, nem hagyom.”
A Villámtolvaj, 89. oldal

2 megjegyzés:

  1. Bírom Clarisset.Szakadtam rajta a röhögéstől.
    Habár a lándzsáját (a másodikat) igazából nem "Halál fogpiszkálójának" hanem "Elektromos fogpiszkálónak" hívják(mert elektromossággal van töltve. Mondjuk ha ezt-ha azt mondják rá mindenképp KINYÍR.

    VálaszTörlés
  2. Clarisse egy halálosan idegesítő kis nem is tudom micsoda, de nagyon bírom, hogy olyan bunkó :D :D A vécés jelenet a kedvencem, azon visítva röhögtem, mikor először olvastam. Meg is ihletett. Szegény kilencedikes szomszédaimnak előadtam a kollégiumban, hogy élt itt egy lány, akinek a szelleme itt kísért, és belenyomja a fejüket a vécébe. XDDD Mesélték, hogy valamelyikőjük az anyjának is előadta telefonon, hogy riogatom őket ,,Vécés Clarisse- szal" :D :D

    VálaszTörlés