2014. február 8., szombat

30 napos Percy Jackson kihívás: 10. nap

Az oldal születésnapja alkalmából és a chat-en látott aktivitásotoknak köszönhetően úgy döntöttem, most jött el az ideje egy Percy Jackson kihívást indítani! A kihívás 30 napig fog tartani, és minden nap egy kérdést fogok feltenni a Percy Jackson-könyvekkel kapcsolatban, melyre KOMMENT / MEGJEGYZÉS formájában várom a válaszaitokat! Örülnék, ha kifejtenétek a választásotok okát is! (Saját válaszomat az aktuális bejegyzés folytatására kattintva olvashatjátok el, ha kíváncsiak lennétek rá...)
Megjegyzés: A kérdések csak a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatra vonatkoznak!

Legyetek szívesek ne chat-en válaszolni a feltett a kérdésekre, mert ott egyéb/hétköznapi témákról is szó van, így össze-vissza keverednének a válaszok és nem lehetne őket megfelelően megvitatni sem! Így sokkal átláthatóbb, ha az adott kérdéshez tartozó bejegyzéshez szóltok hozzá, és ezeket hosszú idő után is vissza tudjuk/tudjátok olvasni! Sőt, így bővebben meg tudjátok indokolni a választ!
FONTOS INFORMÁCIÓ: Nem csak Google+ vagy Gmail fiókkal tudtok névvel megjegyzést írni, hiszen a "Megjegyzés írása, mint" résznél a "Név/URL -cím" lehetőség kiválasztásával megadhatjátok beceneveteket (illetve ha szeretnétek, akkor az URL részhez e-mail címeteket is megadhatjátok, de nem kötelező kitölteni ezt a részt).

10. kérdés:
Melyik isten vagy istennő félvér gyermeke szeretnél lenni leginkább?
Ha egyet választhatnék, akkor Apollón lenne az. A választás egyrészről az lenne, amit már a kedvenc istenes kérdésnél is leírtam Apollónról, miszerint (szerintem) ő a legvagányabb isten, tehát gyermekének sem lehet rossz lenni. Mivel magam is közelebb állok a művészetekhez és imádom a zenét, ezért testhezálló választás lenne.

32 megjegyzés:

  1. Én Athéné gyereke szeretnék lenni, mert akkor nem kéne annyira törnöm magam a matek dicséretes ötösért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, ennél jobb érv nem is kéne! ;)

      Törlés
  2. Hádész, mert az a rész nagyon tetszett amikor kiderült h mi történt Nico anyjával és h ilyen aggódó és kedves is tud lenni az alvilág istene. Meg szívesen megnézném az alvilágot és egy perc nagyon mérges tudok lenni :D

    VálaszTörlés
  3. Zeusz, mivel van egy csomó bizonyítékom rá, és nagyszeű isten.

    VálaszTörlés
  4. Én is Apollón gyereke lennék a legszívesebben, mivel íjászkodok, verseket írok, és imádom a zenét! :)

    VálaszTörlés
  5. Öhm... Apollón vagy Poszeidón. Apollóné azért mert szeretek rajzolni, szeretem a zenét és a művészetet. Poszeidóné pedig azért, mer mindig is közel állt hozzám a tenger és az óceán. Meg nagyon király lehet olyan képességekkel rendelkezni, mint Percy. XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom te is szeretnéd hidrokinézissel lehúzni a klotyót :D :D

      Törlés
    2. Ugyan így gondolkodom bár a szívem akkor is Poszeidón felé húz mert IMÁDOM a vizet.
      R.Bogi

      Törlés
  6. Ha a PJO - s szerepük alapján nézem őket, akkor Poszeidóné, mert itt aranyos, jó fej, és szerintem ő a legközvetlenebb a gyerekeivel. Emellett kifejezetten szeretem a vizet, jól érezném magam a palotájában :D :D Érdekes elfoglaltságaink lehetnének. Testközelből nézném vele, ahogy háborog az árapály :D :D Hm, de akkor Percy a rokonom lenne. :/ Nem baj, az olimposziaknál úgy sem gáz a családon belüli partnerválasztás XD hehe :D

    VálaszTörlés
  7. Poszeidon vagy Árész. Az előbbi mert, én is nagyon bírom Percy képességeit, az utóbbi pedig lehet, hogy nem a legnagyszerűbb isten, de nekem nagyon tetszik az a harciasság ami a gyerekeit jellemzi :)

    VálaszTörlés
  8. Poszeidón, vagy Aténé. Egyrészről imádom a tengert, és nekem is tetszenek az ilyen képességek, másrészt viszont tényleg jó lehet, ha nem kell tanulni XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abban azért nem vagyok biztos, hogy nem kéne tanulni, mert Athéné gyermekeinek pontosan a tanulás az egyik olyan forrás, amiből sok tudást tudnak meríteni. + Ők sem úgy születnek, hogy mindent tudnak... sőt, szerintem pont ezért imádnak tanulni. /Saját meglátás./

      Törlés
  9. Én leginkább Poszeidón vagy Athéné gyereke lennék.
    Imádom a vizet és a bölcsességet sem tartom utolsónak....

    VálaszTörlés
  10. Legszívesebben Poszeidóné lennék! Mekkora királyság lenne, ha olyan képességeim lennének, mint Percy-nek?! De Athéné gyerekének is jó lenne lenni!

    VálaszTörlés
  11. Én Árészé, már csak a vérmérsékletem miatt is :D

    VálaszTörlés
  12. Poszeidón mert tetszenek percy tulajdonságai, de leginkább Athene gyermeke lennék, mert őt nagyon kiszámíthatatlannak és mérhetetlenül okosnak tartom.

    VálaszTörlés
  13. Poszeidón vagy Athéné. 1;mert imádom a tengert 2; mert nem lenne bajom a tanulással

    VálaszTörlés
  14. Én Hermész gyereke lennék.

    VálaszTörlés
  15. Ha lehetne Artemiszé, de mivel nem lehet ezért legszívesebben olyan lennék, mint Bianca Di Angelo: Hádész/Plútó lánya, és beállnék Vadásznak. Persze nem szeretnék meghalni ott, ahol eső nem áztatja. Szegény Bianca :(

    VálaszTörlés
  16. Hát ezen most nagyon csodálkozni fogtok, ugyanis én a Nagy Pán lánya lennék legszívesebben. Ennek oka, hogy ő a természetisten, így szerintem "magába foglalja" mind Démétér, mind Perszephoné "erejét" és szerintem valamennyire Dionüszosz fölött áll, bár ez nem valószínű. De azért mégis. Valamint abban a csekélyke tényleges szereplésében nagyon kedvesnek tűnt és szimpatikusnak. Szerintem jó apa lehet. Meg anúgy is, kíváncsi vagyok, hogy a lányaként nimfa lennék-e vagy szatír (-: Csak mert akkor a nagyanyám driád lenne... szóval értitek. Meg Héphaisztosz és Hermész mellett ő a legjobb férfiisten. És ő is nagyon fontos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy kisistent választottál! Biztosan jó lehet a gyermekének lenni.

      Törlés
  17. Hádész lánya, mivel szerintem annyira buli a holtakkal beszélni.
    vagy Poszeidól lány lannék még, mivel imádom a vizet!

    VálaszTörlés
  18. Démétér vagy Aphrodité. Démétér azért, mert szeretem a növényeket, Aphrodité meg mert mindenki megértené, hogy miért állok a tükör előtt reggel fél órát a hajam miatt XD

    VálaszTörlés
  19. Én Apollón vagy Zeusz lánya lennék.

    VálaszTörlés
  20. Hádész vagy Poszeidón

    VálaszTörlés
  21. Én Poszeidon fia lennék is meg nem is.
    Lennék mert:ő a kedvenc istenem és jó lehet a vízzel játszadozni(szó szerint) és egyébként is jó lenne Percy tesójának lenni
    Nem lennék mert:egy Poszeidon-kölyök valóságos szörny mágnes :D

    VálaszTörlés