2014. február 13., csütörtök

30 napos Percy Jackson kihívás: 15. nap

Az oldal születésnapja alkalmából és a chat-en látott aktivitásotoknak köszönhetően úgy döntöttem, most jött el az ideje egy Percy Jackson kihívást indítani! A kihívás 30 napig fog tartani, és minden nap egy kérdést fogok feltenni a Percy Jackson-könyvekkel kapcsolatban, melyre KOMMENT / MEGJEGYZÉS formájában várom a válaszaitokat! Örülnék, ha kifejtenétek a választásotok okát is! (Saját válaszomat az aktuális bejegyzés folytatására kattintva olvashatjátok el, ha kíváncsiak lennétek rá...)
Megjegyzés: A kérdések csak a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatra vonatkoznak!

Legyetek szívesek ne chat-en válaszolni a feltett a kérdésekre, mert ott egyéb/hétköznapi témákról is szó van, így össze-vissza keverednének a válaszok és nem lehetne őket megfelelően megvitatni sem! Így sokkal átláthatóbb, ha az adott kérdéshez tartozó bejegyzéshez szóltok hozzá, és ezeket hosszú idő után is vissza tudjuk/tudjátok olvasni! Sőt, így bővebben meg tudjátok indokolni a választ!
FONTOS INFORMÁCIÓ: Nem csak Google+ vagy Gmail fiókkal tudtok névvel megjegyzést írni, hiszen a "Megjegyzés írása, mint" résznél a "Név/URL -cím" lehetőség kiválasztásával megadhatjátok beceneveteket (illetve ha szeretnétek, akkor az URL részhez e-mail címeteket is megadhatjátok, de nem kötelező kitölteni ezt a részt).

15. kérdés:
Melyik „Percy Jackson és az olimposziak” kötet borítója tetszik legjobban, miért?
Igazából John Rocco összes illusztrációja nagyon szép, ezért nagyon nehéz a döntés. Viszont "Az utolsó olimposzi" borítója valahogy mindig is jobban tetszett a többinél. Nehéz megmagyarázni, miért. Talán az egyszerűsége, ami szinte árulkodik arról, hogy itt a végső nagy csata Kronosz ellen, aki már az Olimposz küszöbén kopogtat...

19 megjegyzés:

  1. Szerintem is Az utolsó olimposzi a legjobb, mert talán az néz ki legjobban. Bár szerintem is az összes nagyon jó, nehéz választani.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a titán átka borítója tetszik a legjobban nagyon bírom azt a részt amikor Mr.D megmondja Percynek hogy igyekezzen meghalni a küldetésen!

    VálaszTörlés
  3. Nekem a titán átka és az utolsó olimposzi borítója tetszik a legjobban, bár nehéz a választás.... talán azért, mert mindkettőn rajta van Fekete Péter :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem legjobban a Villámtolvaj borítója tetszik, mert az keltette fel a legeslegjobban kíváncsiságomat és izgalmamat egyaránt.

    VálaszTörlés
  5. A Villamtolvaj borítója egyszerűen gyönyörű, azonnal megakadt rajta a tekintetem :)

    VálaszTörlés
  6. A titán átka. Valahogy megfogott.Nem tudom miért.

    VálaszTörlés
  7. Nekem a Csata a labirintusban és Az utolsó olimposzi borítója tetszik a legjobban. Nem tudom megmagyarázni, hogy miért, de ezek keltették fel legjobban a figyelmemet.

    VálaszTörlés
  8. A szörnyek tengere. Nagyon menő a piros háttér meg a tűz. Persze a többi is ütős.

    VálaszTörlés
  9. Húha. Hát nekem a Csata a labirintusban borítólag is favorit, de a Villámtolvajét is szerettem, mert bár olyan jelenet gondolom pont nincs a könyvben (Percy sétál valami vízben, karddal és Minótaurusz-szarvval a kezében...?), azért jól ábrázolta az egész könyv lényegét. És egyébként nagyon örülök, hogy az új borítókat is John Rocco fogja csinálni.:) (Nem tudom, Antonio Caparo-t felkérik-e majd még valamire, de annyira sok negatív visszajelzés volt a szereplők rajzaival kapcsolatban, hogy nem hiszem, hogy lesz még valami fejlemény...)

    VálaszTörlés
  10. Én egyet értek teljes mértékben Gerivel! Nekem is az Utolsó Olimposzi boritoja tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés
  11. Szerintem mindegyik borító nagyon szép, de az utolsó 3 kötet borítója a legjobb. Fogalmam sincs miért pont azok.

    VálaszTörlés
  12. nekem a 4. nem tudom miért, de az fogott meg a jegjobban.

    VálaszTörlés
  13. Szerintem az összes nagyon jó, de nekem az utolsó három kötete nagyon tetszik. De talán a legjobban a "Titán átka" borítója tetszik a legjobban, nem tudom miért.

    VálaszTörlés
  14. A szörnyek tengere tetszik a legjobban, főként a gyönyörű vörös színe miatt és mert jól van megrajzolva, bár ez utóbbi mindre igaz.

    VálaszTörlés
  15. A Titán Átka, olyan.... Átható....

    VálaszTörlés
  16. Az elsőn Percy olyan kis aranyos hátulról :D Meg az ötödik is nagyon szép. Bár az összes jó lett :)

    VálaszTörlés
  17. Nekem a Villámtolvaj és Az Utolsó Olimposzi. A Villámtolvaj azért, mert megakadt rajta a szemem, az Utolsó olimposzi pedig azért, mert olyan profi. És mindig megpróbáltam kilesni Percy arcát, de persze nem sikerült :D

    VálaszTörlés
  18. A Csata a Labirintusban.Kíváncsi voltam, hogy ki lehet a koporsóban...

    VálaszTörlés