2014. február 12., szerda

30 napos Percy Jackson kihívás: 14. nap


Az oldal születésnapja alkalmából és a chat-en látott aktivitásotoknak köszönhetően úgy döntöttem, most jött el az ideje egy Percy Jackson kihívást indítani! A kihívás 30 napig fog tartani, és minden nap egy kérdést fogok feltenni a Percy Jackson-könyvekkel kapcsolatban, melyre KOMMENT / MEGJEGYZÉS formájában várom a válaszaitokat! Örülnék, ha kifejtenétek a választásotok okát is! (Saját válaszomat az aktuális bejegyzés folytatására kattintva olvashatjátok el, ha kíváncsiak lennétek rá...)
Megjegyzés: A kérdések csak a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatra vonatkoznak!

Legyetek szívesek ne chat-en válaszolni a feltett a kérdésekre, mert ott egyéb/hétköznapi témákról is szó van, így össze-vissza keverednének a válaszok és nem lehetne őket megfelelően megvitatni sem! Így sokkal átláthatóbb, ha az adott kérdéshez tartozó bejegyzéshez szóltok hozzá, és ezeket hosszú idő után is vissza tudjuk/tudjátok olvasni! Sőt, így bővebben meg tudjátok indokolni a választ!
FONTOS INFORMÁCIÓ: Nem csak Google+ vagy Gmail fiókkal tudtok névvel megjegyzést írni, hiszen a "Megjegyzés írása, mint" résznél a "Név/URL -cím" lehetőség kiválasztásával megadhatjátok beceneveteket (illetve ha szeretnétek, akkor az URL részhez e-mail címeteket is megadhatjátok, de nem kötelező kitölteni ezt a részt).

14. kérdés:
Melyik karakterre hasonlítasz leginkább (külső és/vagy belső tulajdonságok alapján)?
A szereplőket figyelembe véve, külsőre inkább Luke Castellanra hasonlítok (szőkés haj, barnás szem), belsőre viszont Percy Jacksonra. Azért Percy, mert számomra is fontos a barátság, a család, a humor, a becsületesség. Jobban belegondolva, szinte minden belső tulajdonságunk hasonló (pozitív és negatív egyaránt). :-)

22 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Öhm... Külsőre talán Silena. De csak annyiban, hogy barna haj, kék szem. Én nem vagyok olyan szép, mint egy Afrodithé lány. Belsőre egy kicsit hasonlítok Percyre. Nekem is nagyon fontos a barátság, és én is hűséges vagyok a szeretteimhez. Ha én megkedvelek valakit, akkor az életemet is feláldoznám érte. Még a humort is felhoznám hasonlóságnak, mert felvidítom a szomorú embereket (legalábbis megpróbálom). Nekem is vannak vicces és csípős megjegyzéseim. Az osztályfőnököm szerint én egy mesefigura vagyok. XD

    VálaszTörlés
  3. Külsőre Annabeth, minden barátnőm ezt mondja. Belsőre... talán akkor is Annabeth, mert eléggé makacs és büszke vagyok ;)

    VálaszTörlés
  4. Kívülről: Hesztia, mikor kislányként jelenik meg. (barna haj, barna szem)
    Belülről: Silena, mert szerintem hasonlítanak a tulajdonságaink. :)

    VálaszTörlés
  5. Clarisse-hoz hasonlóan barna hajam van de a szemem színe megegyezik Percyével.

    VálaszTörlés
  6. Külsőre nem tudom :D belsőre pedig inkább Anabeth mert nagyon szeretek és nagyon sokat olvasok és probálok mindig épeszűen és reálisan gondolkodni :D

    VálaszTörlés
  7. Külsőre valószínűleg... Hát, nem tudom. Melyik karakternek van barna haja és zöld szeme? Belsőre meg az összes karakter mixe vagyok, mert hát, olyan vagyok.

    VálaszTörlés
  8. Külsőre fogalmam sincs. Belsőre Annabeth és Percy keveréke. Annabeth: imádok olvasni és próbálok mindig okos döntéseket kozni. Percy: fontos számomra is a barátság, a család.

    VálaszTörlés
  9. külsőre Annabeth mert szőke hullámos hajam van és szürke szemem. Belsőre meg szintén Annabeth meg talán Nicóra és Percyre is.

    VálaszTörlés
  10. Külsőre inkább Bianca és belsőre pedig Bianca és Annabeth keveréke.Szeretek olvasni, de nagyon visszahúzódó vagyok, nem olyan kihívió mint Annabeth

    VálaszTörlés
  11. Belsőre talán Percy, fontos a hűség és a barátság, plusz elég nagyszájú is vagyok néha :D

    VálaszTörlés
  12. Nehéz kérdés... megint csak q: na jó, most komolyan... Külsőre leginkább Biancára hasonlítok, csak a hajam hol világosabb, hol sötétebb, talán a szemem sem olyan sötét, mint neki - bár nem tudom, még nem találkoztunk (-: Belsőre pedig... nos, hm... Leginkább Rachel, Boróka és Clarisse keveréke vagyok (persze nem mindenben, pl. én nem terrorizálok senkit, az öcséim kivételével). És talán picit Luke és Bianca. De ha mondani csak egyet ér, akkok Boróka.

    VálaszTörlés
  13. Bocsi, én voltam a névtelen.

    VálaszTörlés
  14. Én nem is tudom hányadik kötetnél vettem észre, hogy olyan vagyok, mint Annabeth. Külsőre egyáltalán nem hasonlít rám, belsőre annál inkább. Sajnos az apánkkal való viszonyunk is hasonló :/ Én is egy kissé nehéz természetű, büszke, olykor száraz humorú ember vagyok. Mindennél fontosabbnak tartom, hogy józanul és bölcsen cselekedjek. Az érzelmek kimutatása terén ugyanolyan bátor tudok lenni, mint ő, bár nála ez pozitív végeredménnyel járt, nálam nem igazán :( Ja, és imádom az építészetet! Legyen már valami jó is :D Van bennem egy kis hasonlóság Percyvel is. Olyan aranyos nem vagyok, mint ő, de fárasztó a humorom, és a barátaimért sok mindent megtennék, meg nem félek visszapofázni egyes embereknek :D :D

    VálaszTörlés
  15. én nem tudom, de a barátaim szerint kívűlről belűlről Clarisse

    VálaszTörlés
  16. Külsőleg talán Silena és Annabeth keveréke(Barna haj, szürke szem) Belülről pedig... hát kicsit Bianca, mert nem szeretem ha túl feltűnő vagyok, és Annabeth mert imádom az építészetet és olvasni is szeretek. De a humort is szeretem.

    VálaszTörlés
  17. Én kívülről egy kicsit Anabeth, mert kicsit szürkés a szemem és szőke a hajam, belülről pedig Bianca, mert nem szeretek feltünősködni

    VálaszTörlés
  18. Belsőre Percy (harcias,bátor,makacs és elfogult), külsőre pedig Zoé (bronzbőr és sötét haj)...:))

    VálaszTörlés
  19. kivülről annabethre belülröl is azt hiszem

    VálaszTörlés
  20. Külsőre arra a Démétér lányra Katie Gardenerre hasonlítok: barna haj+zöldesbarna szem. Belsőre meg olyan vagyok, mintha Percy-t és Annabeth-t összekeverték volna. Olyan az eszem, mint Annabeth-nek és a büszkesége is meg van, de Percy vakmerősége és hűsége is jellemző :)

    VálaszTörlés
  21. Belső tulajdonságaim teljesen megegyeznek Percyével most hogy így átgondoltam!
    Külsőre inkább senkire de ha már mindenképpen választani kell akkor az is Percy mert a szemem zöldes-barna,neki zöld és a hajam sötét barna,neki fekete....Szóval azt hiszem ez is Percy

    VálaszTörlés
  22. Külsore talan Piper belsore Hazel vagy Kalupszo

    VálaszTörlés