2014. február 16., vasárnap

30 napos Percy Jackson kihívás: 18. nap


Az oldal születésnapja alkalmából és a chat-en látott aktivitásotoknak köszönhetően úgy döntöttem, most jött el az ideje egy Percy Jackson kihívást indítani! A kihívás 30 napig fog tartani, és minden nap egy kérdést fogok feltenni a Percy Jackson-könyvekkel kapcsolatban, melyre KOMMENT / MEGJEGYZÉS formájában várom a válaszaitokat! Örülnék, ha kifejtenétek a választásotok okát is! (Saját válaszomat az aktuális bejegyzés folytatására kattintva olvashatjátok el, ha kíváncsiak lennétek rá...)
Megjegyzés: A kérdések csak a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatra vonatkoznak!

Legyetek szívesek ne chat-en válaszolni a feltett a kérdésekre, mert ott egyéb/hétköznapi témákról is szó van, így össze-vissza keverednének a válaszok és nem lehetne őket megfelelően megvitatni sem! Így sokkal átláthatóbb, ha az adott kérdéshez tartozó bejegyzéshez szóltok hozzá, és ezeket hosszú idő után is vissza tudjuk/tudjátok olvasni! Sőt, így bővebben meg tudjátok indokolni a választ!
FONTOS INFORMÁCIÓ: Nem csak Google+ vagy Gmail fiókkal tudtok névvel megjegyzést írni, hiszen a "Megjegyzés írása, mint" résznél a "Név/URL -cím" lehetőség kiválasztásával megadhatjátok beceneveteket (illetve ha szeretnétek, akkor az URL részhez e-mail címeteket is megadhatjátok, de nem kötelező kitölteni ezt a részt).

18. kérdés:
Melyik mitikus lényt/szörnyet utálod legjobban, miért?
A döntésben segít az oldal "Szereplők" menüpontja! Vagy KATTINTS IDE!
Akiket kifejezetten nem bírok: mantikór, Geryon, kígyónők (dracaenae), telekhinek és Ladón, a sárkány. Közülük igazán kettőt emelnék ki, akik szörnyen idegesítenek:
  1. Ladón, a sárkány: Úgy gondolom ezen nincs sokat magyarázni... Neki köszönhető, hogy egyik kedvenc szereplőm, Árnyék Zoé, meghalt. Ennyi pont elég.
  2. Geryon: A "Három G Farm" szörnyetege már a felbukkanásától kezdve idegesített, lehetett érezni rajta, hogy hátsó szándékai vannak. Unszimpatikus szereplő.
"De nem morfondírozhattam ezen sokat, mert észrevettem a testét… vagy inkább a testeit. Mindhármat. Azt gondolhatnátok, hogy Janus és Briareósz után hozzászoktam már a furcsaságokhoz, de tévedtek: ennek a fickónak ugyanis három teste volt. Nyaka a középső mellkasához kacsolódott a megszokott módon, de két további mellkassal is rendelkezett, amelyeket csak néhány centi választott el egymástól, és a vállaknál kapcsolódtak össze. A bal karja a bal testéből, a jobb a jobb oldaliból nőtt ki, vagyis mindössze két karja volt, de négy hónalja, ha ez így érthető. A három mellkast egy óriási derék fogta össze. Deréktól lefelé két normális, de a szokásosnál vastagabb láb látszódott. A fickó az általam valaha látott legnagyobb méretű Levi’s farmert viselte. A felsőtestein három különböző színű vadnyugati pólót viselt: zöldet, pirosat, sárgát. Olyan volt, mint egy közlekedési lámpa. El sem tudtam képzelni, hogyan húzza fel a pólót a középső testére, hiszen arról hiányoztak a kezek. Eurytion, a tehénpásztor oldalba bökött:
– Üdvözöld Mr. Geryont!

– Jó napot! Szép felsőteste… akarom mondani farmja van!"
- részlet a "Csata a labirintusban" c. kötetből

14 megjegyzés:

  1. Én a Szfinx-et utáltam a legjobban: egyszrűen irritált amit csinált,mondott és maga a jelenléte is! :D

    VálaszTörlés
  2. Én Geryon-t, a fúriákat és az empuszákat utáltam legjobban. Unszimpatikusak és irritáló a személyiségük!

    VálaszTörlés
  3. A empuszákat kedveltem meg a legkevésbé, utáltam Kelli jelenlétét, s alig vártam, hogy eltűnjön a színről.

    VálaszTörlés
  4. Geryon-t, a fúriákat, a szfinxet és Mrs O'Leary kivételével az összes pokolkutyát.
    Geryon annyira bunkó, a fúriák pedig undorítóak. A pokolkutyákat nem tudom, hogy miért, de nem kedvelem őket annyira.
    Még Szküllát utálom. Igaz, hogy csak egy részben szerepel, de engem kiráz tőle a hideg.

    VálaszTörlés
  5. Geryont, mert a felbukkanásának kezdetétől idegesített, és a Mínotauruszt. Annyira rühellem azt az idegesítő hústornyot! És az, hogy visszatért az 5. részben... pff. DE legalább Percy sikeresen kinyírta. :)

    VálaszTörlés
  6. Én szintén Geryon-t, engem is nagyon irritált... :P

    VálaszTörlés
  7. empuszákat utálom a legjobban.Valahogy, olyan izék xD

    VálaszTörlés
  8. Én is utálom Geyront. Hogy lehet szent állatokkal kereskedni??

    VálaszTörlés
  9. Én is Geryont utálom nagyon. Talán az első kérdés, aminél... na mindegy, a lényeg az, hogy én is. No meg persze a csontvázharcosok! Azok is zavartak. Na jó, itt nem a cicákra gondolok, hanem a másikokra.

    VálaszTörlés
  10. Nekem is Geyron a legunszimpatikusabb, szerintem nem kell leírnom miért.

    VálaszTörlés
  11. Geryon, mert az állatokat rossz körülmények közt tartotta (erre nagyon érzékeny vagyok)

    VálaszTörlés
  12. Kampe, olyan... Aah. Gonosz.

    VálaszTörlés
  13. Geryon, mert olyan idegesítő és bunkó, hogy majdnem kivágtam a könyvet az ablakon. A másik pedig Arahné. Igazából nem is szerepel benne, de már a neve is olyan... fúj. Ráadásul félek és undorodok a pókoktól. :/

    VálaszTörlés
  14. A bronz bikákat és Tyson kivételével az összes küklopszot...egy küklopsz miatt halt meg Thália még annó és Polüphémoszt sem kedveltem

    VálaszTörlés