2014. február 24., hétfő

30 napos Percy Jackson kihívás: 26. nap

Az oldal születésnapja alkalmából és a chat-en látott aktivitásotoknak köszönhetően úgy döntöttem, most jött el az ideje egy Percy Jackson kihívást indítani! A kihívás 30 napig fog tartani, és minden nap egy kérdést fogok feltenni a Percy Jackson-könyvekkel kapcsolatban, melyre KOMMENT / MEGJEGYZÉS formájában várom a válaszaitokat! Örülnék, ha kifejtenétek a választásotok okát is! (Saját válaszomat az aktuális bejegyzés folytatására kattintva olvashatjátok el, ha kíváncsiak lennétek rá...)
Megjegyzés: A kérdések csak a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatra vonatkoznak!

Legyetek szívesek ne chat-en válaszolni a feltett a kérdésekre, mert ott egyéb/hétköznapi témákról is szó van, így össze-vissza keverednének a válaszok és nem lehetne őket megfelelően megvitatni sem! Így sokkal átláthatóbb, ha az adott kérdéshez tartozó bejegyzéshez szóltok hozzá, és ezeket hosszú idő után is vissza tudjuk/tudjátok olvasni! Sőt, így bővebben meg tudjátok indokolni a választ!
FONTOS INFORMÁCIÓ: Nem csak Google+ vagy Gmail fiókkal tudtok névvel megjegyzést írni, hiszen a "Megjegyzés írása, mint" résznél a "Név/URL -cím" lehetőség kiválasztásával megadhatjátok beceneveteket (illetve ha szeretnétek, akkor az URL részhez e-mail címeteket is megadhatjátok, de nem kötelező kitölteni ezt a részt).

26. kérdés:
Kit tartasz a legerősebb harcosnak a Félvér táborban lakó félvérek közül?
Fizikai erőt tekintve talán Clarisse La Rue a legerősebb harcos. Viszont túlzott lobbanékonysága hátrányára válik a harcban és a küldetéseken, mégis őt választom.
Képességeket tekintve pedig... (elfogultságból) Percy. :)

17 megjegyzés:

  1. Egyet értek veled, Geri, viszont én Annabeth-t is közéjük venném, hiszen harcban a stratégia is sokat számít :)

    VálaszTörlés
  2. Fizikailag én is Clarisse-t mondanám, de ha úgy vesszük akkor még Charles Beckendorfot is ide sorolnám.
    Képességeket tekintve szintén Percy és nem csak elfogultságból. Szerintem tényleg ő a legjobb!

    VálaszTörlés
  3. Én is egyetértek Gerivel de ha a harmadik részre gondolok Tháliat is ide sorolnám.

    VálaszTörlés
  4. Én fizikailag arra gondoltam hogy Tyson erősebb, mivel küklopsz, de ha a képességeket nézném akkor tényleg Percy, és Clarisse-t én inkább jó állóképességűnek mondanám.

    VálaszTörlés
  5. Clarisse és Percy, mindketten nagyon képzett harcosok. :)

    VálaszTörlés
  6. Fizikailag talán tényleg Clarisse, de a másik szempontból pedig (Percy mellett) szerintem Nico. Mármint az ötödik könyv végén beköltözött, akkor számít, nem? :D

    VálaszTörlés
  7. Fizikai szempontból Clarissa és Tyson, egyébként pedig Annabeth és Nico.

    VálaszTörlés
  8. Szerintem Clarisse, Tyson es Luke. Előbbi kettő inkább a fizikai erőt tekintve, míg Luke a ravasz stratégiái miatt.

    VálaszTörlés
  9. Ha a felszerelést is nézzük, akkor (Percy-n kívül) szerintem Thalia és Luke nagyon erős, bár én is a fizikailag Clarisset pártolom.

    VálaszTörlés
  10. Én Beckendorfot mondom meg Tysont

    VálaszTörlés
  11. Én Percyt, Annabethet és Tháliát mondanám. Mindhármuknak szuper képességeik vannak. Ha harcra kerül sor, szerintem ez a hármas verhetetlen. :) Clarissenak nagy fizikai ereje van, de túlságosan forrófejű.

    VálaszTörlés
  12. Szerintem Percy lehet a legerősebb, mind felszerelés, mind erő és mind fizikai értelemben is, és Nico a képességei miatt, mert azért valjuk be nem kis segítség az, hogy tudsz parancsolni a szörnyeknek ;)

    VálaszTörlés
  13. Egyetértek veled Geri én is ezt a két embert választottam gondoloatban először! :D

    VálaszTörlés
  14. Percy,Bleckendorf,Niko,Anabeth
    attól függ miben...

    VálaszTörlés
  15. Na, jó, eddig szidtam itt össze vissza, most azt mondom, hogy Annabeth - t. Szerintem remek stratéga, és fizikailag is toppon van. :) Na, azért inkább vele harcolnék, mint Clarisse- szal. Túl hiú vagyok a sérómra, hogy valaki vécékefének használja :D

    VálaszTörlés
  16. Szerintem minden szemszögből Percy. Többször is említve van a könyvekben, hogy Luke az utóbbi évek legjobb kardforgatója, és Percy azért felért vele többször is, ergo sem Clarisse, sem Beckendorf nem állná meg ellene a helyét egy küzdelemben, persze ez csak az én véleményem..
    Aki pedig olvasta a 'Heroes of Olympus' -t, annak talán rémlik, hogy SPOILER!----------------------
    -------------
    ------------
    A második részben, a Son of Neptune -ban Hazel azt mondja a testvéréről, (Nagy SPOILER, ne nézzen ide, aki nem akarja látni! :D) Nico -ról, hogy a legerősebb félistennek ismerte meg, még Jason -nél is erősebbnek... egészen addig, amíg nem találkozott Percy -vel. Szerintem ez így van, Percy mindent visz. :D

    VálaszTörlés
  17. Szerintem fizikai erőt tekintve Beckendorf és képességeket nézve egyértelműen Percy

    VálaszTörlés