2014. február 15., szombat

Legyenek szünetek a Percy Jackson kihívásban?

Először is szeretném leszögezni: Annyi kérdést sikerült összegyűjtenem, hogy még egy Percy Jackson kihívás összejönne belőlük... DE, most a jelenlegi kihívással kapcsolatban fogant meg bennem egy-két felvetés/probléma/kérdés.

A LÉNYEG:
Nagyon örülök annak, hogy ennyire aktívak vagytok, és rendszeresen válaszoltok a kérdésekre. A chat-et nézegetve nem tudom eldönteni, hogy gyors-e ez a "minden napra egy kérdés" tempó. Szeretnétek a kérdések között legalább EGY, maximum KETTŐ napot várni? Vagy jó a mostani tempó?

Azért érdekel ennyire a véleményetek, mert NEKTEK szánom ezeket a kérdéseket, és éppen ezért fontos a hozzáállásotok is a felmerült "problémához"!

Gondoltam eleinte arra is, hogy csak hétköznapokon legyenek kérdések, hétvégén pedig pihenő, amikor az elmulasztott napok kérdéseire lehetne válaszolni, ha azokat valamilyen okból nem sikerült volna megválaszolni.
Legyetek szívesek ehhez a bejegyzéshez megjegyzéseket írni! Érdekel a véleményetek!

9 megjegyzés:

  1. Szerintem jó így ahogy most van

    VálaszTörlés
  2. Én nekem jó ez a tempó :) És nagyon tetszenek a kérdések! Na, meg a többiek válaszait is élvezet olvasni :) Hétköznap, mivel nem vagyok otthon, néha később reagálok, de azért igyekszem válaszolgatni :D Csak így tovább! Tetszik, ahogy az oldalt működteted :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod! Köszönöm! :-)

      Törlés
  3. Szerintem is jó így ahogy van most ^^

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is maradhat :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem sem kell szünet, ha pedig valaki lemaradt egy kérdésről, úgyis visszanézheti és válaszolhat.

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is jó úgy, ahogy van, mert bár gyakran lemaradok, utólag mindig tudom pótolni (vagy ez nem szabályos?????)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor válaszolsz a kérdésekre, amikor csak akarsz! Nincs megkötés, hogy mikor kell válaszolni.

      Törlés
  7. Köszönöm szépen a válaszokat, és örülök az eddigi visszajelzéseknek! Akkor egyelőre minden marad az eredeti ütemterv szerint! :)

    VálaszTörlés