2014. február 6., csütörtök

30 napos Percy Jackson kihívás: 8. nap

Az oldal születésnapja alkalmából és a chat-en látott aktivitásotoknak köszönhetően úgy döntöttem, most jött el az ideje egy Percy Jackson kihívást indítani! A kihívás 30 napig fog tartani, és minden nap egy kérdést fogok feltenni a Percy Jackson-könyvekkel kapcsolatban, melyre KOMMENT / MEGJEGYZÉS formájában várom a válaszaitokat! Örülnék, ha kifejtenétek a választásotok okát is! (Saját válaszomat az aktuális bejegyzés folytatására kattintva olvashatjátok el, ha kíváncsiak lennétek rá...)
Megjegyzés: A kérdések csak a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatra vonatkoznak!

Legyetek szívesek ne chat-en válaszolni a feltett a kérdésekre, mert ott egyéb/hétköznapi témákról is szó van, így össze-vissza keverednének a válaszok és nem lehetne őket megfelelően megvitatni sem! Így sokkal átláthatóbb, ha az adott kérdéshez tartozó bejegyzéshez szóltok hozzá, és ezeket hosszú idő után is vissza tudjuk/tudjátok olvasni! Sőt, így bővebben meg tudjátok indokolni a választ!
FONTOS INFORMÁCIÓ: Nem csak Google+ vagy Gmail fiókkal tudtok névvel megjegyzést írni, hiszen a "Megjegyzés írása, mint" résznél a "Név/URL -cím" lehetőség kiválasztásával megadhatjátok beceneveteket (illetve ha szeretnétek, akkor az URL részhez e-mail címeteket is megadhatjátok, de nem kötelező kitölteni ezt a részt).

8. kérdés:
Melyik karaktert kedveled legkevésbé a „Percy Jackson és az olimposziak” sorozatban és miért?
Van pár karakter, akiket nem igazán szívlelek, mint pl.: Héra vagy Kronosz. Gondolom egyértelmű a választásom oka. :-)
De, van egy karakter, akit már kezdetek óta nem tartok szimpatikusnak, pedig a mai napig erősen próbálom megkedvelni, de nem sikerül, (remélem nem köveztek meg érte) ő: Tyson.
Nem tehetek róla, ez van. A karakter filmes változata sokkal elfogadhatóbb számomra, mint a könyvbeli Tyson. Megmagyaráznom elég nehéz a miértjét, mert vannak emberek a való életben is, akik az első pillanattól kezdve unszimpatikusak, és hiába törjük magunkat, nem sikerül őket megkedvelni...

17 megjegyzés:

  1. Kronosz. Neha Athene-ra is haragudtam,foleg amikor tisztazta Percy-vel, hogy nem akarja a lanya kozeleben latni. Hera sem szimpatikus. Bort iszik es vizet papol.

    VálaszTörlés
  2. Nekem Rachel és Héra a választottjaim. Héra szerintem egyértelmű, vagyis szerintem értitek miért. Rachel pedig, az első pillanattól unszimpatikus. (mint neked Tyson, Geri) Hiába próbálkoztam, nem tudtam megkedvelni. Úgy éreztem, hogy részben az ő hibája annak, hogy Percy és Annabeth még nem talált egymásra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy más is érez hasonlót egyéb karakter iránt. Mióta megfogalmaztam a fent látható "véleményemet", azóta próbáltam jobban összeszedni magamban azokat az érveket: MIÉRT? De még mindig nem sikerült... :)

      Törlés
  3. Nekem Héra és néha Athéné az, aki unszimpi. Azt hiszem, hogy Hérát nekem sem kell megmagyaráznom! Athéné akkor volt unszimpatikus, amikor Percyvel közölte, hogy hagyja békén Annabeth-t, akkor nagyon haragudtam rá. Viszont a végén, amikor ezt ,,visszaszívta", akkor megkedveltem.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem a titánok mellett Zeusz volt az általam legkevésbé kedvelt, miután megtudtam, hogy mit tett Hádész feleségével és akart a gyerekeivel, csak mert félt a hatalmuktól.

    VálaszTörlés
  5. Nekem szintén Héra, nem bírom hogy csak papol mindenről...

    VálaszTörlés
  6. Dionüszosz, csak iszik és mindenbe meggátolja Percy-t.

    VálaszTörlés
  7. Soha nem voltam túlzottan nagy Luke Castellan-fan, egyszerűen nem értettem mit lát benne Annabeth..., igen, sajnáltam, miután kiderült mi történt vele, de ahogy az utolsó részben Thalia is fogalmazott "minden félistennek nehéz az élete.." (előre is bocsánatot kerek a fanoktól :D)

    VálaszTörlés
  8. Nekem Léneusz a szatír. Nagyon utáltam amikor Grovert száműzte.

    VálaszTörlés
  9. Fúúú erre a kérdésre már vártam. Egyértelműen Rachel Elizabeth Dare!!!!! Gyűlölöm, komolyan mondom, ennyire még egyik karaktert sem utáltam egyik könyvben sem. :DDD Ha benne lennék a történetben, tutira kiütném. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És akkor nem kellene annyit várnia arra, hogy Percy és Annabeth összejöjjön (vagy ki tudja)! :)
      Mondjuk nekem nincs bajom Rachel karakterével.

      Törlés
  10. Az általam legkevésbé kedvelt karakter Zeusz. Tudom, hogy ísten, de akkor is! Képes volt egy halandót megölni, csak mert félt a gyerekei hatalmától. Végsősoron ő is részese volt Bianca halálának, amit egyik ebben résztvevőnek sem tudok megbocsátani. Valamint feketelistámon van még Silenus, Atlasz és Héra is (bár utóbbi nem annyira, mint az előzőek).

    VálaszTörlés
  11. Hát Kronosz és az összes titán,Prometheusz olyan kis talpnyaló.Tysont én nagyon kedvelem nem értelek xD

    VálaszTörlés
  12. Nekem Annabeth ilyen, mint Gerinek Tyson. Rájöttem, hogy túl sok mindenben hasonlítunk, ezért nem kedvelem annyira, de ha már olyan kell, akit nagyon nem bírok....Nos, Héra...szerintem nem kell mondanom, hogy miért. És pont Annabeth viselkedése volt az, ami nagyon tetszett vele szemben :D :D Rachel - t azért nem bírom, mert mindenki látja, hogy nyomul Jacksonra. xD Zeuszt sem bírom. Olyan önfejű egy fickó!

    VálaszTörlés
  13. Aki nekem ellenszenves volt az Prométeusz. Nincs különösebb oka, csak valahogy nem nagyon tetszik maga a karakter...

    VálaszTörlés
  14. Nekem Annabeth egészen a 3. részig nem volt szimpatikus.Nem tudom miért,de egyszerűen nem jött be aztán egy csapásra minden megváltozott

    VálaszTörlés