2014. február 1., szombat

30 napos Percy Jackson kihívás: 3. nap

Az oldal születésnapja alkalmából és a chat-en látott aktivitásotoknak köszönhetően úgy döntöttem, most jött el az ideje egy Percy Jackson kihívást indítani! A kihívás 30 napig fog tartani, és minden nap egy kérdést fogok feltenni a Percy Jackson-könyvekkel kapcsolatban, melyre KOMMENT / MEGJEGYZÉS formájában várom a válaszaitokat! Örülnék, ha kifejtenétek a választásotok okát is! (Saját válaszomat az aktuális bejegyzés folytatására kattintva olvashatjátok el, ha kíváncsiak lennétek rá...)
Megjegyzés: A kérdések csak a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatra vonatkoznak!

Legyetek szívesek ne chat-en válaszolni a feltett a kérdésekre, mert ott egyéb/hétköznapi témákról is szó van, így össze-vissza keverednének a válaszok és nem lehetne őket megfelelően megvitatni sem! Így sokkal átláthatóbb, ha az adott kérdéshez tartozó bejegyzéshez szóltok hozzá, és ezeket hosszú idő után is vissza tudjuk/tudjátok olvasni! Sőt, így bővebben meg tudjátok indokolni a választ!
FONTOS INFORMÁCIÓ: Nem csak Google+ vagy Gmail fiókkal tudtok névvel megjegyzést írni, hiszen a "Megjegyzés írása, mint" résznél a "Név/URL -cím" lehetőség kiválasztásával megadhatjátok beceneveteket (illetve ha szeretnétek, akkor az URL részhez e-mail címeteket is megadhatjátok, de nem kötelező kitölteni ezt a részt).

A 3. kérdés:
Ki a kedvenc halandó/félvér (félisten) női karaktered a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatból és miért?
Kedvenc női karakterem: Annabeth Chase. Pallasz Athéné lányát azért bírom, mert talpraesett, az estek többségében bír hideg fejjel gondolkodni és egyszerűen imádom, ahogy Percyvel ugratják egymást. Annabeth féltékenykedése pedig a sorozat egyik színfoltja, de komolyan! :)
"– Szóval – kezdte Annabeth –, mit akartál mondani?
Szólt a zene. Az utcákon emberek táncoltak.
– Ja, őőő, Westover Hallban megzavartak. Azt hiszem, tartozom neked egy tánccal, Észlány.
Lassan elmosolyodott:
– Rendben, Hínáragyú.
Megfogtam a kezét, és nem tudom, mások milyen zenét hallhattak, de mi egy lassú számot: afféle szomorkás, keserédest, amelybe vegyült azért egy kis bizakodás is.
"
- részlet "A titán átka" c. kötetből
Kedvenc női karaktereim közé tartozik még Árnyék Zoé, akinek történetét mindössze egy kötet erejéig követhettük, ezért karaktere nagyon rejtélyes, sorsa szomorú, és talán ő volt az egyik legerősebb jellem az egész sorozatban (számomra)!

30 megjegyzés:

  1. Szerintem elég egy nevet leírni, és máris elárultam mindent, amit kellett. Annabeth Chase. A neve nálam már az elején plusz pontokat zsebelt. Persze mindemellett imádom minden egyes tulajdonságát.. :)

    VálaszTörlés
  2. Nos, nekem azt hiszem Sally Jackson a kedvencem! Egyszerűen hihetetlen, hogy volt képes elviselni Gabe- et. Amit meg A villámtolvaj végén művelt...a szobros dolog, az mindent vitt! :D :D Nagyon erős nő, van némi humora is, érdekes jellem. Igazán kedveltem a fiával közös jeleneteiket. Percy annyira édes volt annál a résznél ( is), mikor először szerepelt az anyja, ahogy ott ültek a szobájában, Sally vitt neki édességet, és Percy arról áradozott, hogy ő a világon a legjobb, legszebb nő. Az egyik kedvenc megnyilvánulásom tőle az volt, mikor Paul és Poszeidón először találkozott, és Paul meglepődött azon, hogy Tyson is Poszeidón fia, Sally meg rögtön rávágta, hogy ,,Nem tőlem van!" Azon hatalmasat röhögtem :D A legtöbbet szereplő női karaktert, Annabeth- t azért nem tudom a kedvencemnek tartani, mert túl sok mindenben hasonlítunk XDDD Ha találkoznék vele, mondjuk a pécsi Király utcában, fennállna az a dolog, ami két hasonló jellem találkozásakor történhet. Vagy legjobb barátok lennénk, vagy belefojtanánk egymást a szökőkút vízébe, de persze, csak miután megtárgyaltuk, hogy a Nemzeti Színház épülete milyen csodálatos :D :D :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem Annabetg a kedvenc női félistenem, mert személyiségre ő változik a legtöbbet. A Villámtolvajban még ki nem állhatja Percyt, majd Az utolsó olimposziban meg már fülig szerelmes belé.

    VálaszTörlés
  4. Nekem Annabeth mert ő a legokosabb és mindig akad valami jó öttlete! :D

    VálaszTörlés
  5. Annabeth a kedvencem , de Thaliaval holtversenyben.Iszonyatosan birom mindeketöt.Thalia stilusa mindent visz, de a bölcs Athene lánya is best nálam.

    VálaszTörlés
  6. Engem most utálni fogtok, de nekem Rachel a kedvencem. Okos, vörös, haladó és még összeszedett is. Ő mind az, ami én is lenni szeretnék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sincs bajom Rachel karakterével, sőt. Azt nem mondom, hogy nagy kedvencem, egyszerűen csak szimpatikus. Legalább némi okot szolgált arra, hogy Annabeth még inkább megszeresse Percyt.

      Törlés
  7. Hopp, a névtelen én voltam :)

    VálaszTörlés
  8. Természetesen Annabeth a kedvencem!
    Okos és ráadásul Percy barátnője!

    VálaszTörlés
  9. A kedvenc női karakterem Annabeth. Okos, talpraesett és a Percy-vel lassan kialakuló kapcsolata fergeteges. :)

    VálaszTörlés
  10. Hát, holtverseny. Méghozzá elég furcsa, de: Annabeth Chase és Rachel Elizabeth Dare. Annabethről már mindent elmondtatok, Rachelt viszont a humora miatt szeretem, és mert hihetetlenül bátor. Imádtam, amikor egymást cukkolták Annabeth-szel, még pontoztam is, kb így: Észlány: 2 RED:3 :3

    VálaszTörlés
  11. Nekem Thalia a kedvencem, mert erős okos és önfeláldozó.
    És a legfontosabb, hogy igazi lázadó :D

    VálaszTörlés
  12. THALIA GRACE. Egyszerűen szuper cool, nagyszeű tulajdonságai vannak, LÁNY, de mégis talpraesettebb mint egy fiú, és lojális! Kell ennél több?

    VálaszTörlés
  13. Nekem két kedvencem volt, Annabeth és Thalia. Mindkettőjüket ugyanannyira szeretem, nem tudok dönteni.

    VálaszTörlés
  14. Árnyék Zoé. Valahogy az ő jelleme tűnt a legvalóságosabbnak nekem.

    VálaszTörlés
  15. Nekem Annabeth a kedvenc női karakterem. A többiek már mindent leírtak ròla. Okos, bátor, intelligens és bölcs. És nagyon tetszik a Percyvel való kapcsolata is.

    VálaszTörlés
  16. Nem csak a kedvenc női szereplőm de úgy általában a kedvenc karakterem az egész sorozatból Annabeth! Imádom a fekete humorát és az eszét, a háttértörténete pedig nagyon érdekes. A kedvencem talán az, hogy megmutatja, hogy egy ember lehet egyszerre erős és gyengéd, hiszen bár elvárt tőle, hogy mindig a toppon legyen és reálisan gondolkodjon, nagyon erős érzelmei is vannak. Ő úgy egy nagyon erős női karakter, hogy közben nő marad, nem próbálta Rick 'férfiasítani' őt. Mellesleg nélküle szegény Percy elég hamar falnak szaladna. :)

    VálaszTörlés
  17. Mint legtöbbőtöknek nekem is Annabeth a kedvencem. A többiek már leírták, miért. De Thaliát és Rachelt is nagyon szeretem. Thalia picit olyan lázadós (szerinetm) Rachel meg... ő a legkirályabb halandó lány a sorozatban! Ő, és a kék, műanyag fésűje... :D De mint írtam, Annabeth a number 1. Számomra őt nem tudják felülmúlni.

    VálaszTörlés
  18. Számomra is Annabeth a nagy kedvenc, főleg Percyval való kapcsolatát imádom nagyon. Azonban szerintem igazán összetett karakter. Nagyon tetszik nekem, hogy hiába zseniálisan okos ő is hibázik és egyáltalán nem tökéletes, van mélysége a karakterének, mely igazán szerethetővé teszi. Felettébb szeretem, hogy mennyire kiegészítik Percyvel egymást, nélküle kedvenc Hínáragyúnk nem sokáig bírná, de ez néha úgy tűnik, hogy fordítva is igaz.
    Thália karaktere is nagyon jó szerintem, ő a második kedvencem, hogy őszinte legyek a Titán átkában nagyon megkedveltem s tetszik, hogy csatlakozott Artemiszhez még érdekesebbé tette a személyét számomra.
    Én is szeretem Rachelt, bár mondjuk mikor Percy és Annabeth közé állt akkor nem annyira, de a fésűs húzása nagyon nagy volt és szeretem, hogy halandó.
    Én nagyon szeretem Sally-t is mellesleg. Örülök, hogy Percynek ilyen kedves anyukája van, aki ennyire szereti.

    VálaszTörlés
  19. Annabeth! Mert bölcs, segítőkész és erős női karakter. A hátértörténete szerintem is érdekes. Annyi mindent leírnék még, de ti már leírtátok, úgyhogy csak annyi. :)

    VálaszTörlés
  20. A nagy favorit Annabeth és azt hiszem nem kell elmagyaráznom, miért! Viszont nagyon kedvelem még Clarisse-t is! Nagyon bírom ahogy Percy-vel folyton cukkolják egymást. Clarisse-nek nagyon jó beszólásai vannak!

    VálaszTörlés
  21. Annabeth, hisz kedvenc istennőm Pallasz Athéné lánya ezáltal okos, furfangos és bátor. :)
    Na meg ott van még Percy anyukája aki szó szerint bármit megtesz fia biztonságáért.

    VálaszTörlés
  22. Az én kedvencem Bianca di Angelo, nem csak mint női karakter, hanem úgy általában. Arról viszont fogalmam sincs, hogy miért. Talán, mert a rajzon, amit láttam róla, hasonlít rám, de nem hiszem. Igazából nagyon keveset tudunk róla, viszont az szerintem becsülendő benne, hogy mennyire félti az öccsét, és amennyit beszélt Percy-vel (nem sokat) is jó párbeszéd volt, mármint... olyan jó kis beszéd stílussal rendelkezett. Meg az is tetszett, amikor a Titán átka elején mondogatja, hogy "Értem már... te is sültbolond vagy." És talán ő az egyetlen karakter, akinek sokallom a halálát, (na jó, talán még Michael Yew), szerintem Biancának a végső csatában is jó szerepe lett volna. Úgy röviden, ennyi.

    VálaszTörlés
  23. Árnyék Zoé :)...de kár hogy csak egy kötetben szerepel.

    VálaszTörlés
  24. Nekem reszenkent valtozott,de talan a legleg Annabeth. Meg Bianca-t is fantasztikus karakternek "ismertem meg" .

    VálaszTörlés
  25. Nekem Bianca di Angelo a jószívűségéért, és Annabeth.

    VálaszTörlés
  26. Szerintem Clarisse szórakoztató volt a hirtelen "düh kitöréseivel" és az tetszett hogy a végére meglágyult a szíve(gondolok itt a Silénával kötött barátságára és arra hogy összejött Chris-szel

    VálaszTörlés