2014. február 28., péntek

30 napos Percy Jackson kihívás: 30. nap


Az oldal születésnapja alkalmából és a chat-en látott aktivitásotoknak köszönhetően úgy döntöttem, most jött el az ideje egy Percy Jackson kihívást indítani! A kihívás 30 napig fog tartani, és minden nap egy kérdést fogok feltenni a Percy Jackson-könyvekkel kapcsolatban, melyre KOMMENT / MEGJEGYZÉS formájában várom a válaszaitokat! Örülnék, ha kifejtenétek a választásotok okát is! (Saját válaszomat az aktuális bejegyzés folytatására kattintva olvashatjátok el, ha kíváncsiak lennétek rá...)
Megjegyzés: A kérdések csak a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatra vonatkoznak!

Legyetek szívesek ne chat-en válaszolni a feltett a kérdésekre, mert ott egyéb/hétköznapi témákról is szó van, így össze-vissza keverednének a válaszok és nem lehetne őket megfelelően megvitatni sem! Így sokkal átláthatóbb, ha az adott kérdéshez tartozó bejegyzéshez szóltok hozzá, és ezeket hosszú idő után is vissza tudjuk/tudjátok olvasni! Sőt, így bővebben meg tudjátok indokolni a választ!
FONTOS INFORMÁCIÓ: Nem csak Google+ vagy Gmail fiókkal tudtok névvel megjegyzést írni, hiszen a "Megjegyzés írása, mint" résznél a "Név/URL -cím" lehetőség kiválasztásával megadhatjátok beceneveteket (illetve ha szeretnétek, akkor az URL részhez e-mail címeteket is megadhatjátok, de nem kötelező kitölteni ezt a részt).

UTOLSÓ, 30. kérdés:
Melyik másik szereplőnek adnál saját sorozatot, ha rajtad múlna? (Percyt kivéve)
Izgalmas sorozatot lehetne írni pl.: Nico di Angelo számára. Kíváncsi lennék egy olyan könyvsorozatra, ami Nico szemszögéből mesélne el egy teljesen új történetet, akár a Percy Jackson és az olimposziak-sorozat után közvetlenül (figyelmen kívül hagyva a folytatást), vagy akár a Heroes of Olympus után (bár annak egyelőre még nincs vége).
Érdekes lenne egy sötétebb lelkületű (félreértés ne essék: nem gonoszra gondolok) hős gondolataiba belelátni és követni őt saját útján, megismerni áthatóbban a képességeit.

20 megjegyzés:

  1. Én mondjuk megnéznék egy sztorit, amiben a Vadászok a főszereplők. Vagy esetleg megnézném mit kezdene magával Annabeth Chase a kis sapkájában, a tőrével, meg stb....Egyedül! Egy önálló sztoriban! :D

    VálaszTörlés
  2. Én Nico di Angelo-nak és Annabeth-nekis adnék. Kíváncsi lennék a gondolataikra, véleményükre.

    VálaszTörlés
  3. Én Bianca de angelonak vagy a testvérének esetleg Annabethnek.

    VálaszTörlés
  4. Annabeth véleményére nagyon kíváncsi vagyok.
    Hogyan látta Percyt amikor először találkoztak?
    Mikortól volt belé szerelmes?
    Csupa érdekes dolog!

    VálaszTörlés
  5. Én Nico di Angelo szemszögéből lennék kiváncsi . vagy egy istenéből :D

    VálaszTörlés
  6. Nicónak mindenképp(csak mert imádom a csávót). De kíváncsi lennék Tháliára is. Mármint milyen lenhet a háború Zeusz lányának, Artemisz vadászának a szemszögéből? :) Azért jó lenne egy Annabeth-es könyv is.

    VálaszTörlés
  7. Nico vagy Annabeth. Vagy akár Clarisse. Érdekes lehet úgy látni a világot, ahogy ő... :D

    VálaszTörlés
  8. Fekete Péter vagy Thália.
    Érdekes lehet egy pegazus élete és kíváncsi vagyok azokra a kalandokra amiket Thália, Luke és Annabeth éltek át.

    VálaszTörlés
  9. Luke, Nico és Bianca - nekik adnék. Ők elmennének külön-külön is, de ha mondjuk mind a hárman túlélték volna a háborút és nem csak Nico, szerintem tök jó trió vált volna belőlük - bár mondjuk Bianca Vadászsága lehet, akadály lett volna, de Riordan az az író, aki még ezt is megoldaná (-:

    VálaszTörlés
  10. Thália és a Vadászok...
    Annabeth :)
    Nico!

    VálaszTörlés
  11. Thaliának és Niconak...Egyet értek az előttem szólókkal! :)

    VálaszTörlés
  12. Kíváncsi lennék Nico-ra, s talán még Thalia-ra, hogy vajon milyen az élete a Vadászoknál, s biztos lenne néhány izgalmas helyzet és küldetés. :) Annabeth története is érdekelne, hisz a könyvek elején nem sok mindent tudtunk meg az életéről.

    VálaszTörlés
  13. Luke, mert kíváncsi vagyok, milyen érzelmek zajlottak le benne az egész sorozat folyamán.

    VálaszTörlés
  14. Annabeth, Luke, vagy Kheiron. :) Kíváncsi vagyok Annabeth gondolataira, Luke- éra, és nagyon kíváncsi vagyok, hogy a szereplőket hogyan látta Kheirón.

    VálaszTörlés
  15. Akiket érdekel kicsi Annabeth vagy Luke gondolatai szerintem keressenek rá a Demigod Diaries nevű kis történetek gyűjteményére, ami egyenesen Rick tollából származnak. Mert van köztük egy ilyen sztori. (nagyon jó!) Csak azért mondom, mert nem nagy valószínűségét látom, hogy ezt lefordítanák valaha is magyarra és látom sokan írtátok. Megér egy próbát ha angolul is van és nem is olyan nehéz a szövege, szerintem az angol nyelvben kevésbé jártasak is tudnák érteni egy kis szótár segítséggel. :) Ja amúgy én Grover szempontjából is szívesen látnám a dolgokat.

    VálaszTörlés
  16. Én Silena életét ismerném meg. Érdekes lenne megtudni, hogy hogyan jöttek össze Beckendorf-fal.

    VálaszTörlés
  17. Én nem egy hősnek hanem Poszeidonnak adnám a külön sztorit és abban az időben játszódna amikor a Percy Jackson-sorozat ment.És akkor betekintést nyerhetnénk az Ókeánosz vs Poszeidon párbajba/háborúba

    VálaszTörlés