2014. február 18., kedd

A segítségeteket kérném!

Gondolom többen találkoztatok azzal a hibával, hogy nem elérhető a rajongói oldal percyjacksonhu.net elérhetősége, és egy 404-es hibaüzenet olvasható a megnyitásakor. Sajnos a hiba okát nem tudom, pedig próbáltam utánajárni és megfejteni.
Először arra gondoltam, hogy lejárt a felhasználásra szánt egy év, de az csak júniusban járna le, szóval passz. Így újra érvénybe lépett az eredeti cím: percyjacksonhu.blogspot.com

Mára kaptam több e-mailt is különböző olvasóktól, hogy nem érik el az oldalt és segítsek nekik. Nekik is annyiban tudtam csak segíteni, hogy leírtam a mostani címet.

KÉRÉS:
Arra szeretnélek benneteket megkérni, hogyha ismertek és kontaktban vagytok másokkal, akik az oldalt látogatják, küldjétek el nekik is az oldal jelenlegi címét!
Az oldallátogatás statisztikájában is látszik a drámai csökkenés, és lehet sokan úgy vélik, hogy az oldal megszűnt! Legyetek szívesek, segítsetek elérni a többieket is! Ha tudjátok e-mailben vagy Facebook-on vagy egyéb módon értesítsétek őket! Ha van rá mód, megosztanátok az oldalt Facebook-on?

Most én is nekilátok, és az oldal e-mail elérhetőségét felhasználva írok, akinek csak tudok! Ne lepődjön meg senki sem, aki olvassa jelenleg is az oldalt, ha kap ilyen üzenetet tőlem!

Köszönöm szépen! További szép napot!

Üdv: Geri

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése