2014. február 11., kedd

30 napos Percy Jackson kihívás: 13. nap


Az oldal születésnapja alkalmából és a chat-en látott aktivitásotoknak köszönhetően úgy döntöttem, most jött el az ideje egy Percy Jackson kihívást indítani! A kihívás 30 napig fog tartani, és minden nap egy kérdést fogok feltenni a Percy Jackson-könyvekkel kapcsolatban, melyre KOMMENT / MEGJEGYZÉS formájában várom a válaszaitokat! Örülnék, ha kifejtenétek a választásotok okát is! (Saját válaszomat az aktuális bejegyzés folytatására kattintva olvashatjátok el, ha kíváncsiak lennétek rá...)
Megjegyzés: A kérdések csak a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatra vonatkoznak!

Legyetek szívesek ne chat-en válaszolni a feltett a kérdésekre, mert ott egyéb/hétköznapi témákról is szó van, így össze-vissza keverednének a válaszok és nem lehetne őket megfelelően megvitatni sem! Így sokkal átláthatóbb, ha az adott kérdéshez tartozó bejegyzéshez szóltok hozzá, és ezeket hosszú idő után is vissza tudjuk/tudjátok olvasni! Sőt, így bővebben meg tudjátok indokolni a választ!
FONTOS INFORMÁCIÓ: Nem csak Google+ vagy Gmail fiókkal tudtok névvel megjegyzést írni, hiszen a "Megjegyzés írása, mint" résznél a "Név/URL -cím" lehetőség kiválasztásával megadhatjátok beceneveteket (illetve ha szeretnétek, akkor az URL részhez e-mail címeteket is megadhatjátok, de nem kötelező kitölteni ezt a részt).

13. kérdés:
Ki a kedvenc görög kisistened, istenséged és miért?
A kisistenek közül Perszephoné a legszimpatikusabb, mert annak ellenére, hogy réges-régóta Hádész palotájában él, megőrizte józan eszét és igazán talpraesett. A személyisége is abszolút pozitív, ha kell szembeszáll férjével, akivel csak kevesen mernének packázni.

21 megjegyzés:

  1. Perszephoné nekem is nagyon szimpatikus. Igazából görög kisistenekből nem vagyok PER-FECT, szóval nem tudom, hogy Hesztia kisistennek számít- e amiatt, hogy átadta helyét Dionüszosznak de nekem még ő is favorit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha kapásból nem jut eszetekbe, hogy ki számít kisistennek és ki nem, akkor az oldal "Szereplők" főmenüpontja alatt megtaláljátok a karaktereket kategóriákba rendezve, és köztük a kisisteneket!

      Törlés
  2. Nekem Janus és Iris. Tetszett, hogy Irisz üzenettel kommunikálnak egymással a félvérek. Janust meg nem tudom megindokolni...

    VálaszTörlés
  3. Perszephoné tényleg szimpatikus. Nekem még Kheirón is kedvenc, mert szembefordult az apjával úgy, mint Zeuszék és több 1000 éven keresztül képes tanítani a félvéreket, hősöket.

    VálaszTörlés
  4. Nekem is Perszephoné és Kheirón aki mindig mindenben segít! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem Perszephoné mert neki is szimpatikus Percy!!! :-)

    VálaszTörlés
  6. Nekem Pán a kedvenc kisistenem. Én is szeretem a természetet és nem szerepelt sokat a könyvekben, azért nagyon jó volt az a picike szerep is, amit kapott. + Perszephoné

    VálaszTörlés
  7. Hekaté, mivel olyan... Varázslatos!

    VálaszTörlés
  8. Egyetértek Nicofangirl-lel én is szeretem Hekatét, olyan misztikus és... egyszerűen tetszik. És mikor a bungalója köveit a küklopszok viszik...fának lenni nem olyan buli :D

    VálaszTörlés
  9. Pán. Imádom a természetet. Mondjuk szar lehet látni a természet pusztulását :'(

    VálaszTörlés
  10. Perszephoné a favoritom, de Pán karaktere is nagyon szimpatikus :)

    VálaszTörlés
  11. Én kirkét kevdveltem meg, amikor a szigetén voltak, nem tudom miért, de ő a kedvenc kisistenem :D

    VálaszTörlés
  12. Nekem Kheirón.Bírom nagyon :)

    VálaszTörlés
  13. Az én kedvenceim Perszephoné és Pán. Igazából van egy olyan sanda gyanúm, hogy én főleg a természetisteneket kedveleme. Hm... De Perszephoné azért is szimpatikus, mert ilyen sokáig kibírta Hádész mellett, aki - bár apának azért nem lehet olyan rossz - eléggé rossz természetű egyéniség ebben a könyvsorozatban. De Írisz is olyan kedvesnek tűnik, pedig konkrétan nem is szerepelt, meg Janus is kicsit jópofa... na jó, elég lesz ennyi (-:

    VálaszTörlés
  14. Perszephoné(mert vicces volt amikor unalomból változtatgatta a virágok színeit) és Pán.

    VálaszTörlés
  15. Kirké és Kheirón :))

    VálaszTörlés
  16. Hekaté, Pán, Hesztia és Kheiron. Hekatét a varázsereje miatt, Pánt a végtelen kedvéssége miatt, Hesztiát a melegsége és a barátságos fogadása miatt, Kheiront pedig a bölcsessége miatt kedvelem.

    VálaszTörlés
  17. Kedven kisistenem Pán és kedvenc istenem Poszeidon(a sorozattól eltekintve is Poszeido,hiszen amikor még a Félvér Tábor létezéséről se tudtam,de akkor is Poszeidon volt a kedvencem

    VálaszTörlés