2014. február 7., péntek

30 napos Percy Jackson kihívás: 9. nap


Az oldal születésnapja alkalmából és a chat-en látott aktivitásotoknak köszönhetően úgy döntöttem, most jött el az ideje egy Percy Jackson kihívást indítani! A kihívás 30 napig fog tartani, és minden nap egy kérdést fogok feltenni a Percy Jackson-könyvekkel kapcsolatban, melyre KOMMENT / MEGJEGYZÉS formájában várom a válaszaitokat! Örülnék, ha kifejtenétek a választásotok okát is! (Saját válaszomat az aktuális bejegyzés folytatására kattintva olvashatjátok el, ha kíváncsiak lennétek rá...)
Megjegyzés: A kérdések csak a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatra vonatkoznak!

Legyetek szívesek ne chat-en válaszolni a feltett a kérdésekre, mert ott egyéb/hétköznapi témákról is szó van, így össze-vissza keverednének a válaszok és nem lehetne őket megfelelően megvitatni sem! Így sokkal átláthatóbb, ha az adott kérdéshez tartozó bejegyzéshez szóltok hozzá, és ezeket hosszú idő után is vissza tudjuk/tudjátok olvasni! Sőt, így bővebben meg tudjátok indokolni a választ!
FONTOS INFORMÁCIÓ: Nem csak Google+ vagy Gmail fiókkal tudtok névvel megjegyzést írni, hiszen a "Megjegyzés írása, mint" résznél a "Név/URL -cím" lehetőség kiválasztásával megadhatjátok beceneveteket (illetve ha szeretnétek, akkor az URL részhez e-mail címeteket is megadhatjátok, de nem kötelező kitölteni ezt a részt).

9. kérdés:
Szerinted ki a Félvér tábor legmókásabb lakója és miért?
Az egyik kétség kívül Mr. D, mert szórakoztató megjegyzései vannak, elfelejti bizonyos félvérek nevét (vagy éppen szándékosan elhibázza nevüket). Dionüszosz eléggé megosztó személyiség, hiszen egyszer vicces oldalát mutatja, máskor a nemtörődömsége tud bosszantó lenni. Mindenesetre színesíti a Félvér tábor lakóinak életét (vagy így, vagy úgy)...

A másik választottam pedig Clarisse La Rue. Bunkósága egyszerűen szórakoztató! Az epés megjegyzései, forrófejűsége teszik mókássá ezt a karaktert. Na, és persze az, ahogyan köszönti a tábor új lakóit! :)
„Rugdaltam, hadonásztam. Rengeteg verekedésben volt már részem, de ennek a nagydarab lánynak vasmarka volt. A lányok fürdőjébe húzott - egyik oldalon egy sor vécéfülke, a másik oldalon zuhanyzók. Olyan szag terjengett, mint bármelyik nyilvános vécében, és arra gondoltam... már amennyire gondolkodni tudtam, miközben Clarisse a hajamat tépte, hogy ha ez a hely tényleg az isteneké, megengedhetnének maguknak tisztább klotyókat is.
Clarisse utánfutói gurultak a röhögéstől, és próbáltam valahogy erőt meríteni, olyan erőt, amivel a Minótauruszt legyőztem, de egyszerűen nem voltam képes.
- Még hogy ez a fickó „Nagy Triász"-leszármazott? - szólt Clarisse, miközben az egyik vécéfülke felé taszigált. - Na ja. A Minótaurusz biztos halálra röhögte magát, amikor megpillantotta ezt az idétlen, nyamvadt alakot.
A barátnői vihogtak.
Annabeth a sarokban állt, kezét a szeme elé kapta, ujjain át figyelt.
Clarisse térdre kényszerített, a fejemet a vécékagyló felé nyomta. Rozsdás csatornacső szaga volt, és... olyan szaga, mint amit a végén lehúzunk.
Küszködtem, hogy fenntartsam a fejemet. A habos vízre néztem, és arra gondoltam, nem hagyom, hogy belenyomjon, nem hagyom.”
- részlet "A villámtolvaj" c. könyvből, 89. oldal

20 megjegyzés:

  1. Szerintem az Ellelop fivérek a legmókásabbak. Amikor egy pólót adtak az egyik vadásznak, ami kentaurvérrel volt átitatva, vagy amikor ki akarták fosztani Manhattent az Utolsó olimposziban (pontosabban ki is rabolták, csak nem az egészet).

    VálaszTörlés
  2. Dionüszosz a legviccesebb szerintem. Főleg a boros jelenetekben, amikor inni akar egy kis bort, de szegénynek nem jön össze :D

    VálaszTörlés
  3. A legmókásabb lakók? Nos... talán az Ellelop fivérek (pontosabban az egész Hermész-bungaló), nagyon jópofák. Főleg, amikor ki akarták fosztani Manhattent (-: De Tyson is elég vicces tudott lenni, csak nem tudom, ő mennyire számít táborlakónak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tyson belefér még, hiszen ha nem is mindig tartózkodik a táborban, azért ne hagyjuk ki őt sem!

      Törlés
  4. Az én kedvencem is Mr. D, de nagyon kedveltem még az Ellelop fivéreket és Clarisse-t is :)

    VálaszTörlés
  5. Mr.D. tényleg nagyon vicces szokott lenni, de Clarisse beszólásai szerintem még annál is jobbak.
    Az Ellelop fivéreket is nagyon bírom, főleg amikor ki akarták fosztani Manhattan-t!

    VálaszTörlés
  6. Mr.D-t nagyon bírom a vicces megjegyzéseivel és, hogy mindig elfelejti a neveket.Tyson is nagyon vicces bár ennek egy része az esetlenségéből adódik

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is Mr. D és Clarisse a legmókásabb karakterek

    VálaszTörlés
  8. A Hermesz "kolykok" A titan atka-ba is megvicceltek a vadaszokat. Mr. D is vicces,foleg a beszolasai

    VálaszTörlés
  9. Mr. D,az Ellelop tesók,Clarisse-amiket csinalnak meg a beszólásik :DD

    VálaszTörlés
  10. Clarisse, szuperek a beszólásai.

    VálaszTörlés
  11. Mr. D és az Elellopok! Nem is kérdés, nagyon bírtam őket! Főleg amikor el akarták lopni a tábori autót :D

    VálaszTörlés
  12. Mr. D - n rengeteget lehet röhögni. Clarisse meg hát nem akar vicces lenni, de nekem ömlöttek a könnyeim a vécés jelenetnél xD Én Grovert szeretem nagyon. Olyan kis aranyosan lökött :D

    VálaszTörlés
  13. Nekem szintén Clarisse la Rue és az Ellelop tesók. Nagyon bírom őket!

    VálaszTörlés
  14. Nekem az Ellelop testvérek a kedvencem!

    VálaszTörlés
  15. szerintem grover,percy,annabeth és clarisse

    VálaszTörlés
  16. Conor és Travis! Ők eszelték i a legtöbb csínyt a táborban.

    VálaszTörlés
  17. A 3 legviccesebb:1.Mr. D. mert imádom a beszólásait!Egyeszrűen minden 3. szaván lehet nevetnI
    2.Ellelop fivérek mert ők vérbeli csibészek és akarva vagy akaratlanul is de mindig viccesen jönnek ki minden helyzetből
    3.Tyson mert egyszerűen vicces ahogy mindig mindent félre ért és nagydarab termetéhez képest belülről puhány és értékeny.Ráadásul néha a tudatlansága is vicces pl.:"halpóni" vagy "póniemberek" és a 4. részben kiderül hogy tart Gróvertől :D

    VálaszTörlés