2014. február 23., vasárnap

30 napos Percy Jackson kihívás: 25. nap


Az oldal születésnapja alkalmából és a chat-en látott aktivitásotoknak köszönhetően úgy döntöttem, most jött el az ideje egy Percy Jackson kihívást indítani! A kihívás 30 napig fog tartani, és minden nap egy kérdést fogok feltenni a Percy Jackson-könyvekkel kapcsolatban, melyre KOMMENT / MEGJEGYZÉS formájában várom a válaszaitokat! Örülnék, ha kifejtenétek a választásotok okát is! (Saját válaszomat az aktuális bejegyzés folytatására kattintva olvashatjátok el, ha kíváncsiak lennétek rá...)
Megjegyzés: A kérdések csak a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatra vonatkoznak!

Legyetek szívesek ne chat-en válaszolni a feltett a kérdésekre, mert ott egyéb/hétköznapi témákról is szó van, így össze-vissza keverednének a válaszok és nem lehetne őket megfelelően megvitatni sem! Így sokkal átláthatóbb, ha az adott kérdéshez tartozó bejegyzéshez szóltok hozzá, és ezeket hosszú idő után is vissza tudjuk/tudjátok olvasni! Sőt, így bővebben meg tudjátok indokolni a választ!
FONTOS INFORMÁCIÓ: Nem csak Google+ vagy Gmail fiókkal tudtok névvel megjegyzést írni, hiszen a "Megjegyzés írása, mint" résznél a "Név/URL -cím" lehetőség kiválasztásával megadhatjátok beceneveteket (illetve ha szeretnétek, akkor az URL részhez e-mail címeteket is megadhatjátok, de nem kötelező kitölteni ezt a részt).

25. kérdés:
Kinek a palotájában laknál szívesebben, miért? Zeusz, Poszeidón vagy Hádész palotájában?
Egyértelmű lenne Poszeidónt választani, én mégis Zeusz palotáját választanám az Olimposzon. Biztos izgalmas lehet megannyi istennel egy fedél alatt lakni. Az Olimposz izgalmas helynek tűnik, ahol mindig zajlanak az események.
Nyugalmi szempontból persze szóba jöhetne Poszeidón palotája is, a környezete gyönyörű lenne, az biztos. Hádész palotáját nem választanám, túlságosan nyomasztó... :)

17 megjegyzés:

  1. Poszeidón vagy Zeusz , mert Hádésznál büdös van XD

    VálaszTörlés
  2. Leginkább Poszeidónéban.De Zeuszéban is.Hádészéban nem.

    VálaszTörlés
  3. Én Hádészéban. Nem vicc. Tényleg. Ott olyan jó lehet a hangulat! Mármint... nem is a holtak miatt, meg amúgy is, az néz ki a legjobban. (Nem mellesleg találkozhatnék magával a Holtak Urával, meg híres halottakkal, meg... na, szóval értitek)

    VálaszTörlés
  4. Én Poszeidónéban! Tök jó lehet a tenger alatt lakni, szép is, nyugisabb is... Kell ennél több?

    VálaszTörlés
  5. Poszeidón tényleg nyugis lehet (márminthogy szökőévben, harcokon kívül...:D), de én is megnézném Hádészét.:) Nico for the win^^

    VálaszTörlés
  6. Én mindegyiknél. Zeusznál azért mert ő a ˝góré˝, Poszeidónnál azért mert imádom a tengereket és a vizet, Hádésznál azért mert imádom a rocker stílust. :D

    VálaszTörlés
  7. Poszeidónéban azért, mert ott a tenger, és láthatnék gyönyörű vízi állatokat. Zeuszéban azért, mert fantasztikus panoráma nyílik New Yorkra, és tényleg izgalmas lehet annyi istennel együtt élni egy olyan városban. Hádészéban pedig azért, mert kíváncsi vagyok milyen lehet ott lakni, és a leírásból nekem az jött le, hogy szép palotája van. :)

    VálaszTörlés
  8. Poszeidónnál nyugi van, ez tetszik. Bár szerintem egy idő után megunnám... Zeusznál bulis! Talán ott élnék legszívesebben, bár annyi isten közt... szerintem felrobbannék a sok energiától. Hádész az más. Zajos (a szenvedők üvöltése miatt) és nem lehet aludni. Amúgy a kinézete (ahogy én elképzelem) az tetszik, laknék benne, ha máshol lenne. Amúgy meg akkor találkoznék Nicóval :D

    VálaszTörlés
  9. mindháromban mert:
    zeusznál vicces és tennék róla hogy az összes idegszálzból egy hét alattt csak egy és az is igen rojtozó maradjon,
    posziedonnál a tengeri állatokat feelbosszantanám és megmondanám hogy vega vagyok
    hádésznál tök jó lenne mert bármikor harcolhatok, kínzás módszer islehetnék idegesítés terén, továbbá tennék róla hogy öngyilkos legyen mindhárom hárpia

    (hanga)

    VálaszTörlés
  10. Poszeidón vagy Zeusz palotájában, mindkettő nagyon tetszik, bár a víz alatt, gondjaim lennének a lélegzéssel. :)

    VálaszTörlés
  11. Hádészéban.Most komolyan megy a mostani hangulatomhoz és szerintem ott is nyugi van.Utasítgathatod a hárpiákat tied egy csomó kincs meg ilyenek.

    VálaszTörlés
  12. Hádészéban, nekem ő volt az egyik kedvenc szereplőm és nekem nagyon bejön amúgy az istenek között is :D

    VálaszTörlés
  13. Zeusz és Poszeridón :D

    VálaszTörlés
  14. Poszeidón víz alatti palotája nagyon vonzó :D

    VálaszTörlés
  15. Poszeidon papával szívesen laknék egy fedél alatt:)
    Naponta különleges tengeri élőlényeket látni és delfinekkel úszni plusz IMÁDOM a vizet és imádok úszni!Bár ha az ágyam tengeri kagylóból és kavicsokból állna akkor inkább az iszapban aludnék!:D

    VálaszTörlés