2014. február 17., hétfő

30 napos Percy Jackson kihívás: 19. nap


Az oldal születésnapja alkalmából és a chat-en látott aktivitásotoknak köszönhetően úgy döntöttem, most jött el az ideje egy Percy Jackson kihívást indítani! A kihívás 30 napig fog tartani, és minden nap egy kérdést fogok feltenni a Percy Jackson-könyvekkel kapcsolatban, melyre KOMMENT / MEGJEGYZÉS formájában várom a válaszaitokat! Örülnék, ha kifejtenétek a választásotok okát is! (Saját válaszomat az aktuális bejegyzés folytatására kattintva olvashatjátok el, ha kíváncsiak lennétek rá...)
Megjegyzés: A kérdések csak a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatra vonatkoznak!

Legyetek szívesek ne chat-en válaszolni a feltett a kérdésekre, mert ott egyéb/hétköznapi témákról is szó van, így össze-vissza keverednének a válaszok és nem lehetne őket megfelelően megvitatni sem! Így sokkal átláthatóbb, ha az adott kérdéshez tartozó bejegyzéshez szóltok hozzá, és ezeket hosszú idő után is vissza tudjuk/tudjátok olvasni! Sőt, így bővebben meg tudjátok indokolni a választ!
FONTOS INFORMÁCIÓ: Nem csak Google+ vagy Gmail fiókkal tudtok névvel megjegyzést írni, hiszen a "Megjegyzés írása, mint" résznél a "Név/URL -cím" lehetőség kiválasztásával megadhatjátok beceneveteket (illetve ha szeretnétek, akkor az URL részhez e-mail címeteket is megadhatjátok, de nem kötelező kitölteni ezt a részt).

19. kérdés:
Ki a kedvenc párosod a „Percy Jackson és az olimposziak” sorozatban?
Szerintem senkit nem fog meglepni, amikor azt válaszolom: Percabeth! Percy Jackson és Annabeth Chase a két kedvenc szereplőm... két nagyon klassz karakter... EGY pár! Végig szurkoltam nekik, hogy összejöjjenek és ne járjanak úgy, mint a Harry Potter-sorozatban Harry és Hermione...
(Egyébként maga Rowling is megbánta, hogy nem hozta össze őket, nyilatkozta mindezt pár hete az írónő, ami elég nagy port kavart a HP-rajongók körében - mondjuk én nem lepődtem meg.)
A lényeg: Percy és Annabeth!

20 megjegyzés:

  1. Nekem is egyértelműen Percabeth! Nem is lehetne jobb páros.Imádom őket külön is és együtt is!

    VálaszTörlés
  2. Hááát nem tudom.Részemről teljesen rendben lett volna, ha nem viszik bele ezt a szerelmi szálat. Nekem Beckendorf és Silena a kedvencem.:) Szerintem Rowling igen is jól tett, hogy Hermione Ronnal jött össze.

    VálaszTörlés
  3. Percabeth forever!
    Mondjuk számomra nagy a különbség Percy és Annabeth és Harry és Hermione közt.
    Az első kettőnél már a Villámtolvasjban érezni lehetett, hogy itt több lesz, mint puszta barátság. Percy és Annabeth sokkal inkább hasonlít a Hermione és Ron párosra szerintem, mint Harryre és Hermionére.
    Ugyanaz az örökös civódás, ugyanaz a nem igazán leplezett vonzalom, ami egymás iránt érzett frusztrációval párosul.
    Én szerintem a Harry Potter könyvekben az első pillanattól kezdve tudni lehetett, hogy Harry és Hermione sohasem jön össze, az apró (vagy nem éppen) apró utalások biztossá tették számomra. Szerintem ők mindig is inkább testvérek voltak, mint szerelmesek.
    Percy and Annabeth... Szerintem ott lehetett tudni, hogy csak idő kérdése (már csak azért is, mert Riordant megölték volna a fanok, ha előbb vagy utóbb nem hozza őket össze). A negyedik könyvig ha nem is biztos Rachel megjelenése (hosszabb távon) mindent megváltoztat. Na, mondjuk azért a háromban, amikor Percy meg van róla győződve, hogy Annabeth be akar lépni a Vadászok közé...
    Hát, igen. Ők nagyon is jó páros. El kell ismerni, hogy ráadásul két zseniális karakterről van szó, mindkettő komoly mélységgel is rendelkezik ráadásul.
    Minden elismerésem Rick Riordané, azért, hogy megteremtette Percy Jacksont és Annabeth Chaset :)

    VálaszTörlés
  4. PERCaBETH MIDEN MENNYISÉGBEN!!!
    A két kedvenc szereplőm!

    VálaszTörlés
  5. Percy és Annabeth :) Imádtam olvasni ahogy lassan kialakult köztük a szerelem, mindketten fantasztikus szereplők külön-külön is, és elég sok ösztönzés és veszekedés kellet mire rájöttek, hogy együtt a legjobbak. :D

    VálaszTörlés
  6. Percabeth? Tény, ki nem szereti őket? :') ♥
    Imádom ezt az egyensúlyt a Percy-könyvekben, Rick Riordan nagyon jól csinálja. Mármint szerintem. Persze harc meg ilyesmi, kicsit misztikus, görög mitológia még nem a 'diktálós' tempóban, ugye, Percabeth, szerelmi szálak... kihagyhatatlan persze a 'Persassy' dolog is, mármint Percy szemtelensége és kommentjei... :D ♥
    Szóval Percabethen kívül... Thaliát nagyon sajnáltam a Luke-os résznél (na jó, megoldotta... :d), meg még azt is szerettem és meglepett, hogy Clarisse is talál valakit...:))
    (Kicsit későbbre nézve pedig, azaz Olimposz hősei... Szóval Jasper nem igazán a kedvencem, Piper jobbat érdemel!! Jó, nem nagyon bírom Jasont... :d És hajráá Leo és Hazel^^)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. HEROS OF OLYMPUS SPOILER (Kicsit későbbhöz visszatérve: Hogy őszinte legyek én Pipert se szeretem annyira. Az ő kapcsolatuk nekem nem a kedvencem, Jason gyakorlatilag körülbelül olyan képességekkel rendelkezik, nem nagyobb hős a drága Hínáragyúnknál, mellette viszont Percy hihetetlen kedvességét, na meg humorát hiányolom. Gyakorlatilag Percy egoistább verziója... :p Piper... Őt jobban szeretem, vannak jó pillanatai, tetszik a képessége, de valahogy számomra kilóg a Hétből, a többiek különlegesebbek. Néha úgy érzem, hogy a többiekhez képest átlagosan jobb az élete, mégis többet panaszkodik.
      Hazel és Leo? Én Frankkel talán jobban szeretem, de mondjuk látok rá esélyt, de szerintem Calypso-hoz fog visszamenni Leo...)

      Törlés
  7. Percy és Annabeth. Ez alap :D Már az eljétöl arra vártam hogy össze jöjjenek.<3
    Azért a Gróver Boróka páros is arancyos.

    VálaszTörlés
  8. Hát igen, természetesen Percy/Annabeth. Imádom a köztük lévő egyensúlyt, ahogy kiegészítik egymást. Annyira különböznek, hogy már hasonlítanak. :D Ja és persze Grover/Boróka irtó cukik, és a Chris/Clarisse párost is szeretem. (Azért a Harry/Hermionés megjegyzés fájt.......:D maradjunk csak Ron/Herminél!)

    VálaszTörlés
  9. Hermione maradjon csak Ronnal, úgy jó. Háááát, ez nehéz. Mindegyik jó, de nekem Percabeth nem a kedvencem, és ne szúrjatok le, oké? Akármennyire is furcsának fog tűnni, Grover és Juniper. Arik!

    VálaszTörlés
  10. Én és Percy XD Na komolyan, Percabeth, és a Grover-Boróka páros <3

    VálaszTörlés
  11. PERCABETH!!! Egyértelműen. Már az első könyvben, amikor ott ülnek a kamion hátuljában, na akkor mondtam, hogy"ebből lesz valami". Amikor a Csata a Labirintusban-ban megcsókolták egymást, akkor felsikítottam, hogy VÉGRE! Aztán ott van a "minden idők legjobb víz alatti csókja"... Áhh, egyszerűen imádom őket, nem is kérdés! Alapvetően is ők a kedvenceim, hát még így :D Azért a Silena-Beckendorf páros is aranyos volt, kár hogy úgy lett vége :/ (A Harry Potterről csak az a véleményem, hogy jó lett volna Harry meg Hermione, de jobb így) :)

    VálaszTörlés
  12. Egyértelműen Percabeth ők a legjobb páros külön is és együttis! :)

    VálaszTörlés
  13. Gruniper - ha jól emlékszem, ez Boróka és Grover "párneve". Talán azért ők a kedvenceim (vigyázat, lüke indok veszély!) mert láttam róluk egy nagyon-nagyon szép képet, és beindult a fantáziám. Meg amúgy is... nagyon aranyosak már külön-külön is, hát még együtt! Érződik, hogy őszintén szeretik egymást. Ja, és még a Chris-Clarisse páros is - meg fogtok kövezni, de - nagyon-nagyon szép együtt (-:
    Különben pedig, (már nem sértésből, de) guglim tele a Harry-Hermionéval. Percy sokkal inkább hasonlít Ronra, mint Harryre.

    VálaszTörlés
  14. Hát ezt nem hiszem el... megint nem volt képes kiírni a nevemet... A Névtelen én (Bianca) voltam.

    VálaszTörlés
  15. Mindeképpen: Percabeth... Percabeth... és Percabeth, egyszerűen imádtam őket és én is végig szurkoltam, hogy össze jöjjenek! Meg még a Chris-Clarisse páros, ők is nagyon cukik <3 :3
    (Amúgy szerintem nem kéne bánnia Rowlingnak azt, hogy nem hozta össze a Harry-Harmione párost, szerintem Harry és Ginny nagyon összeillenek, sokkal jobban, mint a Harry és Harmione <3 )

    VálaszTörlés
  16. Egyértelműen Percabeth!! Az első részben már éreztem, hogy összejönnek.

    VálaszTörlés
  17. Percabeth! Mindenki egyből tudta, hogy itt ebből szerelem lessz.

    VálaszTörlés
  18. Percy / anabeth
    (szerencsére nem vitték túlzásba a szálat)

    VálaszTörlés
  19. Készítem is elő az Égiszemet, mert a Percabeth shipperek meg fognak dobálni....Én azon szurkoltam A villámtolvajnál, hogy össze ne jöjjenek. Olyan aranyosaknak tűntek, mint barátok. Aztán tetszett, hogy Annabeth olyan lazán megcsókolja Percyt a negyedik részben, meg valahogy érződött, hogy Rick bácsi mégis valamit tervez. Nagyon szépen belerakta ezt a szerelmi szálat. Nem volt nyálas, nem volt erőltetett. Aranyos pofák! De nekem Grover és Boróka párosa tetszik legjobban. A Sally - Gabe párost senki nem írta...vajon miért? :D

    VálaszTörlés