2014. február 14., péntek

30 napos Percy Jackson kihívás: 16. nap


Az oldal születésnapja alkalmából és a chat-en látott aktivitásotoknak köszönhetően úgy döntöttem, most jött el az ideje egy Percy Jackson kihívást indítani! A kihívás 30 napig fog tartani, és minden nap egy kérdést fogok feltenni a Percy Jackson-könyvekkel kapcsolatban, melyre KOMMENT / MEGJEGYZÉS formájában várom a válaszaitokat! Örülnék, ha kifejtenétek a választásotok okát is! (Saját válaszomat az aktuális bejegyzés folytatására kattintva olvashatjátok el, ha kíváncsiak lennétek rá...)
Megjegyzés: A kérdések csak a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatra vonatkoznak!

Legyetek szívesek ne chat-en válaszolni a feltett a kérdésekre, mert ott egyéb/hétköznapi témákról is szó van, így össze-vissza keverednének a válaszok és nem lehetne őket megfelelően megvitatni sem! Így sokkal átláthatóbb, ha az adott kérdéshez tartozó bejegyzéshez szóltok hozzá, és ezeket hosszú idő után is vissza tudjuk/tudjátok olvasni! Sőt, így bővebben meg tudjátok indokolni a választ!
FONTOS INFORMÁCIÓ: Nem csak Google+ vagy Gmail fiókkal tudtok névvel megjegyzést írni, hiszen a "Megjegyzés írása, mint" résznél a "Név/URL -cím" lehetőség kiválasztásával megadhatjátok beceneveteket (illetve ha szeretnétek, akkor az URL részhez e-mail címeteket is megadhatjátok, de nem kötelező kitölteni ezt a részt).

16. kérdés:
Milyen különleges, a könyvsorozatból ismert félvér képességgel szeretnél rendelkezni?
Nekem leginkább Percy képessége tetszik. Klassz lehet a víz feletti hatalom! Mellékesen pedig: időmegkötés nélkül lehetne lélegezni a víz alatt, akár ruhástól, hiszen utána szárazon lehetne kijönni belőle. A gyógyításról már nem is beszélve!

Thália képességei is tetszenek: a Köd irányítása, az elektromosság és villámlás feletti hatalom... De, maradok Percynél!

20 megjegyzés:

  1. Nekem is Percy képességei tetszenek! :D Ezek közül leginkább a vízalatti lélegzés. :)

    VálaszTörlés
  2. Percy képességei nagyon tetszenek nekem is, főleg, hogy tud kommunikálni a tengerben elő állatokkal. :) De azért Thalia és Nico képességei sem megvetendők. :D

    VálaszTörlés
  3. Hát, én is csatlakozom az előttem szólókhoz: Percy, Thalia, és Nico képességeire "fáj a fogam":)

    VálaszTörlés
  4. Thalia képessége. Mármint, helló, villámlás... Jason meg Piper-é is szuper.

    VálaszTörlés
  5. Percy képességei nagyon tetszenek nekem is! Tényleg nagy királyság lehet irányítani a vizet, lélegezni a víz alatt...

    VálaszTörlés
  6. Én leginkább Percy képességeivel szórakoznék :D Milyen király lehet már lélegezni a víz alatt! :D A hidrokinézisről nem is beszélve! Ráadásul csak nőne a víz iránti szeretetem, ha még gyógyítana is :D

    VálaszTörlés
  7. percy képességei nagyon tetszenek, de nekem is bejön a Thalia féle dolog is.

    VálaszTörlés
  8. Percy víz feletti uralmát estleg Annabeth láthatatlanná tévő sisakját. Persze Thalia és Nico képessége sem rossz.

    VálaszTörlés
  9. Hehe... én leszek az első, aki mást ír... bocsi, de ezt muszáj volt benyögnöm. De komolyan véve a szót, szerintem Beckendorf erejei lehetnek a legjobbak - gépek, amiket még értenék is, meg minden. (és egy pillanatra azt hittem, tudja irányítani a tüzet, de tudom, hogy sajnos tévedtem). És Boróka - vagy úgy általában a nimfák - fáváváltozási képessége lehet még nagyon-nagyon jó. Persze a Nagy Triász kölykeinek képességei sem lehetnek rosszak, de azért szerintem mégse olyan jó... na jó, tán egy picit, de ha választani kéne, nem az ő erejüket választanám.

    VálaszTörlés
  10. Nekem is Percy képességei tetszenek. Beszélni a lovakkal, víz alatt lélegezni korlátlan ideig. És irányítani a vizet! :3

    VálaszTörlés
  11. Percy és Thalia képessége szerintem a legjobb.

    VálaszTörlés
  12. Nekem Percy és Nico képességei tetszenek a legjobban, szóval én azokat nagyon szívesen elfogadnám! ^^ :D

    VálaszTörlés
  13. Egyértelműen Percy!!
    Járok lovagolni,úszni úgyhogy mindegyik jól jönne!

    VálaszTörlés
  14. A víz alatt lélegzés miatt Percy képességei :D

    VálaszTörlés
  15. Percy - a víz a szívem csücske, és Nico képességei a legjobbak. Nagyon bírnám, ha meg tudnék idézni csonvázakat, és ha az alvilágban sem kéne félnem.

    VálaszTörlés
  16. Nico holtakkal-csevegős képességét, Percy vizi-varázslatait és Grover zenejátékát, ami minden könyvben fejlődik egy kicsit

    VálaszTörlés
  17. Thalia képességei...a villám és a Köd...<3
    Meg Nicoé...buli lehet a halottakkal csevegni...:))

    VálaszTörlés
  18. Nekem Percy képességei tetszenek a legjobban: vízalatti lélegzés, száraz ruha ha kijössz a vízből, tudod irányitani a vizet. :D

    VálaszTörlés
  19. Egyértelműen Percy de még jó lehet Niconak is,azért lássuk be hogy egy végtelen mennyiségű zombi-katona vagy csontváz-harcos sereg bármilyen túlerővel szemben kiegyenlítené az állást!:D
    De inkább maradok Percynél!Milyen jó lehet már hogy minden WC-zés után újult erővel lépsz ki a slozirol csakmert kezet mostál!:)

    VálaszTörlés
  20. Pipes varázsbeszéde nagyon klassz lehet, de Leo tüzes képessége se lehet rossz. Frank állattá válós képessége is nagyon jooo lehet.

    VálaszTörlés