2014. február 16., vasárnap

Holnaptól elkezdik leleplezni a borítókat

Mint ahogy arról már korábban beszámoltam, holnaptól elkezdik leleplezni a Percy Jackson-könyvek hivatalos Facebook oldalán a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozat vadonatúj borítóit.

Én már nagyon-nagyon kíváncsi vagyok rájuk! Az amerikai borítók amúgy is szépek szoktak lenni, szóval feszülten várom, hogy sikerül-e túlszárnyalni az eredeti borítókat!
  • "A villámtolvaj" - 2014. február 17. (hétfő)
  • "A Szörnyek tengere" - 2014. február 18. (kedd)
  • "A titán átka" - 2014. február 19. (szerda)
  • "Csata a labirintusban" - 2014. február 20. (csütörtök)
  • "Az utolsó olimposzi" - 2014. február 21. (péntek)
Forrás: Percy Jackson hivatalos Facebook

***
Rick Riordan a következőképpen vélekedett a borítókról Twitteren:
"Én is szkeptikus voltam. Aztán láttam John új borítóit, és azt mondtam: "WOW!" Remélhetőleg nektek is tetszeni fognak, srácok. A következő héten lesznek láthatóak a Facebookon."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése