2014. február 18., kedd

Íme, "A villámtolvaj" vadonatúj borítója

Ahogyan azt ígérték a Percy Jackson-könyvek hivatalos Facebook oldalán közzétették a Percy Jackson és az olimposziak-sorozat első részének megújult, vadonatúj borítóját! Az illusztrációt ismételten John Rocco készítette.

Érdekességképpen Rick Riordan elárulta Twitter oldalán, hogy a "A villámtolvaj" kéziratát 2002-ben fejezte be és 2005-ben jelent meg először a könyv! (Forrás)

Tetszetősre sikeredett, szerintem. Szépek a színei, a grafikája kidolgozott. Úgy gondolom, méltó utódja lehet az eredeti borítónak! Mi a véleményetek róla?

Íme, "A villámtolvaj" vadonatúj borítója:

4 megjegyzés:

  1. Szerintem jó lett ez a borító, Mo-n kár hogy ezzel a borítóval nem adják ki újra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem sem valószínű, hogy lecserélnék a hazai borítókat. Örüljünk annak, hogy egyáltalán a folytatást kiadják! :)

      Törlés
    2. Hát igen, már annak is örülni kell.
      Pedig filmes borítóval kiadtak az első és második rész, és szerintem a filmes borító elég rossz.

      Törlés
  2. Nekem talán jobban tetszik, mint az eredeti, hogy őszinte legyek :)
    Nehéz megmondani, de szép lett...

    VálaszTörlés