2014. február 18., kedd

30 napos Percy Jackson kihívás: 20. nap


Az oldal születésnapja alkalmából és a chat-en látott aktivitásotoknak köszönhetően úgy döntöttem, most jött el az ideje egy Percy Jackson kihívást indítani! A kihívás 30 napig fog tartani, és minden nap egy kérdést fogok feltenni a Percy Jackson-könyvekkel kapcsolatban, melyre KOMMENT / MEGJEGYZÉS formájában várom a válaszaitokat! Örülnék, ha kifejtenétek a választásotok okát is! (Saját válaszomat az aktuális bejegyzés folytatására kattintva olvashatjátok el, ha kíváncsiak lennétek rá...)
Megjegyzés: A kérdések csak a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatra vonatkoznak!

Legyetek szívesek ne chat-en válaszolni a feltett a kérdésekre, mert ott egyéb/hétköznapi témákról is szó van, így össze-vissza keverednének a válaszok és nem lehetne őket megfelelően megvitatni sem! Így sokkal átláthatóbb, ha az adott kérdéshez tartozó bejegyzéshez szóltok hozzá, és ezeket hosszú idő után is vissza tudjuk/tudjátok olvasni! Sőt, így bővebben meg tudjátok indokolni a választ!
FONTOS INFORMÁCIÓ: Nem csak Google+ vagy Gmail fiókkal tudtok névvel megjegyzést írni, hiszen a "Megjegyzés írása, mint" résznél a "Név/URL -cím" lehetőség kiválasztásával megadhatjátok beceneveteket (illetve ha szeretnétek, akkor az URL részhez e-mail címeteket is megadhatjátok, de nem kötelező kitölteni ezt a részt).

20. kérdés:
A titánok közül kit bírsz és kit utálsz legjobban?
A döntésben segít az oldal "Szereplők" menüpontja! Vagy KATTINTS IDE!
Akit bírok a titánok közül: Kalüpszó, aki a titánok harmadik generációjához tartozik. Kalüpszó karaktere a könyvsorozatban igazán felüdítő és egyben drámai is. Ő egy tipikusan olyan karakter, akinek picit szurkoltam, hogy Percy vele maradjon a szigeten és boldogan éljenek, mert Kalüpszó megérdemelte volna. De, akkor vége szakadt volna a történetnek és Percabeth nem jöhetett volna létre (amiért megérte ez az áldozat)... :)

Akit utálok a titánok közül: Kronosz, de legfőképpen Atlasz! Kronoszt evidens, hogy utálom, hiszen neki köszönhetően számos szerethető karakternek kellett meghalnia, bár bukása szinte előre könyvelhető volt. Viszont ott van még az a titán, aki szembeszállt a saját vérével: Atlasz! Árnyák Zoé talán még megmenthető lett volna Ladón mérgétől, de apja tett róla, hogy ne így legyen és lánya halálát okozta.

14 megjegyzés:

  1. Nekem szintén Kalüpszó a kedvencem, és őszintén... minden titánt utáltam, de legjobban Prométeuszt és Atlaszt.

    VálaszTörlés
  2. A kedvencem nekem is Kalüpszó. Akiket legjobban utálok az Kronosz, Atlasz és Hüperión.

    VálaszTörlés
  3. a kedvencem Árnyék Zoé. Akit pedig utálok az Kronosz és Atlasz.

    VálaszTörlés
  4. Szintén Kalüpszó a kedvencem,de Atlaszt annyira utálom hogy szavakba se lehet önteni!!

    VálaszTörlés
  5. Én is imádom Kalüpszót(SPOILER! Azért remélem hogy a Heroes of olympus-os Leo-Kalüpszó páros végül összejön! Annyira szurkolok nekik!), akit legjobban utálok, az pedig Atlasz(nem magyarázom miért) és Prométeusz. Olyannyira manipulálja az embereket, hogy az egyszerűen dühít!

    VálaszTörlés
  6. A kedvencem Kalüpszó, annyira kedves és bátor, mégis szomorú sors jutott neki. Akiket utáltam az Atlasz és Kronosz.

    VálaszTörlés
  7. Kronoszt és Atlaszt én is utálom, egyértelmű. Akiket szeretek, az Kalüpszó (SPOILER!!! Leo és Kalüpszó is tényleg megérdemelne már egy kapcsolatot SPOILER VÉGE) és még Bobot (Iapetus), aki a félisten aktákban és a House of Hadesban szerepel. (Bob says hello:'( )

    VálaszTörlés
  8. Én egyiket sem utáltam igazán, nekem mindegyik bejött :D <3

    VálaszTörlés
  9. Èn Atlaszal sehogy se tudam kibékülbi :) olyan gonosz meg minden dr Kalüpszo viszont bejött nekem is! :D

    VálaszTörlés
  10. A titánok nélkül nem lett volna teljes a könyv.(talán kalüpszót tudtam volna nélkülözni).

    VálaszTörlés
  11. Lehet, hogy most megköveztek érte, de nekem nem szimpi Kalüpszó. Nem tudom, hogy miért. De Prométeusz viszont szimpatikus.

    VálaszTörlés
  12. Nekem (is) Kalüpszó volt a kedvenc titánom, Atlaszt viszont nagyon-nagyon utáltam. :/

    VálaszTörlés
  13. Bob. :D Bob a legjobb.
    Amúgy egyiket sem utáltam.

    VálaszTörlés
  14. Én egyiket sem szerettem annyira...
    De akit utáltam az Prométheusz mert nem bírom a talp nyalókat
    Egyébként én Kronszt nem utáltam és nem is szerettem.Nekem semleges volt.Meglehet érteni az olimposziak apját hiszen 3000 évig szenvedésre volt utalva,bár jogosan...Azért én is pipa lennék

    VálaszTörlés