2014. február 27., csütörtök

30 napos Percy Jackson kihívás: 29. nap

Az oldal születésnapja alkalmából és a chat-en látott aktivitásotoknak köszönhetően úgy döntöttem, most jött el az ideje egy Percy Jackson kihívást indítani! A kihívás 30 napig fog tartani, és minden nap egy kérdést fogok feltenni a Percy Jackson-könyvekkel kapcsolatban, melyre KOMMENT / MEGJEGYZÉS formájában várom a válaszaitokat! Örülnék, ha kifejtenétek a választásotok okát is! (Saját válaszomat az aktuális bejegyzés folytatására kattintva olvashatjátok el, ha kíváncsiak lennétek rá...)
Megjegyzés: A kérdések csak a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatra vonatkoznak!

Legyetek szívesek ne chat-en válaszolni a feltett a kérdésekre, mert ott egyéb/hétköznapi témákról is szó van, így össze-vissza keverednének a válaszok és nem lehetne őket megfelelően megvitatni sem! Így sokkal átláthatóbb, ha az adott kérdéshez tartozó bejegyzéshez szóltok hozzá, és ezeket hosszú idő után is vissza tudjuk/tudjátok olvasni! Sőt, így bővebben meg tudjátok indokolni a választ!
FONTOS INFORMÁCIÓ: Nem csak Google+ vagy Gmail fiókkal tudtok névvel megjegyzést írni, hiszen a "Megjegyzés írása, mint" résznél a "Név/URL -cím" lehetőség kiválasztásával megadhatjátok beceneveteket (illetve ha szeretnétek, akkor az URL részhez e-mail címeteket is megadhatjátok, de nem kötelező kitölteni ezt a részt).

29. kérdés:
Melyik az a jelenet, amit nagyon szívesen láttál volna a „Szörnyek tengere” filmben?
Abszolút hiányoltam a filmből Kirké szigetét. Na nem azt a változatát, ami végül a filmbe került... Ugyanis a filmben összeolvasztották Kirké szigetét a Szörnyek szigetével, ami Polüphémosz "otthona", és ez egy kissé zavaros volt a könyvhöz képest. De, aki nem olvasta, annak ez nem lehetett zavaró, gondolom. Megnéztem volna a tengerimalac-tenyésztő wellnesst... :-)

Aztán ott van még Szkülla és Kharübdisz (aki amolyan tessék-lássék módon belekerült a filmbe), meg a többi tengeri szörnyeteg, akik bele sem kerültek, pedig valójában ők lettek volna a lényeg, nem véletlenül lett "A Szörnyek tengere" a kötet címe, de mindegy.

14 megjegyzés:

  1. Az a toronymászós dolog lehetett volna inkább az a szekérverseny, ami a könyvben van. Ahhoz is illik a My songs know what you did in the dark :D :D Ja, meg hát amit mind a két filmből borzasztóan hiányolok, hogy nem érzem annyira az érzelmi szálakat a szereplők között. Volt egy best of Tyson beszólás a könyvben, amit szintén hiányoltam. Nem emlékszem, hogy a könyvben Chase- szel mi történik pontosan, de van egy ilyen beszélgetés, amin felvisítottam: Tyson, hála az égnek! Annabeth megsérült. Mire ő: Te hálát adsz az égnek, hogy Annabeth megsérült? XDDD

    VálaszTörlés
  2. Nekem a szekérverseny és Kirké szigete hiányzott a leginkább, de szívesen láttam még volna a szirénes jelenetet is. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem az egész film nem is tetszett nagyon.De én is nagyon hiányoltam kirké szigetét.

    VálaszTörlés
  4. Nekem is ugyanazok hiányoznak amiket Geri elmondott. :-)

    VálaszTörlés
  5. Ja, a szirénes részt kihagytam. Szerintem az egész sorozat szempontjából fontos rész volt, hogy Percy belepillanthatott Annabeth vágyaiba...

    VálaszTörlés
  6. Amit Geri leírt.... Meg az a szekérverseny, a szirének. És amit nagyon hiányoltam, az FEKETE SZAKÁLL!! Miért nem tették be? Tegnap is leírtam, hogy a film külön nagyon jó, de az, hogy könyv alapján készült, csak ront a helyzetén.

    VálaszTörlés
  7. Amit nagyon hiányoltam az a könyv eleje, a suli, amikor Poszeidón elismeri Tysont. És amit még hiányoltam... a hozzászólásokat olvasva jutott eszembe, hogy a szirénes jeleneten én a könyvben sírtam - a filmben is olyan jó lett volna, ha megvan!

    VálaszTörlés
  8. Én is hiányoltam Kirké szigetét, a sziréneketés amikor Percy irányítja azt a hajót.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon hiányzott belőle a tengerimalac-tenyésztő Welness! Alig vártam, hátha benne lesz, úgy vártam... :/ Azon kívül a másik kedvencem a könyvben a Szirének-szigete volt. Kár, hogy a legjobbakat kihagyták.

    VálaszTörlés
  10. Nekem Kirké szigete és a szekérverseny tetszett a legjobban ...:D

    VálaszTörlés
  11. Nekem a Szirének hiányoztak legjobban...

    VálaszTörlés
  12. Én hiányoltam a végéről a Buli Pónis csa

    VálaszTörlés