2014. február 22., szombat

30 napos Percy Jackson kihívás: 24. nap


Az oldal születésnapja alkalmából és a chat-en látott aktivitásotoknak köszönhetően úgy döntöttem, most jött el az ideje egy Percy Jackson kihívást indítani! A kihívás 30 napig fog tartani, és minden nap egy kérdést fogok feltenni a Percy Jackson-könyvekkel kapcsolatban, melyre KOMMENT / MEGJEGYZÉS formájában várom a válaszaitokat! Örülnék, ha kifejtenétek a választásotok okát is! (Saját válaszomat az aktuális bejegyzés folytatására kattintva olvashatjátok el, ha kíváncsiak lennétek rá...)
Megjegyzés: A kérdések csak a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatra vonatkoznak!

Legyetek szívesek ne chat-en válaszolni a feltett a kérdésekre, mert ott egyéb/hétköznapi témákról is szó van, így össze-vissza keverednének a válaszok és nem lehetne őket megfelelően megvitatni sem! Így sokkal átláthatóbb, ha az adott kérdéshez tartozó bejegyzéshez szóltok hozzá, és ezeket hosszú idő után is vissza tudjuk/tudjátok olvasni! Sőt, így bővebben meg tudjátok indokolni a választ!
FONTOS INFORMÁCIÓ: Nem csak Google+ vagy Gmail fiókkal tudtok névvel megjegyzést írni, hiszen a "Megjegyzés írása, mint" résznél a "Név/URL -cím" lehetőség kiválasztásával megadhatjátok beceneveteket (illetve ha szeretnétek, akkor az URL részhez e-mail címeteket is megadhatjátok, de nem kötelező kitölteni ezt a részt).

24. kérdés:
Végül mi lenne Luke Castellan sorsa, ha te dönthetnéd el? Részletesen is leírhatod!
Ha rajtam múlana/múlott volna, akkor Luke valamilyen úton-módon életben maradt volna. Bár a halála logikus döntés volt Rick Riordan részéről, hiszen Hermész fia ezzel beteljesítette a Próféciát és elpusztította Kronoszt, mégis varázslatos módon életben maradhatott volna.
Utána visszatérhetett volna a Félvér táborba és megbeszélné a múltat Hermésszel. Sőt, ilyen tapasztalattal később lehetett volna később kiképző a táborban. :)

19 megjegyzés:

  1. Én nem öltem volna meg az író helyében, hanem utána a táborban összehoztam volna Rachellel. :)) Jó kis páros lett volna az újdönsült Orákulum és Luke. De igazad van Geri, tényleg logikus volt a halála. SAJNOS

    VálaszTörlés
  2. az orákulum nem lehet "úgy" fiúval... am én jobban örültem volna ha életben marad csak akkor az egész próféciát át kellene írni és a történet teljesen máshogy alakult volna...ez így volt jó :((

    VálaszTörlés
  3. Lehet, hogy meg fogtok kövezni, de én annyira nem szerettem Luke-ot. (Lehet, hogy azért, mert a filmet láttam előbb és már abban sem szerettem... Na mindegy) Szerintem ez volt a leglogikusabb döntés Rick Riordan részéről, hiszen Percy-t nem ölhette meg! Valamilyen szinten sajnáltam Luke-ot, de...így volt jó! De a végén, ha életben maradt volna valami csoda folytán, akkor tényleg megbeszélhette volna a történteket Hermésszel és a tapasztalata alapján később lehetett volna akár még Tábori kiképző is...

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is logikus volt a halála. Én is előbb láttam a filmet, de akkor még nem volt tiszta a történet, mert az elejéről lemaradtam. De miközben olvastam a Villámtolvajt, megkedveltem Luke- ot. Igaz, hogy a Titán átkában rühelltem amiatt, hogy Annabethet átvágta és megbántotta ismét. És amikor megtudtam a történetét, megsajnáltam. Nem akartam, hogy meghalljon, bár logikus döntés volt. Én életben hagytam volna, és összehoztam volna egy táborlakóval. :)

    VálaszTörlés
  5. Szeritem is logikus, hogy így kellett történnie, de akkor is... én inkább életben hagytam volna, sőt lehetett volna kisisten, vagy valami halhatatlan... lehetett volna a megbánás, vagy a hűség kisistene, vagy mittudomén, de valami hasonló. Vagy lehetett volna Hermész segéde is, aki segít neki az e-mailekben (bár nyilván ezt nem vállalta volna el...). Amúgy a halhatatlanság egyfajta büntetés is lehetett volna neki. Mármint ki nézné végig, ahogy a barátai megöregednek és meghalnak? Én legalábbis valahogy így csináltam volna meg, de... igazából jobb így.

    VálaszTörlés
  6. Teljesen logikus volt a halála, hiszen ha életben marad már senki nem bízott volna benne, és szerintem az istenek megbüntették volna, ha nem ölik meg...

    VálaszTörlés
  7. Szerintem így kerek, és egyben szép a történet, hogy meghal Luke. Feláldozta magát, és helyesen is tette! Szerettem Luke karakterét, de talán jobb hogy meghalt, hisz ha életben is marad, akkor rengeteg szörnyű emlék marad meg neki...

    VálaszTörlés
  8. Teljeses egyetértek Gerivel :D

    VálaszTörlés
  9. Szerintem Luke halála tökéletes jelenet volt. Meg, lehet, hogy a halál jó döntés, főleg azok után, amin keresztül ment. Számomra így lett igazi hős. Egy kérdés...a prófécia nem a Nagy triász valamelyik gyerekéről szól? A nagy triászban Hermész nincs benne....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Nagy Triász gyereke hozzá meg a döntést, ez Percy, aki odaadja a tőrt Luke-nak, vagyis szerintem így kell érteni..:)

      Törlés
    2. Tééényleg! Azt tudtam, hogy nem Percy lesz akiről a prófécia szól,mert túl egyértelmű lenne, és hát RR MestR nem az az író, aki egyértelmű és kiszámítható...:D

      Törlés
    3. Na, igen szereti túlbonyolítani a dolgokat, de amúgy így a jó, hogy nem lehet kitalálni, mert így marad izgalmas. :)

      Törlés
    4. Így van! Én is azon gondolatmenet miatt írtam, hogy Luke beteljesítette a Próféciát, amit Anaklusmus elmondott. Csak úgy tűnik, nem volt annyira egyértelmű. Ezért elnézést kérek.. :)

      Törlés
    5. :D Nekem lelőtték a poént, hogy kiről szól a prófécia, és azért nem értettem :/ aztán mikor elolvastam az ötödiket, már kezdett összeállni a kép.

      Törlés
  10. Szerintem így kerek a történet, én nem változtatnék rajta. :)

    VálaszTörlés
  11. Nos... Mielőtt meghalt, valami olyasmit mondott, hogy "háromszori újjászületés", és ez engem megihletett. Úgy képzeltem el, hogy háromszor újjá születik, elsőre Percy és Annabeth fiaként, de emlékeztdtőül az előző életében szerzett heget viselnie kell az arcán, és hogy a legjobb barátja Boróka és Grover gyereke lesz. (Ezt egyszer majd megírom). Na milyen?

    VálaszTörlés
  12. Szerintem logikus döntés volt megölni Lukeot és én is így csináltam volna.Elegem van a happy endes könyvekből ahol mindig mindenki szerelmes egymásba és mindenki túlél mindent. Az író valószínűleg azért ölte meg a könyvben, hogy az ember lássa, hogy mekkora ára van egy ilyen csatának.

    VálaszTörlés