2014. február 25., kedd

30 napos Percy Jackson kihívás: 27. nap

Az oldal születésnapja alkalmából és a chat-en látott aktivitásotoknak köszönhetően úgy döntöttem, most jött el az ideje egy Percy Jackson kihívást indítani! A kihívás 30 napig fog tartani, és minden nap egy kérdést fogok feltenni a Percy Jackson-könyvekkel kapcsolatban, melyre KOMMENT / MEGJEGYZÉS formájában várom a válaszaitokat! Örülnék, ha kifejtenétek a választásotok okát is! (Saját válaszomat az aktuális bejegyzés folytatására kattintva olvashatjátok el, ha kíváncsiak lennétek rá...)
Megjegyzés: A kérdések csak a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatra vonatkoznak!

Legyetek szívesek ne chat-en válaszolni a feltett a kérdésekre, mert ott egyéb/hétköznapi témákról is szó van, így össze-vissza keverednének a válaszok és nem lehetne őket megfelelően megvitatni sem! Így sokkal átláthatóbb, ha az adott kérdéshez tartozó bejegyzéshez szóltok hozzá, és ezeket hosszú idő után is vissza tudjuk/tudjátok olvasni! Sőt, így bővebben meg tudjátok indokolni a választ!
FONTOS INFORMÁCIÓ: Nem csak Google+ vagy Gmail fiókkal tudtok névvel megjegyzést írni, hiszen a "Megjegyzés írása, mint" résznél a "Név/URL -cím" lehetőség kiválasztásával megadhatjátok beceneveteket (illetve ha szeretnétek, akkor az URL részhez e-mail címeteket is megadhatjátok, de nem kötelező kitölteni ezt a részt).

27. kérdés:
Szerinted melyik szereplőnek jutott a legrosszabb halál?
A legrosszabb halál Bianca di Angelónak és Árnyék Zoénak jutott. Bianca halála megrázó eseménye volt az egész sorozatnak, különösképpen azért, mert gyakorlatilag a semmi közepén érte utol a végzet, egy roncstelepen.
Árnyék Zoé halála pedig azért volt brutális, mert tulajdon apja adta meg számára a "kegyelemdöfést". Úgy gondolom, ezt nem is kell tovább ragozni...

14 megjegyzés:

  1. egyetértek :) és én még ide sorolnám Beckendorfot és Silena-t is

    VálaszTörlés
  2. Szerintem Beckendorfnak jutott a legrosszabb halál.Barátnője volt és még boldog is volt vele.

    VálaszTörlés
  3. Árnyék Zoé (egyértelműen) És Beckendorf. Beckendorf élhetett volna boldogan, mindene megvolt hozzá. De azért Biancánál is majdnem elbőgtem magam.

    VálaszTörlés
  4. silena leköpése volt a legfájdalmasabb.
    (by sárkány, 5. rész, manhattan)

    VálaszTörlés
  5. Beckendorfot sajnáltam, bár az övé elég gyors halál lehetett, ami azért annyira nem fájhat. Talán Biancáé volt a legdurvább.

    VálaszTörlés
  6. Bianca halála elég keményre sikeredett, engem leginkább az ő halála rázott meg.

    VálaszTörlés
  7. Én Biancat mondom mert Árnyék Zoé halála is kemény ovlt de neki amikor meghalt ott voltak a barátai. Biancának még a teteme se lett meg ,hoyg eltemesék

    VálaszTörlés
  8. Szerintem Silenának jutott a legkegyetlenebb halál. Bár az igaz, hogy sok szenvedéstől lett felszabadítva, és Elíziumban "élhet" örökre a szerelmével., de akkor is megrázó volt, mert nagyon megkedveltem. És még ide sorolnám Beckendorfot is, hiszen tudatában volt annak, hogy Silena szenvedni fog, mert elveszítette őt.

    VálaszTörlés
  9. Szerintem Beckendorf és Bianca di Angelo! :)

    VálaszTörlés
  10. Bianca és beckendorf halála szerintem is.

    VálaszTörlés
  11. Charles Beckendorf, Bianca di Angelo és Árnyék Zoé. Mégis engem legjobban Beckendorf halála rázott meg, hiszen boldogan élhetett volna Silena-val, talán még gyerekei is lehettek volna... Bianca-t azért sajnáltam, mert a semmi közepén halt meg, Nico ,,egyedül" maradt, még sok kalandon részt vehetett volna és még több dolgot is megtudhattunk volna róla. Árnyék Zoé... nos őt meg ugye a saját kegyetlen apja ölte meg...

    VálaszTörlés
  12. Luke, Beckendorf és Silena. Igaz, mindhárman hősiesen feláldozták magukat, de szörnyű volt...

    VálaszTörlés
  13. Szerintem a legrosszabb halál Beckendorfnak jutott, hiszen az élete már sínen volt, ott volt neki Silena meg minden. Aztán meg a hajó fölrobbant. Utána ott van még Bianca, akinek még a holtteste is eltűnt, és kitudja milyen fájdalmakat élhetett át! (na jó, mondjuk ki nem?) Mindenképpen nekik jutott a legrosszabb halál. De persze azért Zoénak is borzasztó lehetett, hiszen halálos sebesülten harcolt az apja ellen, szóval... de amúgy mindenkié rossz volt, szerintem majd mindegyiken sírtam )':

    VálaszTörlés
  14. Beckendorf...én őt nagyon sajnáltam és az még rátett egy lapáttal hogy amikor megcsókolta Silena képét akkor Percy azt mondta neki hogy viszont fogja látni...De már csak az Elíziumban találkozhatnak:(

    VálaszTörlés