2014. február 10., hétfő

30 napos Percy Jackson kihívás: 12. nap


Az oldal születésnapja alkalmából és a chat-en látott aktivitásotoknak köszönhetően úgy döntöttem, most jött el az ideje egy Percy Jackson kihívást indítani! A kihívás 30 napig fog tartani, és minden nap egy kérdést fogok feltenni a Percy Jackson-könyvekkel kapcsolatban, melyre KOMMENT / MEGJEGYZÉS formájában várom a válaszaitokat! Örülnék, ha kifejtenétek a választásotok okát is! (Saját válaszomat az aktuális bejegyzés folytatására kattintva olvashatjátok el, ha kíváncsiak lennétek rá...)
Megjegyzés: A kérdések csak a "Percy Jackson és az olimposziak" sorozatra vonatkoznak!

Legyetek szívesek ne chat-en válaszolni a feltett a kérdésekre, mert ott egyéb/hétköznapi témákról is szó van, így össze-vissza keverednének a válaszok és nem lehetne őket megfelelően megvitatni sem! Így sokkal átláthatóbb, ha az adott kérdéshez tartozó bejegyzéshez szóltok hozzá, és ezeket hosszú idő után is vissza tudjuk/tudjátok olvasni! Sőt, így bővebben meg tudjátok indokolni a választ!
FONTOS INFORMÁCIÓ: Nem csak Google+ vagy Gmail fiókkal tudtok névvel megjegyzést írni, hiszen a "Megjegyzés írása, mint" résznél a "Név/URL -cím" lehetőség kiválasztásával megadhatjátok beceneveteket (illetve ha szeretnétek, akkor az URL részhez e-mail címeteket is megadhatjátok, de nem kötelező kitölteni ezt a részt).

12. kérdés:
Melyik bungaló lakója lennél legszívesebben a Félvér táborban, miért?
Azt hiszem, a Hermész-bungaló mellett voksolok. Szórakoztató lehet egy rakás mókafelelőssel együtt lakni, csak mindig kéne ügyelni a saját értékekre (bár talán egymástól nem csennek el dolgokat).
Plusz még a Poszeidón-bungaló lenne nagyon hangulatos azzal a temérdek tengeri motívummal és tárggyal. Ráadásként: attól sem kellene tartani, hogy nagy tömeg lenne ott... :-D

22 megjegyzés:

  1. en Aprodite, ott mindenki rendet tart,remelhetoleg az en cuccaimat is eltennek

    VálaszTörlés
  2. Zeusz, Aphrodité, vagy Athéne, a következő okok miatt:
    Zeusz: Nagyon tetszik a villám dolog, meg az is hogy ilyen erős az apa.
    Aphrodité: Hát mert szeretem a szerelmet, meg úgy amúgy a romantikus dolgokat.
    Athéne: Mert okosnak lenni szuper! Na meg persze jól ki is tudod dolgozni a stratégiákat, jó vagy a harcban...

    VálaszTörlés
  3. Én Poszeidón, mivel imádom a tenger illatát és hangulatát és persze (ahogy Geri te is írtad ) nem lenne sok félvér a bungallóban ;)

    VálaszTörlés
  4. Poszeidóné és Athéné-é.
    Poszeidón: tengeri motívumok, tárgyak, nyugalmas - nincsenek sokan
    Athéné: sok könyv van, értelmes emberek vannak

    VálaszTörlés
  5. Én a Hádész bungalóban, mert csak Nicoé, és azért a táborlakókban tuti félelmet kelt, ha Hádész, az alvilág istene az apád :D

    VálaszTörlés
  6. Démétér bungaló, mert szeretem a növényeket, és biztos ott is sok van :D

    VálaszTörlés
  7. Poszeidon és Athéné! :D

    VálaszTörlés
  8. Nekem úgyszintén az Athéné és a Poszeidon bungaló tetszik a leginkább! :)

    VálaszTörlés
  9. Athéné bungalója, ez nálam egyértelmű.Az a sok könyv és tudományos dolog az én asztalom.

    VálaszTörlés
  10. Athéné, Poszeidon és Hádész :)

    VálaszTörlés
  11. Athéné és Poszeidón bungaló. Bár aki olvasta heroes of olympost az tudja hogy milyen Héphaisztosz bungalója!!!!!(Tudom hogy a kérdések a Percy Jackson sorozatra vonatkoznak!!!!!)

    VálaszTörlés
  12. Talán az Aphrodité bungalóban élnék legszívesebben, olyan otthonosnak tűnik (csak egy kicsit rendetlen volnék...). Valamint a Démétér kabin is nagyon jól hangzik, én valahogy úgy képzelem el, hogy ott mindig friss a

    VálaszTörlés
  13. ...levegő, és a levegőben átható növényillat terjeng. Asszem, innentől
    nem kell magyarázni (-:

    Így utólag meg bocsi, hogy két részletben írom le, de a telefonwnem engedte a többit begépelni.

    VálaszTörlés
  14. Poszeidón vagy Athéné. Poszeidón: nyugalom van, szeretem a tengerre emlékeztető motívumokat. Athéné: sok könyv van ott, és én imádok olvasni, és az Athéné gyerekek nekem nagyon szimpatikusak. :)

    VálaszTörlés
  15. Én Athéné vagy Héphaisztosz vagy Árész. Imádom a különböző fegyvereket, és ez a három Kabin tuti tele van velük. :)

    VálaszTörlés
  16. Én Apollón vagy Athéné
    Apollón: Nagyon szimpi Isten. És a gyerekei tulajdonságai illenek rám.
    Athéné: Mert szeretem az okos értelmes embereket és ott biztos körbevenne pár

    VálaszTörlés
  17. Hát én szerintem akkor érezném legjobban magam, ha ingázhatnék Athéné és Poszeidón gyerekeinek lakhelye között :D az Athéné bungalló rendezett, értelmes emberekkel van tele ( bár Annabeth - t kiraknám, vagy a fejére ragasztanám a sapkáját XD ). Miután beszívtam a kellő szellemi táplálékot szerint a Poszeidón bungallóban tudnék legjobban pihenni. Persze, ha Tyson nem horkol, és Percy megosztja velem az ágyát :D hehe :D

    VálaszTörlés
  18. Poszeidón. Egyszerűen csak imádom a tengert, ez meg totál tenger témájú.

    VálaszTörlés
  19. Nekem a Poszeidón bungaló a legszimpibb : nem lennének sokan de nem lennék egyedül mert napközben úgyis a táborlakókkal lennék. <3

    VálaszTörlés
  20. Ugyan az mint Gerinek és az indoklás is ugyan az :D

    VálaszTörlés
  21. Hadesz bungalo vagy a Hephaisztosz bungalo.

    VálaszTörlés
  22. Poszeidón, mert imádom a tengert és a vizet;
    vagy Árész mert szeretem a fegyvereket és jó harcos vagyok

    VálaszTörlés